2019-03-21, 19:10
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker

Och om vi nu gör en sådan där typisk manligt pubertal poänglista för de där tre kvinnorna, på en skala från 1-10, så får vi alltså:

persiska Laleh: 11
tjeckiska Tuva Novotny: 7
svenska vad-hon-nu-heter: -3

För mig är antagligen tjeckiska/ungerska/slovakiska kvinnor Världens vackraste (sådan underbar blandning av europeiska fenotyp i mitten av Europa), så jag skulle nog flytta omkring nationaliteten lite.

Men min pubertala poänglista ger inte ut 10or till någon, jag kanske inte lärt känna min "typ" av kvinna än.
Citera
2019-03-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja det kan man undra faktiskt, varför jag häckar i denna tråd alltså.

Jag orkar inte förklara varför de korrelerar men det är väl helt givet att män och kvinnors beteende påverkar varandra. Diskussionen om svenska män i världen är också helt överflödig, då du vet vad det beror på att svenska män är så eftertraktade i till exempel Asien.
Jo men detta är ju tråden för svenska män som redan bestämt att överge svenska kvinnor. Diskussionen är förbi. Du är helt överflödig alltså.
Citera
2019-03-21, 19:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jo men detta är ju tråden för svenska män som redan bestämt att överge svenska kvinnor. Diskussionen är förbi. Du är helt överflödig alltså.

Hur tycker du att tråden klarar sig? Med tre-fyra aktiva män som har thaifruar.
Verkar inte som att det går så bra med ert kampanjande.
Citera
2019-03-21, 20:15
Medlem
Citat:
Hur tycker du att tråden klarar sig? Med tre-fyra aktiva män som har thaifruar.
Verkar inte som att det går så bra med ert kampanjande.
Fniss fniss, lite mödislärarinnehumor. Begåvat och roligt. Vad spelar det dig för roll? Man riktigt känner ju hur paniken spridit sig ända in i din livmoder, ändå gör du precis fel. Där du och dina systrar borde hålla käften och rannsaka er så försöker ni bjäfsa män till lydnad. No more sistah, pappas flicka får pilla på arabsnopp istället. Have fun.
Citera
2019-03-21, 20:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Fniss fniss, lite mödislärarinnehumor. Begåvat och roligt. Vad spelar det dig för roll? Man riktigt känner ju hur paniken spridit sig ända in i din livmoder, ändå gör du precis fel. Där du och dina systrar borde hålla käften och rannsaka er så försöker ni bjäfsa män till lydnad. No more sistah, pappas flicka får pilla på arabsnopp istället. Have fun.

Tss. Jovisst sörru. Den enda som panikar är bevisligen ni som både överger kvinnor i Sverige som något slags ställningstagande och sedan dessutom startar trådar om det på Flashback.
Paniiiiiik. Paaaaaniik. Var det nån som sa panik??
Citera
2019-03-22, 15:12
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Jag som trodde tråden var normativ och inte deskriptiv, alltså att den var en Lysistrate-anrop för män att överge svenska kvinnor, vilket antydes i att det var "Dags att..." och avslutades med utropstecken likt en befallning

Men jag kanske missade exakt när diskussionen tog slut och man skakade hand på att bokklubben vid det laget blivit för fylld av svenska män för att rymma nya medlemmar.
Citera
2019-03-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag som trodde tråden var normativ och inte deskriptiv, alltså att den var en Lysistrate-anrop för män att överge svenska kvinnor, vilket antydes i att det var "Dags att..." och avslutades med utropstecken likt en befallning

Men jag kanske missade exakt när diskussionen tog slut och man skakade hand på att bokklubben vid det laget blivit för fylld av svenska män för att rymma nya medlemmar.
Jo. Du missar ju en del. Men vi har överseende med det.
Citera
2019-03-23, 00:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Du har tolkat TS helt rätt. Svenska kvinnor ska överges. Sverige ska lämnas åt sitt öde också. Den skada som uppstått är irreparabel.
Citera
2019-03-23, 10:06
Medlem
RobbanUCs avatar
Helt riktigt. Skadan är redan skedd och det finns inget som kan vända utvecklingen.
Endast ett försvinnande litet antal Svenska kvinnor använder hjärnan när det gäller fortplantningen, vilket är hennes största investering någonsin.
Den absoluta majoriteten av kvinnor väljer bottenskrapet i genpoolen och sätter därvid riktningen för nationen.
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Svenska kvinnor ska överges. Sverige ska lämnas åt sitt öde också. Den skada som uppstått är irreparabel.
Svenska kvinnor får precis vad de vill ha, och samma logik och genetiska arvsregler gäller vid blandning med blattar som med övriga kriminella psykopatiska våldsbenägna och lågintelligenta spermadonatorer.

Kvinnan i sig är inte kriminell eller har några av dessa drag. Det är hennes inbyggda hårdprogrammerade instinkt och gener som gör att hon dras till män med egenskaper som till stor del är totalt irrelevanta i den moderna världen, drag som hon i ord fördömer (feminism) men i verkligheten omedvetet går igång på och faller för.

På detta sätt är kvinnor medvetet och även omedvetet bärare/ett värddjur för dessa dåliga gener och överför sjukdomen, och är endast ett mellanled till nästa generation av parasiter våldsverkare och fängelsekunder.
Citera
2019-03-23, 16:27
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Tss. Jovisst sörru. Den enda som panikar är bevisligen ni som både överger kvinnor i Sverige som något slags ställningstagande och sedan dessutom startar trådar om det på Flashback.
Paniiiiiik. Paaaaaniik. Var det nån som sa panik??
Ursäkta mig, men har du något emot frivillighet?
Är det nån som borde känna panik, så kan jag kanske peka lite "random", du svenska kvinna.
Allt som krävdes var att ni lät radikalfeministerna föra er talan.
Citera
2019-03-23, 17:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Ursäkta mig, men har du något emot frivillighet?
Är det nån som borde känna panik, så kan jag kanske peka lite "random", du svenska kvinna.
Allt som krävdes var att ni lät radikalfeministerna föra er talan.

Jag säger som du. Jag visste inget. Jag kunde inte göra någonting. Jag är ett enda stort offer för omständigheter. Den ena efter den andra.
Citera
2019-03-23, 17:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Helt riktigt. Skadan är redan skedd och det finns inget som kan vända utvecklingen.
Endast ett försvinnande litet antal Svenska kvinnor använder hjärnan när det gäller fortplantningen, vilket är hennes största investering någonsin.
Den absoluta majoriteten av kvinnor väljer bottenskrapet i genpoolen och sätter därvid riktningen för nationen.

Svenska kvinnor får precis vad de vill ha, och samma logik och genetiska arvsregler gäller vid blandning med blattar som med övriga kriminella psykopatiska våldsbenägna och lågintelligenta spermadonatorer.

Kvinnan i sig är inte kriminell eller har några av dessa drag. Det är hennes inbyggda hårdprogrammerade instinkt och gener som gör att hon dras till män med egenskaper som till stor del är totalt irrelevanta i den moderna världen, drag som hon i ord fördömer (feminism) men i verkligheten omedvetet går igång på och faller för.

På detta sätt är kvinnor medvetet och även omedvetet bärare/ett värddjur för dessa dåliga gener och överför sjukdomen, och är endast ett mellanled till nästa generation av parasiter våldsverkare och fängelsekunder.

Med detta i bakhuvudet så borde vi kanske börja abortera foster och helt enkelt låta mänskligheten dö ut. För allas skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in