2019-03-21, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Sjukt krystad och märklig!
Lite för rörigt i övrigt, massa tävlingar hit och dit hela tiden. För många deltagare!

Sant! Även folk i gränslandet. Han renskötaren är ju för go asså.
Citera
2019-03-21, 08:36
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Haha det kan nog stämma, det kommer nog gå åt skogen för honom rätt snart. Hans ” logik ” med att sabba tävlingen för att hamna i öråd är ju inte det smartaste direkt. Alla kommer rösta på honom, garanterat. Om han ska vinna immunitet så är det rätt liten chans.

Han måste ju vara psykopat. Adnilson och Lucas är otroligt sympatiska människor, precis som någon i tråden sa så är en av dem sydamerikan och de är ett fantastiskt folk. Samma med spanjorer!
Narcissist inte psykopat , han definitivt inte psykopat.
Citera
2019-03-21, 09:41
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Det brukar låta så när någon(Carl) har lyckats "hit a nerve".

Det säger en hel del om dig som människa om du tycker att Carls beteende och åsikter är okej.
Citera
2019-03-21, 09:44
Medlem
bagarn29s avatar
Vem är det ni kallar Rikard Wolff?
Citera
2019-03-21, 09:49
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Tänk va många som har varit med i Robinson genom alla åren, men få minns man ju Kent var just en sådan person.En skön karaktär som gick hem hos folket, med sin kära yxa i handen👌

Där var en en liten mörk man, jag tror att han heter Martin, som gjorde tandborstar till alla som vill ha. Jag tror att han har sameblod i ådrorna. Väldigt påhittig men de andra tyckte han var tjatig.
Citera
2019-03-21, 10:10
Medlem
Härlig säsongsinledning av Robinson, känns redan som att det finns fler sköna profiler än förra året. Själv hejar jag stenhårt på Anna och Carl och hoppas att de kan nästla sig genom den snårskog de försatt sig i. Jag har följt Robinson sedan 90-talet och detta är första gången som ett lag valt att öppna brevet utan att alla är på plats. Att sedan dessutom välja vem de ska skicka är ju otroligt lågt. Skönt att det valet misslyckades kapitalt! Att komma tillbaka med ett nät och försöka få det till en framgång var lågt. Alla var skitnöjda tills Carl frågade vad det andra laget fick och det smög fram att de fick immunitet, kuddar och oljelampa, härlig TV!

Det såg inte ut att vara så långt att hoppa till pinnarna men det kanske är svårt i havet? Tar man i så kanske flotten sjunker? Varken 2-metersmannen eller höjdhopperskan lyckades få en enda pinne. Alla såg väldigt trötta ut så de klippte nog bort många misslyckade försök.
Citera
2019-03-21, 10:11
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concha
Nu ska CH börja avslöja något om Robinson... https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=8lECrTDM3S4

När skall det gå upp för läsarna av denna tråd att CSH har påbörjat byggnationen av ett Varumärke?

Detta handlar inte om ett deltagande i Robinson av traditionellt slag utan i stället om att bygga och stärka ett brand för ett givet syfte. Vad, ja det har jag ännu inte lyckats lista ut. Men det är helt klart att just Carl Hamilton (i och med namnbytet) är just detta Varumärke. Ett Varumärke som nu skall fyllas med innehåll. Det är denna resa som den gode CSH bjuder in oss till, det skall bli spännande att åka med.

Han kan sedan om han så väljer, byta tillbaka till sitt ursprungliga namn anonymisera sitt eget personliga jag, samtidigt som Varumärket Carl Hamilton lever vidare.

På detta sätt har han därmed också lyckats "ta över" ett Varumärke som redan tidigare funnits, men inte blivit kommersiellt exploaterat till sin fulla grad.

Vad blir första merchedise produkten, T-Shirts med citat; "Den korta tjocka" eller varför inte "Korvgubbar" ? etc
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-03-21 kl. 10:27.
Citera
2019-03-21, 10:23
Medlem
Waross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
När skall det gå upp för läsarna av denna tråd att CSH har påbörjar byggnationen av ett Varumärke?

Tror du har helt rätt. Kolla här. HAHA!

När man googlar på "Carl Stefan Hamilton" står det såhär:
https://ibb.co/713nzwH

Men sen när man väl klickar sig in på wikipedia står det:
https://ibb.co/Y7BrQ3y

Wikipediasidan har troligtvis blivit borttagen eftersom han inte är tillräckligt känd för att vara där. Är ju 100% chans också att han själv skrivit wikipediaartikeln Vilken loser..
Citera
2019-03-21, 11:04
Medlem
Jag tror att han, korta-tunnhåriga kommer röstas ut så fort hans lag får chansen
Citera
2019-03-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Det säger en hel del om dig som människa om du tycker att Carls beteende och åsikter är okej.
Vilka åsikter talar du om? Att korta och tjocka är sämre på tävlingarna?
Hans beteende är inte optimalt för den sociala delen, men han har ju helt rätt angående tävlingsbiten av programmet.
Citera
2019-03-21, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Vilka åsikter talar du om? Att korta och tjocka är sämre på tävlingarna?
Hans beteende är inte optimalt för den sociala delen, men han har ju helt rätt angående tävlingsbiten av programmet.
Carl är smart och går säkert jättebra i en konkurrensinriktad omgivning. Han är mer amerikansk än svensk. Han är resultatinriktad och blir otålig när omgivningen inte kan hålla jämna steg. I en svensk janteomgivning där alla ska sjunga We shall overcome och "Alla ska med!" så går han inte hem.
Citera
2019-03-21, 11:36
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine

Hujeda mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in