2019-03-20, 06:57
Medlem
Waross avatar
Är fullständigt uppenbart att Hamilton har någon typ av diagnos. Skulle gissa på någon typ av narcissism alternativ antisocial personlighetsstörning.
Samma stämmer även in på Nick. Dock tycks Nick ha mer empati än Hamilton och skull snarare påstå att han har någon form av narcissism.
Citera
2019-03-20, 07:29
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
https://www.expressen.se/noje/tv/svenska-modellen-cathrine-hardenborg-ny-deltagare-i-robinson-2019/
Perfekt. Tack!
Citera
2019-03-20, 08:23
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waros
Är fullständigt uppenbart att Hamilton har någon typ av diagnos. Skulle gissa på någon typ av narcissism alternativ antisocial personlighetsstörning.
Samma stämmer även in på Nick. Dock tycks Nick ha mer empati än Hamilton och skull snarare påstå att han har någon form av narcissism.

Hobbypsykologerna kryper fram i vanlig ordning.
Citera
2019-03-20, 08:26
Medlem
Citat:

De är utvalda som hatobjekt. Dumma vita svenska män ska ställas mot goda och snälla rasifierade kroppar.

Det är fan att ideologifabriken till och med används i Robinson.
Citera
2019-03-20, 08:54
Medlem
Waross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
De är utvalda som hatobjekt. Dumma vita svenska män ska ställas mot goda och snälla rasifierade kroppar.

Det är fan att ideologifabriken till och med används i Robinson.

Haha dummaste jag hört
Tror du ens på riktigt på vad du skriver?
Citera
2019-03-20, 09:05
Medlem
Citat:
Haha dummaste jag hört
Tror du ens på riktigt på vad du skriver?

Absolut. Jag har ögon att se med och öron att höra med. Sen har jag en hjärna att tänka med och en IQ högre än storleken på mina skor.

Narrativet om de goda rasifierade kropparna ska nötas in i svensken genom underhållning när man märker att den vanliga propagandan inte verkar bita längre.

De har inte valt de vanliga bilbrännande bruchorna från orten. De svenska männen är däremot omsorgsullt selekterade och två av dem är märkligt dysfunktionella objekt uppeggade som golfbollar för det svenska självhatets klubbor.
Citera
2019-03-20, 09:16
Medlem
Appelskrutten123s avatar
u
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Den där Hamilton har nog hamnat lite fel.. han tror det är något militärläger för Elitesoldater eller något. Han påstår att man bara skall sitta och vänta på alla tävlingar och förbereda sig onödigt mycket. Dialogen mellan Bonnie och Hamilton var väldigt skev, den där Hamilton måste ha någon typ av diagnos.
Elitsoldaten kunde inte knipa en pinne, att han missade med flit låter som FarmenKim 2.0, allt enligt "planen"? Läraren var fan bättre än folk förväntade sig, även Rikard Wolff verkar rätt spänstig.
Citera
2019-03-20, 09:20
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Hon i gränslandet ser ut som en kvinnlig version av Steven Tyler, vad tycker ni?
Citera
2019-03-20, 09:21
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Vem är bitchen i gränslandet, som var där först, med Nick?
Provat att söka i tråden? En f.d. fotomodell som har varit ihop med E-type, Schenkenberg och Prince, alla innan hon var 20.
Citera
2019-03-20, 09:29
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skymningskatten
Är det bara jag som tror att det kan bli en romans mellan Cathrine och Nick?
Undrar vad hans 24-årige dam som han delar bostad med i Kungsbacka skulle tycka om det?
Citera
2019-03-20, 09:34
Medlem
skymningskattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Undrar vad hans 24-årige dam som han delar bostad med i Kungsbacka skulle tycka om det?

Ja, men det är kanske bara jag som har livlig fantasi..?
Citera
2019-03-20, 09:41
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Provat att söka i tråden? En f.d. fotomodell som har varit ihop med E-type, Schenkenberg och Prince, alla innan hon var 20.
Jaha, att varit med Bo Erikson är väl dock inget större merit men de andra är ju rätt häftigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in