Citat:
Ursprungligen postat av
Sotnosens
Skillnaden är att GS klipper och klistrar för att det ska passa gs agenda. Att media klipper ner en intervju är inget konstigt. Det är en jävla skillnad.
Fabian vill att Frida ska radera första samtalet till honom som hon gjorde anonymt för att göra en ny intervju. Då undrar jag, hur många ggr har GS erbjudit samma sak? Radera första samtalet för att sen spela in en ny intervju?
Du svarade aldrig på min fråga om ifall du kunde styrka dina påståenden om att Granskning Sverige "klipper och klistrar". Jag bad om ett exempel. Du ignorerade detta och fortsatte kasta ur dig samma påståenden ännu en gång.
Hur ska man tolka det? Kanske att du inte KAN styrka dina påståenden?
För övrigt har alla en agenda. Även "etablerad" media. Aschberg och hans EXPO-anhang har det definitivt. Att tro något annat är naivt. Att påstå annat är ohederligt. Men vad annat är att förvänta av en floskelmaskin som öser ur sig ostyrkta påståenden och sedan duckar för frågor om källa?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sotnosens
Anonyma fega krakar. Står inte för vad ni gör.
Anonymitet är en mänsklig rättighet. Framförallt i ett samhällsklimat där regimkritik kan leda till social och ekonomisk utradering? Eller anser du att man alltid ska vara öppen med sin identitet, i alla lägen? Menar du att exempelvis den franska eller norska motståndsrörelsen under andra världskriget skulle vara öppna med sina identiteter och var deras högkvarter låg? För annars var de, som du uttrycker det, "anonyma fega skitar"?
Och Aschbergs kamrater inom AFA? De är inte bara anonyma utan även maskerade. Anser du även där att det handlar om att vara feg? Eller är det återigen vänsterliberal dubbelmoral vi ser? När vi på er kant döljer era syften bakom anonyma konton och balaklavor så är det "taktik" men när era motståndare gör det så handlar det om feghet?
Jag förväntar mig inget svar från dig. Du kommer istället att köra exakt samma påståenden om feghet och "klipp och klistra" ännu en vända. Du är nämligen inte här för att diskutera.