Citat:
Ursprungligen postat av
harperlee
Ja även om jag är väldigt nyfiken på vad som står på vissa ställen så tror jag ändå att det är sådant som är inom ramen för det rimliga.
Det är nästan så jag önskar att de hade maskat "iklädd någon form av" också för nu är det svårt att sluta undra.
Håller med dig, det kunde kvitta. Du ser väl vad det fått fart på spekulanterna.
Jag tror dock inte det är nåt märkvärdigt, nöjer mig med nån sorts sov/mysplagg för jag tror inte de vill associera till mys och mord.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fallskarmsjagare
Det kanske var det enda rummet som inte uppvisade något anmärkningsvärt. Resten av huset vet vi i alla fall inget om förutom att bottenvåningen till största del är maskad svart på den lilla bilden av planlösningen. Klart att det måste bli spår efter två strypningar och ett självmord.
Om det sett rörigt ut hade de två poliserna garanterat misstänkt att det kunde finnas annan förövare kvar i huset.
De noterar tallrikar efter en middag.
Det finns inget anmärkningsvärt då de går runt och letar familjemedlemmar. Tror fortfarande de är bortresta.
Nerbäddade i sängarna, nope inget där heller. Tvättstugan nämns, inget osedvanligt.
"Det var så lugnt och stilla att ingen av dem tänkte att det kunde finnas något hot."