2019-03-18, 04:06
Medlem
Är det inte kunderna Jocke och Jonna som har ändrat planerna hela tiden? Klart att det drar ut på tiden och kostar mera då!
Citera
2019-03-18, 09:23
Medlem
B´stards avatar
Nytt från Joz IG:

"Alla mynt har två sidor.
Som ni alla med största sannolikhet har sett så figurerar det rykten om mig. Tänker inte bemöta några påståenden eller hat på instagram. Alla dessa kommentarer kommer att tas bort.
Det kommer upp ett officellt pressmeddelande inom kort som kastar strålkastarljuset på hur det egentligen ligger till. Jag hoppas att ni har respekt och förståelse för att jag inte bemöter något här.
Tills dess mina vänner, kärlek till er alla!"
Citera
2019-03-18, 09:54
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Nytt från Joz IG:

"Alla mynt har två sidor.
Som ni alla med största sannolikhet har sett så figurerar det rykten om mig. Tänker inte bemöta några påståenden eller hat på instagram. Alla dessa kommentarer kommer att tas bort.
Det kommer upp ett officellt pressmeddelande inom kort som kastar strålkastarljuset på hur det egentligen ligger till. Jag hoppas att ni har respekt och förståelse för att jag inte bemöter något här.
Tills dess mina vänner, kärlek till er alla!"

Några numera borttagna kommentarer på ovanstående Instagram-inlägg:

jonnalundell Jag förstår dock inte varför du inte svarat oss när vi försökt få tag i dig på alla möjliga sätt och försökt prata med dig, men lägga upp saker på instagram, ja det klarar man! men den här kommentaren blir väl bort tagen och ett svar från dig lär man ju inte få på något sätt över givit taget. Men att du kallar/kallat oss för vän och sen gjort som du gjort är dog det falskaste jag varit med om!!

joakimlundell Den dagen @alexandrakahnze berättar sanningen vad du gjort Joz så lär alla som visat stöd och kärlek här skämmas ögonen ur sig!Och hon är inte ensam heller...

joakimlundell Du kan ej hota till tystnad längre att liv ska förstöras och folk ska skadas. Vi kommer backa Alexandra fullt ut hon har bevis för att styrka allting..

joakimlundell Jag kommer ej berätta något utan det är Alexandras historia att berätta, det enda vi kan beklaga är att vi ej tagit saker på större allvar innan men nu med allting på bordet framför oss så kommer vi visa full support! Och vi har dessutom fått ta del av bevis!
Citera
2019-03-18, 10:36
Medlem
kauwts avatar
Ja Alexandra försvann ju helt plötsligt
Undrar vad som hänt där...

Citat:
Ursprungligen postat av cromo

jonnalundell Jag förstår dock inte varför du inte svarat oss när vi försökt få tag i dig på alla möjliga sätt och försökt prata med dig, men lägga upp saker på instagram, ja det klarar man! men den här kommentaren blir väl bort tagen och ett svar från dig lär man ju inte få på något sätt över givit taget. Men att du kallar/kallat oss för vän och sen gjort som du gjort är dog det falskaste jag varit med om!!

joakimlundell Den dagen @alexandrakahnze berättar sanningen vad du gjort Joz så lär alla som visat stöd och kärlek här skämmas ögonen ur sig!Och hon är inte ensam heller...

joakimlundell Du kan ej hota till tystnad längre att liv ska förstöras och folk ska skadas. Vi kommer backa Alexandra fullt ut hon har bevis för att styrka allting..

joakimlundell Jag kommer ej berätta något utan det är Alexandras historia att berätta, det enda vi kan beklaga är att vi ej tagit saker på större allvar innan men nu med allting på bordet framför oss så kommer vi visa full support! Och vi har dessutom fått ta del av bevis!
Citera
2019-03-18, 11:07
Medlem
Vem är hon där Alexandra?
Citera
2019-03-18, 11:25
Medlem
kkimboslices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92

Tror den dom menar är en tjej som jobbade och bodde i J&Js hus ett antal månader och var med i flertal videos o.s.v.
Skulle bara varit en månad men hon stannade flera för hon bor i Gbg om jag minns rätt.
Citera
2019-03-18, 11:43
Medlem
Om nu han gjort något mot henne vrf har det inte blivit anmält av henne.. O skulle de va anmält varför HR då inte Joakim eller jonna reagerat tidigare. Det känns som det ligger emr bakom än vd Joakim säger. Sedan att han bara åh det är hennes grej o berätta men för tusan det var du som drog upp det så alla dina följer fick reda på det. Hela grejen känns både skum.

Om de nu skulle va sant det som hänt är de för jäkligt men vrf har det inte uppdagats tidigare. De är ju inget som hänt den senaste tiden säkert. Känns som en hund ligger begraven. Eller vad tror ni andra här inne.
Citera
2019-03-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
*lexndra kh*nze tror jag hon heter.

*a

Edit; ser hela namnet redan är ute. Lite för snabb i fingrarna här haha
Senast redigerad av smiletjejen 2019-03-18 kl. 11:52.
Citera
2019-03-18, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo

Känns konstigt om han har gjort någonting mot henne när hon har kvar en bild på honom på sin instagram.

https://www.instagram.com/p/Bg3oWFLB4_N/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=2o31h1ttdu6n
Citera
2019-03-18, 12:55
Medlem
B´stards avatar
Nu står det på Jockes IG-story att Joz har begått grova handlingar mot FLERA personer...

wtf? Borde inte det där börja närma sig förtal? Han hintar ju ganska grovt om att Joz skulle vara våldtäktsman...
Citera
2019-03-18, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Kan någon vänlig själ svara på vem denna "Juice" är? Någon slags byggherre som försöker se ut som Joakim Lundell. Skillnaden på dom är väl att denna "juicen" är 10-15 år äldre än Joakim, men försöker eller helt enkelt är på samma nivå som Joakim åldersmässigt. Vad heter karln egentligen? För inte kan han väl heta "Juice". Döljer han nått eftersom han inte vill gå ut med hans fullständiga namn?

I senaste videon som laddades upp på Joakim Lundells Y.T kanal så är dom i Göteborg. Där medverkar även "Juice". Han åker runt i en sprillans ny Porsche 911 Turbo S från 2018. Med en motor på 581 hästkrafter och inte leasad eller köpt på kredit. Personen som står som ägare på bilen bor i Göteborg och heter Ma*t*n L*r*so*n. Är det samma person som "Juice"?

Joh*n M*gnusson S*rnebrink (a) (e)
Citera
2019-03-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensionterror
Känns konstigt om han har gjort någonting mot henne när hon har kvar en bild på honom på sin instagram.

https://www.instagram.com/p/Bg3oWFLB4_N/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=2o31h1ttdu6n

Ja det där är inte trovärdigt. Var är anmälningar osv. sedan tidigare? Det var längesen hon lämnade huset.

Tror konflikten handlar mer om betalningar kontra färdigställning av övervåningen. Där Jocke har blivit påverkad av sina knegarpolare, som undrar hur lång tid det ska ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in