2019-03-18, 02:11
Medlem
mr-mystics avatar
Har det ens inträffat nått attentat mot flera muslimer i modern tid förut? Känns som dom lever jävligt tryggt i våra länder. Har ryktats om slöjryckningar, men det va väl lögn?
Citera
2019-03-18, 02:43
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munitalp
Krävs big balls gjorde en liknande grej för ett par år sedan dock va inte mina planer på att skjuta och döda men jag hade en ak5 automat karbin som jag gick loss med ute på gangsters wanna be som sprang iväg som små möss detta finns att läsa med i tidningen för många år sedan.

Det skjuts varje vecka i våra förorter. Anser inte att dessa per automatik har stora bollar.

Det du gjorde var inte en liknande grej. Såvida inte minst två personer du inte hade något med att göra dog och du hade planerat det i månader.
Citera
2019-03-18, 03:38
Bannlyst
Vet inte om ni kom ihåg rättegången emot lasermannen, han sparkade oxå sin advokat. Verka som Tarran skall göra en ABB Freak show av rättegången. Ni kanske kom ihåg ABB heilet?

Brenton Tarrant, som åtalas för terroristdådet i Nya Zeeland, har sparkat sin advokat. Nu tros han planera att försöka utnyttja rättegången till att föra ut sin propaganda.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/terroristen-sparkar-sin-advokat-misstanks-forsoka-utnyttja-rattegangen-till-propaganda
Citera
2019-03-18, 03:41
Medlem
MrsVanity1s avatar
Efter det faktum att han faktiskt gav tillbaka för alla musilmjävlars sprängningar och hade Ebbas namn på vapnet osv så kan jag ju inte säga att jag ogillar Tarrant.

Tvärtom,han satt inte bara och såg på .Han tog action!
Citera
2019-03-18, 03:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Vet inte om ni kom ihåg rättegången emot lasermannen, han sparkade oxå sin advokat. Verka som Tarran skall göra en ABB Freak show av rättegången. Ni kanske kom ihåg ABB heilet?

Brenton Tarrant, som åtalas för terroristdådet i Nya Zeeland, har sparkat sin advokat. Nu tros han planera att försöka utnyttja rättegången till att föra ut sin propaganda.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/terroristen-sparkar-sin-advokat-misstanks-forsoka-utnyttja-rattegangen-till-propaganda

Varför ens låta honom försöka torgföra vad det nu är för ideologi han har? Har han ens en egen ideologi? Hans autistiska manifest är ju all over the fucking place. Nej. Lås in och kasta bort nyckeln. Sådana här svin förtjänar ingen rättegång. De förtjänar att ruttna. Alternativt ett nackskott på fläcken. Men det kanske är för snällt. Han förtjänar att lida en del först.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Efter det faktum att han faktiskt gav tillbaka för alla musilmjävlars sprängningar och hade Ebbas namn på vapnet osv så kan jag ju inte säga att jag ogillar Tarrant.

Han vred tillbaka den politiska diskursen i västvärlden med minst 20 år genom sitt vidriga dåd. Vi är i och med och tack vare denna idiot tillbaka på 90-talet igen. Fattar du inte att Soros och resten utav Davos-gubbarna och mainstream-media älskar sån här skit? Det här är porr för dem. Det är bara rika, globalistiska gubbäckel som vinner och tar ännu mer mark på detta. Både muslimer och västerlänningar förlorar genom att ställas mot varandra.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-03-18 kl. 03:52.
Citera
2019-03-18, 03:44
Medlem
Citat:

Du är som dem där al qaeda medlemmarna som skrattar när de ser oskyldiga bli halshuggna.
Citera
2019-03-18, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Varför ens låta honom försöka? Nej. Lås in och kasta bort nyckeln. Sådana här svin förtjänar ingen rättegång. De förtjänar att ruttna. Alternativt ett nackskott på fläcken. Men det kanske är för snällt. Han förtjänar att lida en del först.

+++

Helt rätt skjut fanskapet och alla andra terrorister som man får tag i. Dessa invandrare som krigat för ISIS och får komma tillbaka hit borde hängas dem också!!!
Citera
2019-03-18, 04:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Fast han sköt ju folk som inte hade med Ebba-fallet att göra...

Citat:

genom att gestalta precis det avskräde han hatade?
Citera
2019-03-18, 04:32
Medlem
Det roligaste är i början när han skjuter dom med hagelgevär och en man kryper på golvet och försöker komma undan.

"uh uh uh uh" ser så jävla kul ut att han tror han ska komma undan och överleva

sorry brushan, it ends here for you
Citera
2019-03-18, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Du får själv välja vilken nyans av brunt som passar dig att för att beskriva terroristen.

Förslag: ALT-bajsbrun? ekologiskt och återanvändbart!

Jag föredra den gamla goda tiden! Då man kallade en nazist för nazist!

Ni unga brunhöger alt-transpersoner är för modernt för mig.

Terroristen hade alla tecken av en incel (kort,liten snopp, oskuld, vapen fetisch,ful) som senare hatar folk pga av kultur/hudfärg/religion... kort och gott en nasse!

Med du får självklart kalla terroristen något som du känner dig mer bekväm med (GUUUD! millenials på FB!! står inte ut!!!)

Men guuuuuud. Hur lågpannad är du människa? att kalla honom nazist är lika rätt som att kalla honom kristdemokrat

Klart man får kalla honom vad man vill men man kan ju hålla sig till fakta nu när vi så smidigt har fått den serverad på silverfat eller?

Eller vad mer tycker du vi ska hitta på?

Att han gillade att hänga med syföreningen på söndagar och älskade just bratwurst? 2005 vann han stora korvätartävlingen i finska wasa? Eller att dådet beställdes av kastrull fabrikörer ?

Skärpning
Citera
2019-03-18, 05:06
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askkungen
+1

Det är alltid muslimernas fel enligt dessa nazister... till och med när en mullfet vit man utan vänner skjuter oskyldiga muslimer i en moské.

Och det är alltid vitas fel när muslimer blir utsatta för attentat.Dessutom få attentat jämnfört med var muslimer sprängningar åstadkommit i Paris Manchester,Usa.

Som ATT muslimer skulle tänka mer barmhärtigt ifråga om detta.
Citera
2019-03-18, 05:53
Medlem
PixelGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4nd3r50n
Har SÄPO skrämt er att ta bort torrenten och lägga till den infekterad länken vars filnamn låter Defender att ta bort den?

Länken i moderatormeddelandet fungerar utmärkt och laddar ner själva videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in