Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Behöver jag bevis för att tro han är skyldig? Folk här har inga bevis för att Wade och Safechuck ljuger, men de tror det benhårt ändå. Jag trodde han var oskyldig förr, nu har de anklagande blivit så många att man inser att Michael Jackson var pedofil.
Inga bevis för att Wade och Safechuck ljuger? Har du inte ens läst tråden? Det finns massor av bevis som visar att de ljugit i rätten om hur övergreppen gick till när de försökte stämma Michael Jacksons dödsbo på pengar, och hur de tagit flera delar av sin berättelse direkt ur en fiktionell bok om Michael Jackson och Jordan Chandler som är skriven av en pedofili-förespråkare. Jag har till och med visat en video som bevisar Wades lögn i en intervju där han påstod att han inte ens kan höra Michael Jacksons musik utan måste gå ut ur byggnaden om hans musik spelas. Videon visar Wade när han dansar till Michael Jacksons musik, i ett projekt som HAN tog initiativ till, minst ett år efter att han påstod att han berättat för sin familj att han blev våldtagen av Michael Jackson. Att du blundar för sånt som motbevisar din övertygelse betyder inte att bevisen inte existerar.
Du måste inte ha bevis för att tro nåt, men att avfärda alla bevis för motsatsen för att du vill tro på något utan bevis är bara efterblivet.