2019-03-17, 16:35
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
GM ska enligt uppgifter i tråden vara 1,76 m lång. Är väl nära svensk medellängd?

Bra, kan vi få det bekräftat? Sedan fortsätter vi med hans sociala bakgrund, uppväxt, skolgång, relationer e.t.c.
Citera
2019-03-17, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
GM ska enligt uppgifter i tråden vara 1,76 m lång. Är väl nära svensk medellängd?

167 (5,6 ft) har jag läst.
Citera
2019-03-17, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Du måste då vara efterbliven, vet du vad effektivitet innebär? Om, som ni påstar, att en muslimsk kvinna föder ”tio” barn var ligger effektiviteten i att döda en kvinna som ber om hjälp ute på gatan. Ditt empatilösa svin.

Det är väl effektivt att mörda en potentiell framtida tiobarnsmor?
Om man nu tänker som GM.
Citera
2019-03-17, 16:41
Medlem
irishrages avatar
Min fråga är varför anordnas inte än kärleksdemonstration som efter terrordådet på drottninggatan?
Citera
2019-03-17, 16:44
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Fjotolf är väl över medel i utseende? ingen snygging men nog över medel. Det andra stämmer bra men ser inte hur utseendet är relevant?

Bra, vi är ense att dessa terrorister delar samma sociala problematik, något i grunden har lett in dessa irrhönor på en mordisk väg utan återvändo. En annan sak, rationellt tänkande med konsekvensanalys måste ha varit som bortblåst av någon anledning, vart bottnar det i så fall i?
Citera
2019-03-17, 16:46
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja, jag tror visst bestämt att det var denna sida det stod att han var 5foot 6 inches, 167,64cm.
De verkar ändra sidan konstant...nyss var hans favoritskådis Jennifer Lawrence nu Emma Stone...

I vilket fall,denna artikel återkommer till gång på gång till att han är kort,riktigt poängterar det,

Han var ju ingen tall handsome guy direkt, började bli skallig på det.
https://www.news.com.au/world/pacific/neighbours-associates-of-brenton-tarrant-say-there-was-something-off-about-him/news-story/e76a6f40a2f21f121546bc469bf7e7b7

Med peruk skulle man gott och väl kunna ta honom för ett penntroll.
Djävligt likt...
https://disruptive.nu/2010/06/14/historien-om-hur-ett-penntroll-kostade-mig-200ksek/

Han scorade inte högt bland tjejerna,han betraktades som weirdo och loner.
Hade tydligen inga vänner och ingen tjej..som väntat..klart han blev bitter och hatisk
han vände sitt självhat på något utanför honom själv,för att höja sitt självaktning
https://en.mogaznews.com/World-News/1153209/Pictured-Brenton-Tarrants-Dunedin-lair-as-neighbours-reveal-he-was-a-loner.html
Okej, han är kort.

Grannarna rapporterar kraftig muskeltillväxt hos honom under årets två första månader. Tarrant har ju träningsbakgrund, så hans kropp kan mycket väl svara snabbt på hårdträning helt naturligt. Hur snabbt blir frågan, och varför helt naturligt? Jag tippar på att han steroiddopat sig kraftigt. Varför inte, liksom? Han har ju laddat upp med en massa skjutvapen och allt.
Citera
2019-03-17, 16:47
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Men du! Hjälp till i stället. Vilka personliga, sociala egenskaper förenar Breivik, Mangs och Lundin?
Vi bockar av:
  • ensamma män utan kvinnor - Check
  • inga barn - Check
  • föga attraktivt utseende - Check
  • tydligt asocialt leverne - Check
  • medveten/omedveten dålig självkänsla - Check
  • problematisk uppväxt/skolgång - Check
  • introvert men grandios självbild - Check

Jag vågar påstå att barnamördaren tillika terroristen har samma bakgrund, det sätter jag ett helrör på!

Vilka definitioner använder du för dessa kriterier? Endast ett av kriterierna är objektivt - inga barn. Allt annat är subjektivt. Dvs. du fiskar för att validera din egen tes.

Vi bockar av:
  • ensamma män utan kvinnor
- Vad menar du med detta?
  • inga barn
- Det enda objektiva i din lista
  • föga attraktivt utseende
- Subjektivt
  • tydligt asocialt leverne
- Subjektivt
  • medveten/omedveten dålig självkänsla
- Subjektivt
  • problematisk uppväxt/skolgång
- Jämfört med vem? För skandinaviska mått är det rätt så normalt att vara introvert. Vad menar du också med problematisk skolgång? Ett IG? Vad är dina mått?
  • introvert men grandios självbild
- Subjektivt.
Senast redigerad av WheelofFortune 2019-03-17 kl. 16:53.
Citera
2019-03-17, 16:51
Moderator
Tinuviels avatar
OT raderat.

Ämnet är terrordådet på Nya Zeeland, inte svensk invandringspolitik eller USA/mellanöstern. Skärp er.

// mod
Citera
2019-03-17, 16:54
Medlem
Citat:
Men du! Hjälp till i stället. Vilka personliga, sociala egenskaper förenar Breivik, Mangs och Lundin?
Vi bockar av:
  • inga barn - Check

Jag vågar påstå att barnamördaren tillika terroristen har samma bakgrund, det sätter jag ett helrör på!

Han har ett marinkårs-utseende som nog är attraktivt för många kvinnor.
Citera
2019-03-17, 16:54
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Vi bockar av:
  • inga barn - Check

Hoppas att du förstår att du bidrar till polariseringen genom att skriva som du gör. Skulle det vara något fel på människor som stämmer in på din beskrivning, men som av en ren händelse inte skjuter ner andra?

Dessutom så undrar jag om du skulle skriva samma sak om till exempel Rakhmat Akilov. Han är (nu är jag objektiv) fulare än de herrar som du nämner.
Citera
2019-03-17, 16:55
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Vilka definitioner använder du för dessa kriterier? Endast ett av kriterierna är objektivt - inga barn. Allt annat är subjektivt. Dvs. du fiskar för att validera din egen tes.

Vi bockar av:
Vad menar du med detta?
  • inga barn
Det enda objektiva i din lista
Subjektivt
Subjektivt
Subjektivt
Jämfört med vem? För skandinaviska mått är det rätt så normalt att vara introvert.
Subjektivt.

Se så, lugna ner dig, av "någon anledning" delar högerextrema terrorister på en socialpsykologisk problematik, mycket tyder på att barnamördaren delar flera av dessa kännetecken med Mangs, Pettersson Lundin och Breivik.

Långt ifrån alla vita kränkta män blir barnamördare, de flesta tjafsar på nätet, men för en del räcker inte detta för att stilla hatet, stoppa vansinnesdåden. de går till handling.

Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Hoppas att du förstår att du bidrar till polariseringen genom att skriva som du gör. Skulle det vara något fel på människor som stämmer in på din beskrivning, men som av en ren händelse inte skjuter ner andra?

Dessutom så undrar jag om du skulle skriva samma sak om till exempel Rakhmat Akilov. Han är (nu är jag objektiv) fulare än de herrar som du nämner.

Nu rör tråden massmordet i Nya Zeeland, men visst blir ingen terrorist bara så där.

Beträffande polariseringen, du och dit jävla pack skall veta hut! Tiofaldigt hut!
Senast redigerad av Drullknull 2019-03-17 kl. 16:58. Anledning: runda stjärtar
Citera
2019-03-17, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune

Vi bockar av:
- Vad menar du med detta?
  • inga barn
- Det enda objektiva i din lista
- Subjektivt
- Subjektivt
- Subjektivt
- Jämfört med vem? För skandinaviska mått är det rätt så normalt att vara introvert. Vad menar du också med problematisk skolgång? Ett IG? Vad är dina mått?
- Subjektivt.
Enligt dig finns det således bara barnlösheten som förenar Breivik, Mangs och Lundin? Inte lätt för SÄPO att hålla koll på våldsbejakande i så fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in