2019-03-17, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Skiljer islamisterna på kvinnor och män också i sin helgedom? Anser dom att kvinnorna är smutsiga eller hur kommer det sig?

Ja dom skiljer ju detta i alla sammanhang.

Kvinnorna i muslimska länder är lägsta statusen.
Citera
2019-03-17, 16:23
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Ta en titt på bilden där barnamördaren står bredvid poliser: SR

Under medellängd skulle jag säga utifrån bilden. Nu blir inte alla män under medellängd högerextremister och barnamördare, det är inte min ansats, däremot bör flera orsaker i ett tidigt stadium bidragit till valet att bli terrorist.

Vi vet att Anton Pettersson Lundin hade en social problematik, usel självkänsla och en självbild av misslyckande, utmärkt näring för hat, att kunna flytta över det egna misslyckandet till andra mer utsatta grupper. Det senare är typiskt för högerextremister, Peter Mangs är ett annan exempel.

Dessutom är det inte orimligt att tro på extremhögerns vurmande av den virila, potenta mannen stegrar känslan av ett manligt misslyckande, samtliga dessa terrorister verkar varit asociala i ett högerextremt sammanhang, mer cuck än karlakarl.

Men skärp er. Era analyser är så pinsamma... "alla som vill ha mindre invandring är misslyckade vita män".

Fortsätt dock gärna med detta, det är så era fiender vinner allt fler röster.
Citera
2019-03-17, 16:24
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Ojojoj, vilken tung analys du kommer med. Jag är verkligen imponerad av hur mångfacetterad den är.
"Män". Där har vi det, svaret på alla livets problem. Måste vara lätt att sitta och skrika en sak och tro att det är förklaringen på allt.

Det är alltid någonting med sex, att knulla, kön eller dylikt med er. Ni har hakat upp er. Är det därför många av er gillar att omge er med Afghanska småpojkar? Ni är helt oförmögna att tänka djupare än ytliga företeelser. Det är bara kropp, snopp och snippa med er. Vilket också är varför ni förlorar konstant.

Alltså va? Hahaha! Du är rolig! Ska hälsa min man att han är en afgansk småpojke! Hahaha!!😂😂😂

Jag konstaterar bara fakta, de som begår terrordåd är för det mesta färdigväxta hanar "med kropp och snopp". Men du verkade helt missa att jag påpekar att orsaken till handlandet sitter i dessa mäns huvuden -inte i pungkulorna. Varför är det främst män som utövar våld? Testosteron? Hur tänker du kring detta?
Citera
2019-03-17, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Han borde fixa sitt egna hemland istället för att försöka fria aboriginernas land.
!

Tror inte att det bor så många aboriginer på Nya Zeeland.
Citera
2019-03-17, 16:26
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Skiljer islamisterna på kvinnor och män också i sin helgedom? Anser dom att kvinnorna är smutsiga eller hur kommer det sig?
Ja, kvinnor har ett separat utrymme. När jag frågade varför i min lokala moské blev svaret en retorisk fråga: "Om du har en knäböjande kvinna framför dig, tänker du på gud då?"

Det har tidigare i tråden anmärkts på att GM passerade ett antal stängda dörrar utan att bry sig. En eller flera av dessa ledde till kvinnoavdelningen och det kände GM naturligtvis till.
Citera
2019-03-17, 16:26
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Meh. Efter 11:e septemberhändelserna så blev muslimerna världen över mistänkligjorda liksom för vad ett fåtal terrorister utfört ju. Isis är inte Islam och samma gäller för al qaida ju. Dessa terrordåd från vita högerextrema under fredagdsbön är ju hemskt. Vi har religionsfrihet liksom så Islam ska inte förbjudas.

Varför vill du då förbjuda SD, NMR och högerfolk? 99.9% är inte terrorister. Vi har åsikts, yttrande samt mötesfrihet. Klart vi inte ska förbjuda högern.

Tack för svar!
Citera
2019-03-17, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Ta en titt på bilden där barnamördaren står bredvid poliser: SR

Under medellängd skulle jag säga utifrån bilden. Nu blir inte alla män under medellängd högerextremister och barnamördare, det är inte min ansats, däremot bör flera orsaker i ett tidigt stadium bidragit till valet att bli terrorist.

Anton Pettersson Lundin

.

Poliserna är kanske extra långa?
De står med kängor på en högre avsats.
Mannen i mitten barfota och kanske på knä?

Anton var en förvirrad liten ungdom ja.

Det stärker min tes att så många muslimer är arga o h blir högerextrema då.

Dom är så korta och mindervärdeskomplex.
Arbetslösa
Fula

Hade alla bruna män bara fått vara lite längre hade dom sluppit bli barnamördare och IS-nazister i islams namn! Där är vi överens
Citera
2019-03-17, 16:28
Medlem
Citat:
Ingen tycks våga svara på min fråga, GM är en hycklare, snubben är själv invandrare av 3-4 generationen. Varför flyttar han inte tillbaka till sitt egna ursprungsland?
Vad får dig att tro att någon bryr sig om din fråga? Det handlar inte om vad någon "vågar".

Citat:
Ni andra som inte förstår problemet med multikultur och invandring är patetiska hjärntvättade loosers...
Skriv förlorare om du inte vet hur man stavar på engelska. Det heter losers.
Citera
2019-03-17, 16:31
Medlem
Reinswanders avatar
Ni som kallar GM för invandrare och hycklare, hur tänker ni egentligen? Nya Zeelands befolkning är 74% europeisk, landet har onekligen byggts och kultiverats av vita till det land det är idag. Skulle ni också påstå att alla som inte är indianer i USA borde åka tillbaka till sina hemländer? Väldigt skevt resonemang.
Citera
2019-03-17, 16:33
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Men skärp er. Era analyser är så pinsamma... "alla som vill ha mindre invandring är misslyckade vita män".

Fortsätt dock gärna med detta, det är så era fiender vinner allt fler röster.

Men du! Hjälp till i stället. Vilka personliga, sociala egenskaper förenar Breivik, Mangs och Lundin?
Vi bockar av:
  • ensamma män utan kvinnor - Check
  • inga barn - Check
  • föga attraktivt utseende - Check
  • tydligt asocialt leverne - Check
  • medveten/omedveten dålig självkänsla - Check
  • problematisk uppväxt/skolgång - Check
  • introvert men grandios självbild - Check

Jag vågar påstå att barnamördaren tillika terroristen har samma bakgrund, det sätter jag ett helrör på!
Senast redigerad av Drullknull 2019-03-17 kl. 16:34. Anledning: kåt nu
Citera
2019-03-17, 16:33
Medlem
Redas avatar
GM ska enligt uppgifter i tråden vara 1,76 m lång. Är väl nära svensk medellängd?
Citera
2019-03-17, 16:34
Medlem
Är det nån som kan förklara hur snabbt alla lägger ett stämpel på en galning som utför något som detta. Är man verkligen nazist om man gör något som detta och det Anders gjorde? Anders förklarade att han inte kände igen sig i sitt egna land och ville bevara Norge norsk. Visst mord är fel, men är inte han mer en patriot och en mördare istället för en terrorist och nazist? Vem bestämmer vilken stämpel man ska få bära? Tex isis så vet man vad dom står för och deras metod är ju islamistisk terror, men varför kallar man inte det dom gör för nazistisk när dom dödar Europas befolkning baserad på en idé om att vi är i lägre skikt än dem? " finns ingen brun/svart rasism eller kan bara vits människor vara det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in