Citat:
Ursprungligen postat av
WheelofFortune
Förstår inte vad du och dina spekulationer försöker komma fram till. Du låter precis som en Incel som tror att allt tjejer gör är för mäns sexuella uppmärksamhet. Försök att fatta att det finns djupare saker i livet än sexuell uppmärksamhet från det andra könet. Eller är du så jävla ytlig att du inte förstår dig på sådant?
Han skrev tydlgt om sina motivationer i sitt manifest. Precis som Elliot Rodgers gjorde (som de facto hade exakt de motivationerna som du benämner). Till skillnad från Rodgers var hans motivationer inte brist på sex utan snarare pga en ideologisk övertydligelse.
Tror knappast han gjorde det för att få mer fitta. Vilket han inte kommer att få ändå nu i fängelset. Skärp dig. Du uppvisar den absolut lägsta nivån på alla kommentarerna i denna tråden.
Denna rappaljkaja som denna nörd skriver om, framkommer inget nytt.
Det är bara trams,trams och trams.
Han verkar onekligen vara ytterligare en störd misslyckad individ.
Utseendet har naturligtvis betydelse, vilket framkom i den norska nördens lilla tankevärld, vare sig det handlar
om att attrahera tjejer eller verka "stor och stark"
Och sure båda dessa personer kan naturligtvis vara asexuella, utan närmare
behov av kontakt med vare sig kompisar eller tjejer..normalt...nja..
När det kommer till Anton Lundin uppgav han naturligtvis att det var invandrarnas fel.
Så här säger Åsa Erlandersson som skrev en bok om honom
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/hon-hittade-mordarens-brev-som-polisen-inte-hade-upptackt
Citat:
– Det handlar om rasism och högerextrema idéer men också om en stark psykisk ohälsa, med självmordstankar, han bar på en stark känsla av att inte passa in, inte få vara den han var. Han var också en väldigt osedd person. Jag tror att jag aldrig någonsin har studerat någon som var så ensam.
Men det som blir spiken i kistan, säger Åsa Erlandsson, är när Anton får veta att han inte får någon anställning på sin praktikplats. Han hade gått arbetslös sedan han slutade gymnasiet.
– I hans värld var det naturligt att skylla på invandrarna – om inte jag har fått jobb måste någon ha tagit det ifrån mig. Det är då han går hem och börjar planera sitt dåd, säger hon.
Lite som Groteso låten "Bögarnas fel"....