2019-03-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bostik
Ja nu var det ju precis det han skrev..

Men för övrigt orka bry sig om ett rum med kvinnohatande gubbar som tror på sagofigurer. Förlorade världen nånting? jag står lika nära dem här som jag står de hundratals barn som dör i afrika varje dag, grinar inte över det heller för kopplingen dit är 0.

Man vill låtsas bry sig så man verkar god sen drar man ner o köper en latte o kollar facebook likes som vanligt.

Hyckleri var ordet

Hyckleri? Du har ingen aning om vad du pratar om. Har för den delen ingen Facebook och dricker inte kaffe. Jag påverkas likväl av våldtäkter som av folk som har det svårt. Trevligt att du tror dig veta vad andra tänker och känner👍.
Citera
2019-03-16, 21:25
Medlem
Om ni pausar videon på ca. 07:35 Kan ni se att det står "KEBAB REMOVER" på ena sidan och "EBBA AKERLUND" på andra sidan vapnet som han skrivit.

För att citera Londons borgmästare Sadiq Khan "Terrorism is just part and parcel of living in a big city"

Tror tyvärr det kommer attacker från båda sidor i framtiden.
Citera
2019-03-16, 21:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Dådet i sig är hemskt. Men ingen borde förvånas över att något sådant kunde ske. Muslimsk terror har dödat många västerlänningar samtidigt som politikerna öppnar dörrarna på vid gavel och låter dem komma och bygga sina moskéer över allt. De får allt betalt med våra skattepengar eller stöd från Saudiarabien.

Det finns ingen möjlighet för den lilla människan att påverka eftersom alla politiker i väst verkar sammansvurna att utplåna vår kultur. I det läget är det inte så konstigt om en enda person flippar och gör en sån här grej. Det är heller inte så konstigt om många känner någon sorts glädje även om man tycker det är fruktansvärt att mörda barn.

När Breivik slog till 2011 så fördömde nästan alla dådet, men situationen har förändrats mycket sedan dess. Framför allt flyktingvägen 2015 har fått många att inse att islamiseringen inte bara är påhitt, den är ett faktum.

Det är det dumma. Folk blir inte ens förvånande längre eller tar ens notis till att som här folk blir mördade het kallblodigt. Barn tom. Det har redan gått över alla gränser och det är exakt vad alla dessa extrema vill.

Nu kommer islamister att vilja hämnas och det kommer bli död där oskyldiga västerlänningar drabbas. Efter det dåd som detta och det blir bara en spiral utan slut.
Citera
2019-03-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Hyckleri? Du har ingen aning om vad du pratar om. Har för den delen ingen Facebook och dricker inte kaffe. Jag påverkas likväl av våldtäkter som av folk som har det svårt. Trevligt att du tror dig veta vad andra tänker och känner👍.

Så du ägnar dig åt en hel del sörjande och beklagande då?

https://www.afro.who.int/news/5-children-under-age-5-die-every-minute-african-region

Hemska värld.
Citera
2019-03-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Dådet i sig är hemskt. Men ingen borde förvånas över att något sådant kunde ske. Muslimsk terror har dödat många västerlänningar samtidigt som politikerna öppnar dörrarna på vid gavel och låter dem komma och bygga sina moskéer över allt. De får allt betalt med våra skattepengar eller stöd från Saudiarabien.

Det finns ingen möjlighet för den lilla människan att påverka eftersom alla politiker i väst verkar sammansvurna att utplåna vår kultur. I det läget är det inte så konstigt om en enda person flippar och gör en sån här grej. Det är heller inte så konstigt om många känner någon sorts glädje även om man tycker det är fruktansvärt att mörda barn.

När Breivik slog till 2011 så fördömde nästan alla dådet, men situationen har förändrats mycket sedan dess. Framför allt flyktingvägen 2015 har fått många att inse att islamiseringen inte bara är påhitt, den är ett faktum.

Förstår din poäng och kan till en viss del hålla med om ovanstående. Men oskyldiga offer förekommer i alla läger. 12åringen som dog tror jag varken var en våldtäktsman eller en terrorist. Det är aldrig okej att mörda oskyldiga för att försöka få fram en åsikt, är du beredd på hämnden som troligtvis lär komma? Vilket lär vara minst lika hemskt som detta dåd.
Citera
2019-03-16, 21:31
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Det verkar vara denna 60-talsklassiker han spelar? https://youtu.be/5GCSWEgZT94

Att skjuta kvinnor som ber om hjälp är väl extremt patetiskt, vapenhanteringen är väl ok, för en nybörjare.
Citera
2019-03-16, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Förstår din poäng och kan till en viss del hålla med om ovanstående. Men oskyldiga offer förekommer i alla läger. 12åringen som dog tror jag varken var en våldtäktsman eller en terrorist. Det är aldrig okej att mörda oskyldiga för att försöka få fram en åsikt, är du beredd på hämnden som troligtvis lär komma? Vilket lär vara minst lika hemskt som detta dåd.

Det här dådet verkar ju vara hämnden om man kollar upp gm. Eller menar du att dom som dog på Drottninggatan inte var oskyldiga?

Du förstår nog själv hur sneddrivet och rubbat diskussionen kan bli.
Citera
2019-03-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bostik
Så du ägnar dig åt en hel del sörjande och beklagande då?

https://www.afro.who.int/news/5-children-under-age-5-die-every-minute-african-region

Hemska värld.

Jag har ett bra liv. Men självklart blir man påverkad. Tragiskt att folk är så vana vid dessa dåd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jag ogillar amerikas dödande i mellanöstern men måste jag välja sida så blir det amerikas. Så vi älskar inte dödandet men vi måste ta ställning. Vissa gör det genom att stödja denne senaste terroristen medans jag tycker det är helt avskyvärt dock menar jag att Europa inte kan ha öppna gränser. Vi måste kunna fördömma terroristen men samtidigt stå bakom tanken att Europa inte har mer plats för Islam. Jag vill inte att Islam får ett starkare fäste i Europa. Jag vill att Muslimer återvänder men jag fördömmer terrorattacken.
Men det är väl kineserna som håller på att ta över Europa (och ryssarna)
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Jaså.....

https://dailystormer.name/christchurch-new-zealand-mosque-recruited-al-qaeda-jihadists-killed-in-drone-strikes/
Citera
2019-03-16, 21:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Brunetten var hans flickvän.

Har du någon länk till detta ? Alltså inte bara bild, utan även med text.
Citera
2019-03-16, 21:37
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jaså.....

https://dailystormer.name/christchurch-new-zealand-mosque-recruited-al-qaeda-jihadists-killed-in-drone-strikes/

Jaså vadå? Släng in citat på exakt vad du menar med ditt otroligt värdelösa inlägg. Tänker inte och sitta och läsa igenom vad som ser ut att vara en super rasistisk hemsida gjord utav en 16åring från 4chan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in