Citat:
Ursprungligen postat av
Readyfreddie
Avskyr Svenska spels med en sushiätande tant i gräslig skjorta som flinar när micron går sönder så den stackars mannen inte kan värma sin torsk i äggsås.
Ännu en i raden av mansförlöjligande/hatande reklamer.
Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Tror det är som tidigare sagts. Det är en jackpott att den äldre, vita herren som har med sig svensk husmanskost får gå hungrig. Han förtjänar det, tycker de.
Aha DEN mögreklamen (ser inte på TV men har noterat den nu när jag följt Farmen). Satan vad jag hatar den. En gammal kärring som ser ner på "pöbeln" som äter hemmalagat, medan hon själv sitter där och äter sin snabbmatssushi som smakar plast, i samma deppiga lunchrum (istället för att ligga på stranden i Bahamas eller något) och tror sig så jävla mycket ska alltså få mig att vilja betala så kallad idiotskatt och börja spela?
"Plötsligt händer det" betyder tydligen att jag fortfarande måste infinna mig på ett själadödande jobb men iaf kan känna mig bättre än andra iom att jag nu kan ta med mig den asiatiska motsvarigheten till donken. Lyx?
När hon sitter där och flinar förnöjt vill Svenska Spel att jag ska tänka "fan alltså den där självgoda klimakteriekärringen som inte äter hemlagat är ju verkligen definitionen av cool. Dags att gå och köpa lott"?
Vill bara sträcka armarna genom rutan, köra ätpinnarna genom ögonen på henne och skrika "banzai fittkärring!"