2019-02-25, 16:02
Medlem
Readyfreddies avatar
Avskyr Svenska spels med en sushiätande tant i gräslig skjorta som flinar när micron går sönder så den stackars mannen inte kan värma sin torsk i äggsås.

Ännu en i raden av mansförlöjligande/hatande reklamer.
Citera
2019-02-28, 23:53
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Audi A6 - För att du inte alltid kör.

Så jag ska köpa en Audi för att jag inte alltid kör? Och när jag inte kör så ser jag inte en bil på en ödslig landsväg och kliver rätt ut i vägen och STANNAR så fort jag ser bilen som ett jävla rådjur? Halva reklamen består av vuxna människor som springer rätt ut i trafiken eller ställer sig bakom bilar som backar så deras slogan borde vara Audi A6 - för att du beter dig som en idiot i trafiken.

Audis nya målgrupp verkar vara kakan herrmansson och kvinnor som inte kör själv...

Undra hur mycket dom betalar sin reklambyrå?
Citera
2019-03-02, 19:50
Medlem
Keno.

Mina grannar måste fan tro att jag har en porrfilm igång, med hänvisning till lätena i denna FRUKTANSVÄRDA reklam!
Citera
2019-03-02, 20:37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Avskyr Svenska spels med en sushiätande tant i gräslig skjorta som flinar när micron går sönder så den stackars mannen inte kan värma sin torsk i äggsås.

Ja, jag avskyr den med. Jävlar vilket liv det skulle bli om det var the other way around, dvs att en kvinna gjordes bort, eller ännu värre, att en babbe gjordes bort, fasen vad batikhäxorna skulle gorma!
Citera
2019-03-03, 15:30
Medlem
Roffedyngiss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, jag avskyr den med. Jävlar vilket liv det skulle bli om det var the other way around, dvs att en kvinna gjordes bort, eller ännu värre, att en babbe gjordes bort, fasen vad batikhäxorna skulle gorma!

...Sen kan man ju undra om det är Svenska Spels officiella hållning att håna de som äter rester och försöker minska matsvinnet, dessutom verkar det ju vara hyfsat närproducerad mat gubben ska värma(fisk, ägg och potatis) i motsats till kärringens sushi med ris och avokado.
Citera
2019-03-03, 16:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roffedyngis
...Sen kan man ju undra om det är Svenska Spels officiella hållning att håna de som äter rester och försöker minska matsvinnet, dessutom verkar det ju vara hyfsat närproducerad mat gubben ska värma(fisk, ägg och potatis) i motsats till kärringens sushi med ris och avokado.
Ha ha, bra infallsvinkel. Något för vänstervurmande reklammakare att fundera över. Dessutom har väl sushin levererats/hämtats i en engångs-plastbox, medan gubben nog använder sin matlåda 100+ gånger.
Citera
2019-03-05, 23:47
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:

Förstår inte den reklamen. Varför blir hon glad av att micron pajar? Han kommer bara ta ut maten hon äcklas av. Kanske värma på något annat sätt. Ingenting säger att hon kommer slippa äcklas av maten. Korkad och meningslös reklam.
Citera
2019-03-05, 23:48
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Provoceras varje gång jag hör ”laxförsääkriiiing”. Usch. Rysningar nästan.
Citera
2019-03-05, 23:52
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Förstår inte den reklamen. Varför blir hon glad av att micron pajar? Han kommer bara ta ut maten hon äcklas av. Kanske värma på något annat sätt. Ingenting säger att hon kommer slippa äcklas av maten. Korkad och meningslös reklam.
Det är en riktig jackpot att en man hon ser ner på får äta sin mat kall, eller så får han gå hungrig.
Något straff ska man ha om man har fräckheten att äta gammaldags husmanskost. Det är ju trots allt 2019 och då äter man mat influerad av omvärlden.
Citera
2019-03-06, 23:44
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Micrad fisk brukar stinka ner lunchrummet, jag tror inte det är hans mat hon tycker illa om utan att lukten från hans mat kommer att förstöra smaken på hennes egen sushi.
Citera
2019-03-06, 23:46
Medlem
Nimars avatar
Nordax finans där dom skriker VANLIGT FOLK, VANLIGT FOLK och då menar dom folk som inte har en fast anställning... wtf vanligt folk har inte betalningsanmärkningar och dom har en fast anställning och dom behöver inte ta lån till överpriser.
Citera
2019-03-07, 16:54
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Vad fan, är det en ny trend med pretentiösa känslomässiga skitreklamer helt utan substans? Vanligtvis kan jag sitta genom reklamer men när dessa kommer byter jag illa kvickt

Fortum el - Moder jord med den där släpiga rösten som behandlar jorden illa genom att krossa ett ägg och slå en buske med en pinne. Men nu får vi ta hand om dig moder .... jord. Jävla idioter, tror dom att jorden bryr sig ett skit om oss eller? Fy fan vilket spymedel.

Sen har vi McDonalds falafel där en fjant undrar om det går att få dom små beslutsfattarna att äta mer varierat och ungjäveln stirrar argt på en kikärta som tydligen går utmärkt att äta bara det är på McDonalds. Inte första gången dom kör med bortskämda skitungar vinkeln men det gör inte saken bättre.

Marabou med selfiebruden ger mig magsår så fort jag hör skitlåten börja spelas.

Paradise hotel reklamen är ju också riktigt skämmig. Och vem fan är bimbon som påstår att hon är en legend?

Och den där äckliga Svenska spel reklamen med fjanten som tycker det är så jävla synd att dom missar medeltidsveckan för dom blivit miljonärer och har rest till ett paradis. Planera semestern bättre då din idiot! Och kan brudjäveln skrika lite mer? Låter ju som hon blir mördad för fan. Tål inte den där gotländska dialekten heller.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2019-03-07 kl. 16:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in