2019-03-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Nej, det är inte samma sak. Vi sysslar inte med den sorten imperialism längre. Tiderna har gått vidare. Dessutom kan du inte skylla alla Européer för detta.
Urbefolkningen har haft val jo.

Det är en av de viktigaste skillnaderna mellan västerländsk kultur och andra kulturer. Vår kultur utvecklas ständigt, medans andra kulturer runt om i världen har frusit i stenåldern eller medeltiden.

Men de andra kulturerna fattar inte ens det. För dem står tiden stilla. Det som hände för flera hundra år sedan är för dem som om det hände igår. Vi vita som lever idag skall straffas för något som våra förfäder gjorde för flera hundra år sedan. Detta är för västerlänningar helt obegripligt. Vi lever ju idag i ett helt annat samhälle.
Citera
2019-03-16, 17:38
Medlem
Ja...det här är ju inte värre än nått annat terrordåd. Så whats the deal?

Det man ger, det får man. Denna gång fick muslimerna smaka på sin medicin. Antagligen kommer muslimerna kontra med 10 nya nya attacker.
Citera
2019-03-16, 17:39
Medlem
Jag vet inte om jag håller med om att man måste vara psykopat för att utföra något sånt här.

Isåfall skulle man kunna hävda att alla soldater som varit i strid och haft ihjäl människor är psykopater.
Citera
2019-03-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeSOX
Anas Khalifa har laddat upp sin syn på dådet i Nya Zeeland.

Länk: https://youtu.be/6QBZyckFdz8
Vilken jävls tomte.. Anklagad för att förgripits sig på sin syster men det vill inte Mussarna prata om..
Senast redigerad av skojabara 2019-03-16 kl. 17:42.
Citera
2019-03-16, 17:41
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siuphdgjm
Okej, låt höra hur många ryssar som äger media och banker i väst tex

Vaddå ryssar?

Min poäng är att om man vill peka ut judar så letar man upp alla judar som finns, pekar på enbart dem, och ignorerar resten. Det är ungefär så du håller på. Här i Sverige är det Bonniers som konstant blir utpekade, trots att de värsta PK-blaskorna är icke-judiska. Dessutom får de skulden för muslimsk massinvandring, trots att det är svenska väljare och svenska politiker som ligger bakom muslimsk massinvandring. Är man så fixerad av judar att man ser dem överallt och dessutom tror att de håller på att ta över världen så behöver man uppsöka en terapeut.

Fokusera på verkliga problem istället.
Citera
2019-03-16, 17:42
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Jag vet inte om jag håller med om att man måste vara psykopat för att utföra något sånt här.

Isåfall skulle man kunna hävda att alla soldater som varit i strid och haft ihjäl människor är psykopater.

De psykipatiska dragen och personlighetsstörningen ser man i manifestet, facebook liven och alla kommentarer knäppgöken gjort i forum.

Att han sen begår detta dåd kan bero på medicinering, radikalisering, droger eller en grad av någon psykisk sjukdom. För inte är man normal i skallen om man gör detta, det tror jag nog även den mest inbitna flashbacknazisten till och med kan hålla med om. Annars skulle väl fler här redan ha agerat om det nu är så normalt och ”logiskt”?
Citera
2019-03-16, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insida
Menar du att alla soldater som varit i strid har begått massmord på obeväpnade civila?

Nej men att skjuta ihjäl en person med ett automatvapen behöver inte betyda att man är någon psykopat om man uppfattar dessa som en fiende.

Om han hade bundit fast dom på stolar och börjat tortera dom och ha sig då kan vi börja snacka om psykopat.
Citera
2019-03-16, 17:44
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Judar är högre upp i näringskedjan bakom organisationer som PADIEA, Expo mm. De syns inte så mycket men verkar extremt effektivt. Sedan visst svenskar är marinerade i sin egen avföring idag, men det är skickligt gjort av judar som David Schwartz som beskrivs i denna bok https://sv.metapedia.org/wiki/Hur_Sverige_blev_en_m%C3%A5ngkultur.

Du är för naiv och vet inte hur mycket ont de orsakat eller hur de har verkat i hundratalsår för att underminera Europa, de släppte in morerna (muslimer) i Spanien så de ockuperade mer än halva spanien i ca 700 år innan kristna tog tillbaka sin mark och de gjorde man inte med att vända andra kinden till, man gjorde som Brenton aka 'Superman' Tarrant.

Finns massvis med exempel som den stora judelobbyn i USA, AIPAC och allt vad de heter.
Går att hitta hur mycket som helst för den som har tiden,orken och viljan.

Ja, det går att hitta hur mycket som helst när man cherrypickar judar.

Titta, en jude! Alltså måste det vara judarnas fel.
Citera
2019-03-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
De psykipatiska dragen och personlighetsstörningen ser man i manifestet, facebook liven och alla kommentarer knäppgöken gjort i forum.

Nej, det krävs långa grundliga utredningar av experter för att identifiera psykopati..

Det är inget man kan göra genom att skumläsa ett manifest som vanlig person.
Citera
2019-03-16, 17:46
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Förlåt att jag pissar på din idol, barnamördaren och narcissisten Anders Breivik.

Han gick omkring i egengjorda uniformer dagarna innan attentatet och trodde att Norge var i krig.

Sinnesnärvaro var ordet!

Var har jag skrivit att ABB eller för den delen han i NZ är mina idoler? jag konstaterar enbart vad som har hänt och varför.

Du är full av förutfattade meningar och ser allt genom det prismat, dessutom är du uppenbarligen lågbegåvad då du inte inser det själv, inte ens kan resonera kring trentons agerande i klippet.
Citera
2019-03-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4

Film på massakern vid första moskén. Titta på egen risk.

Jag kan inte öppna den länken du la upp (från telefonen). Någon som har ’filmen’?
Citera
2019-03-16, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
..förstår inte vad du vill med ditt inlägg..?
Såg både liveleak filmen i morse samt manifestet..vad är det i mitt inlägg som är fel..?
Finns inte klippet kvar på liveleak. De brukar väl visa upp sådant?
Senast redigerad av Dukater 2019-03-16 kl. 17:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in