2019-03-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Lyckades faktiskt googla fram denna artikel i havet av artiklar om ondskefulla vita män:Hur det ligger till med den andra moskén vet jag inte.

Så de var alltså inte så oskyldiga som många tror. Men det är väl mer eller mindre så med alla moskéer. Imamerna predikar hat mot kafir och uppmanar till jihad.
Citera
2019-03-16, 16:17
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitpadig
Väntar ivrigt på NZ 2.0 eller var detta Utøya 2.0?

Sak samma, fler lär komma.
Fire med arthur brown vart etta på billboard igen..
Stimpengarna rullar in.
Citera
2019-03-16, 16:18
Medlem
9zs avatar
Så djävulskt nonchalant han slänger ur sig PewDiePie innan han mördare 49 personer. Chockerande
Citera
2019-03-16, 16:18
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Som också är skapat av Européer.

Australien befolkades först av vad vi idag kallar Aboriginer, Nya Zeeland befolkades först av Maorier.
Européer började kolonialisera de båda runt 1700-talet. Folk från Mellanöstern började väl flytta dit runt 1900-talet.
Denna Australiensaren flyttade väl till NZ på 2000-talet.
Över 400 år sedan räknas inte. Ca 300 år sedan räknas. 100 år sedan räknas inte. Och siste 20 åren räknas inte.
Du plockar russinen ur kakan för att passa in din världsbild.

Antingen ljuger du medvetet för att inbilla dig att du vinner ett argument på ett anonymt internetforum, eller så är du faktiskt så obildad att du faktiskt inte vet detta och det bara handlar om skrämmande låg intelligens.

Oavsett så ska du nog ta ett par steg tillbaka så du inte skämmer ut oss andra etniska européer. Vi är ett generellt intelligent och respektabelt folkslag, men så finns det individer som du som drar ner oss.
Citera
2019-03-16, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitpadig
Hur kan det klassas som terrorism när man oskadliggöra fiender på ditt eget territorium, var norrmännen terrorister under andra världskriget oxå?
Vad gör då norska Walhalla soldater i andra länder?
https://youtu.be/6qP9EaPa8dg
Citera
2019-03-16, 16:19
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Så de var alltså inte så oskyldiga som många tror. Men det är väl mer eller mindre så med alla moskéer. Imamerna predikar hat mot kafir och uppmanar till jihad.

Ja, så är det. Detta är mainstream islam.
Citera
2019-03-16, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShitsOnFireYo
Länka gärna till sådana källor, såväl Twitterfeeden som andra ursprung. Låter intressant.
Har läst detta rykte flera gånger nu med kopplingar till Al quida, men hitills har då inte jag sett någon mer bekräftelse än ”jag såg det på Twitter”.

Så det vore bra om man fick lite mer konkreta källor än så, annars är det inte såå märkligt att medier inte har skrivit det. Det är absolut möjligt och jag är fullt medveten om att det finns andra moskèr med den typen av kopplingar eller finanisiering från radikala diktaturer, men hitills framstår det ju mer som rykten om ingen nu vill säga mer om vart just detta kommer ifrån.
Citera
2019-03-16, 16:20
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det tragiska är att Sydafrika efter apartheids fall snart har kommit ner till normal Afrikansk standard. Rasismen mot vita är massiv så de vita ger sig av i allt snabbare takt. Infrastrukturen förfaller och rullande strömavbrott har införts. I Sydafrika finns ett kärnkraftverk. Blir det ett totalt strömavbrott kan det bli härdsmälta. Brottsligheten och korruptionen är mycket omfattande.Arbetslösheten ligger på upp emot 50%.

Paminner om sverige, eller swedistan.. Rasismen mot vita alltsa och det andra ochsa
Citera
2019-03-16, 16:22
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
Har läst detta rykte flera gånger nu med kopplingar till Al quida, men hitills har då inte jag sett någon mer bekräftelse än ”jag såg det på Twitter”.

Så det vore bra om man fick lite mer konkreta källor än så, annars är det inte såå märkligt att medier inte har skrivit det. Det är absolut möjligt och jag är fullt medveten om att det finns andra moskèr med den typen av kopplingar eller finanisiering från radikala diktaturer, men hitills framstår det ju mer som rykten om ingen nu vill säga mer om vart just detta kommer ifrån.

Här, varsågod.

Låt mig presentera den stackars oskyldiga moskén Al Noor i Christchurch.

Citera
2019-03-16, 16:23
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Så djävulskt nonchalant han slänger ur sig PewDiePie innan han mördare 49 personer. Chockerande

"remember lads.. Subscribe to pewepie" hahaha 🤣😂🤣😂komik pa hog niva
Citera
2019-03-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan

Här är en som heter NewsHub:

https://www.newshub.co.nz/nznews/christchurch-mosque-linked-to-alqaida-suspect-2014060417
Citera
2019-03-16, 16:25
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackFoley
Det är bara att hoppas att Säpo har bra koll på unga vita män i Sverige. Är man ensamstående ung vit man så borde man aldrig beviljas vapenlicens!

Nej, muslimer är ju bättre på att hantera vapen.

Vad är två skottlossningar om dagen mot en hobbyjägare uppe i Norrland liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in