2019-03-16, 09:06
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Kan vara så. Svenska regeringen bombade ju sönder Libyen. Vad hade Libyen gjort Sverige? Å andra sidan vad hade dessa mussar gjort mot denna mannen? Å andra sidan vad hade Ebba gjort mot mussarna?

Sverige bombade icke. Endast spaning.
Citera
2019-03-16, 09:07
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Har killen skjutit ned en soldat i mosken??

pappan till den avlidne hävdade att den skjutne var en soldat??

https://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=12213394

vad gjorde en sa ung soldat i mosken??
En av islamiska statens barnsoldater?

https://cex-thechristianpost.netdna-ssl.com/full/5414/630-0/islamic-state.jpg
Citera
2019-03-16, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Terrorn i Nya Zeeland skedde inte i ett vakuum, den var en vedergällning för bl a Ebba. Så vad vill du göra för att stoppa terrorn som motiverar såna som Tarrant?

Det är det du ska svara på, din lilla råtta.

Nu hårdnar tonen lite märker jag - känns det bättre då? Fortfarande ingen gnutta intelligens.

Terrorn i Nya Zeeland skedde inte i ett vakuum. För terroristen skedde det i en kontext som målas upp och förstärks av högerextremistiska galningar likt dig. Denna kontext rättfärdigar MASSMORD av OSKYLDIGA - tänk på denna förödande logik du och dina likar bygger upp och hur det kommer att påverka Sverige.
Citera
2019-03-16, 09:10
Avstängd
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Sverige bombade icke. Endast spaning.
Okej de hjälpte till i bombandet av Libyen.

https://web.archive.org/web/20110325153449/http://www.swedishwire.com/politics/9050-sweden-offers-eight-fighter-jets-for-libya-mission
Citera
2019-03-16, 09:13
Medlem
88g14flashplants avatar
Som sagt så var det en rekryteringsbas för muslimska terrorister som angreps.

https://mobile.twitter.com/mattiasreporter/status/1106514755391496192
Citera
2019-03-16, 09:14
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrandil
Nu hårdnar tonen lite märker jag - känns det bättre då? Fortfarande ingen gnutta intelligens.

Terrorn i Nya Zeeland skedde inte i ett vakuum. För terroristen skedde det i en kontext som målas upp och förstärks av högerextremistiska galningar likt dig. Denna kontext rättfärdigar MASSMORD av OSKYLDIGA - tänk på denna förödande logik du och dina likar bygger upp och hur det kommer att påverka Sverige.

Du svarar inte på frågan.

Återigen: vad vill du göra för att förhindra att fler flickor som Ebba avrättas av muslimer vilket i sin tur leder till att vita män hämnas?
Citera
2019-03-16, 09:14
Medlem
Ersattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Du avskyr dem som älskar Jesus, på grund av dåliga erfarenheter? Det finns två miljarder muslimer i världen och de som är ruttna är en droppe i havet i jämförelse med de goda. Återigen, va en god kristen och ta till dig kärlekens budskap samt låt inte hat och förakt definera dig.

Alltid "promille", "droppe", "knappt procenten". Sanningen? 15 - 25% sägs vara radikala, d.v.s en befolkning större än Nord Amerika besitter. Sen behöver du läsa lite statistik som händer ju fler muslimer det blir, i varje land, sker likadant. Så tro något annat nu, är som att tro att exakt samma mönster och beteende NÅGON dag ska ändras och få andra resultat, vilket vi alla vet inte stämmer.. Speciellt inte när det kommer till muslimer som "beprövas" i så många länder..
Citera
2019-03-16, 09:15
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluggamera
Vart kan man se videon?

Där den tillfälligt är uppladdad och det gäller att vara snabb då dom jobbar extremt hårt för att stoppa spridningen. Du får använda Google.

Citat:
Ursprungligen postat av Sec
På internet

Hahaha, klockrent svar!
Citera
2019-03-16, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Du avskyr dem som älskar Jesus, på grund av dåliga erfarenheter? Det finns två miljarder muslimer i världen och de som är ruttna är en droppe i havet i jämförelse med de goda. Återigen, va en god kristen och ta till dig kärlekens budskap och låt inte hat och förakt definera dig.
Jag skrev: Jag avskyr islam.
Var den meningen för svår att förstå?

Varför lägger du något i min mun som jag aldrig sagt?
Det är mycket ohederligt.

Jag skrev: Jag bryr mig mycket om dessa människor.

Pga vad islam står för enligt dess egna skrifter avfärdar jag den och anser den vara satans verk.

Du kan inte hålla dig till sanningen va?

Men du vet, alla Ser...

Gud vet att jag säger sanningen.
Och att du ljuger.
Var välsignad.
Citera
2019-03-16, 09:16
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrandil

Oskyldiga stryker alltid med i krig och ett krig är på väg oavsett vad du vill eller inte. Detta har gjort att konflikten kanske ställs på sin spets innan de vita blivit en hatad och förtryckt minoritet i sina länder.
Vilken sida kommer du stå på?
Citera
2019-03-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Du svarar inte på frågan.

Återigen: vad vill du göra för att förhindra att fler flickor som Ebba avrättas av muslimer vilket i sin tur leder till att vita män hämnas?

Jag förkastar din fråga då den bygger på din vrickade verklighet att det finns ett samband mellan datapunkter som helt och hållet bygger på radikaliserad högerextremism. Jag kommer inte köpa ditt fundament för dina argument - så slösa inte tid med att försöka bevisa "logik" på din konceptuella plattform där saker som "hämnd" (läs:massmord av oskyldiga) är en naturlig konsekvens.
Citera
2019-03-16, 09:19
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Som sagt så var det en rekryteringsbas för muslimska terrorister som angreps.

https://mobile.twitter.com/mattiasreporter/status/1106514755391496192

Kanske att vi kan kategorisera våldet i Nya Zeeland som en förebyggande åtgärd. Vem vet vilka islamistiska terrordåd Tarrant förhindrade med sin handling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in