Citat:
Ursprungligen postat av
Sovietdoge
Tycker det känns som manifestet passar in på alla muslim hatare som härjar här på Flashback
Han verkar inte hata muslimer utan
han anser att muslimernas sätt att immigrera har förstört våra länder på olika sätt, till å med så mycket att världskartan är i stor fara då de rubbar populationen igenom att va ja antar knulla runt å trycka ut ungar mera än vad länderna kan hantera
hans erfarenheter av saker som hänt i och av att resa i Europa va det som fick han å trycka av sitt vapen, speciellt attentat i Stockholm där en döv flicka blev överkörd
Tyckte inte att det kändes som att han var ”överdrivet” rubbad av å läsa igenom det
Anledningarna till varför var ganska tydligt förklarat
Frågan e ju hur han lyckades komma till trycka av steget enklare än alla haters här på Flashback då åsikterna verkar stämma överens så bra
är det vapenlagarna som avgör?
Lite fascinerande att det bara räcker för han å resa ett tag i Europa å välja att göra såhär i sitt hemland, trodde inte Nya Zeeland var ett så islamiskt land direkt
Får mig å undra hur många svenskar som hade tryckt av sin pickadoll redan om de haft en
Lite skrämmande hur nära inbördes krig vi hade kunnat varit
KNAPPAST VAPENLAGARNA SOM AVGÖR !!!!!!! Har själv tillstånd på gevär, pistol och revolver och jag är inte ett dugg förtjust i Islam,muslimer eller annan massinvandring och jag hatar att man tar in eländet i sådan stor skala man gör. Dock så vet jag om att går jag ut och börja skjuta en massa människor så kommer det knappast göra att mina åsikter blir starkare utan bara tvärtom. Därför att människor har aldrig haft tendens att stödja den "starke" utan man är i grund och botten framför allt här i Sverige en mycket empatisk människa. Som väljer att stödja den svagare. "Om ni förstår vad jag menar". Detta var vad som hände i ISIS där man började halshugga oskyldiga samt andra. Hade man bara valt och stridit på regelrätta villkor så hade man förmodligen vunnit idag, och det är fakta på bordet. På de grunder därför man hade "rätt". på de grunder att alla har rätt och försvara sitt land och om det hade blivit krig här i Sverige och en massa människor hade "order vägrat mm " så skulle man förmodligen skjutit de med. Samma sak om Sverige hade blivit ockuperat av främmande makt som sedan tillsätter en massa kollaboratörer, så hade jag förmodligen avrättat de med men på ett mera regel rätt sätt med enkla skott i nacke. De jag menar är att de han skött i mosken är oskyldiga i den grad att de var förmodligen inte de som våldtar, rånar, mördar mm. Därför så blir dådet verkningslöst på ett politiskt plan detta vet människor med vapen i Sverige därför händer det inte, så länge man inte knuffar det i den riktningen.