2019-03-15, 19:24
Medlem
Raglefants avatar
Det här kommer att fortsätta hända, från båda sidor, tills man avslutar det mångetniska samhällsexperimentet. Tänker inte slösa energi på att tycka något om det, jag bara konstaterar att så är fallet. Vänj er.
Citera
2019-03-15, 19:24
Medlem
Ny länk till de som inte kan hantera minfil: https://fil.email/G1U25Eft?&showconfirmation=true
Citera
2019-03-15, 19:25
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Jo, vet att det är ett meme. Men jag gissar att han gör den kopplingen.

Hur ”vet” du det?
Säger inte att jag vet någonting, bara bedömer hans intelligens utifrån vad jag sett och vad han har sagt.

Mina högst personliga åsikter ska tilläggas.
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
dömande av klädseln på den sista mannen(klänning-stuket) han skjuter så antar jag att det samma som han skjuter genom framrutan.
Uppfattade det så också.
Citera
2019-03-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Om man anser att IS terrorister är inhumana monster för att de ger sig på ickemuslimska civila varför plockar man du upp ett automatvapen och ger sig på muslimska civila? Det känns ju som om skytten vill betinga IS terrorister till att hämnas på ickemuslimska civila.
IS är jätteglada nu. Mer spänning mellan kristna och muslimer är vad dom vill ha. Brenton också.
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Finns videon nånstans ?

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fkiwifarms.net%2Fdata%2Fv ideo%2F694%2F694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca033 6f.mp4
Citera
Medlem
gregersnegrers avatar
Citat:
Om man anser att IS terrorister är inhumana monster för att de ger sig på ickemuslimska civila varför plockar man du upp ett automatvapen och ger sig på muslimska civila? Det känns ju som om skytten vill betinga IS terrorister till att hämnas på ickemuslimska civila.

Det övergår alltså din intelligenshorisont att denne person inte vill ha dessa inkräktare på vitas mark överhuvudtaget? Om vita män flera gånger om året skulle attackera moskéer på det här viset så skulle nog muslimerna ta sig en extra-funderare på om dom verkligen vill inkräkta på vitas mark, så tror jag att gärningsmannen har tänkt.
Citera
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Citat:

Du vet väl att daesh (isis enligt median) har dödat nästan lika många muslimer?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Idag är första gången någon kristen utstuderat har gett sig på moskeer i västvärlden. Men det finns inga exempel på liknande muslimska dåd mot kyrkor i västvärlden.

En kristen präst fick halsen avskuren i Allahs namn, i Frankrike, i en kyrka, vill jag minnas, du vill inte?
Citera
2019-03-15, 19:27
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Ser ut som en överlevare slänger upp IS tecknet när han blir buren på en bår (ett finger upp)
Japp. Det är jihadisternas gängtecken. Föga förvånande då det ju var en al-Qaidamoske om jag förstått saken rätt.
Citera
Medlem
Beklagar till alla drabbades familjer.. otroligt tragiskt..

som vanligt när sånt här händer dyker så många frågor upp..
Varför NZ? manifestet? varför sånt behov att förklara sig?..
Varför resa runt i 8 år? Finansierat av bitcoin..?.
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Vad som är läskigt i det här är att han blandar in Sverige. Han hämnas å Sveriges vägnar, ska man hämnas tillbaka i Sverige då?

För Islamisternas del så har dem med detta dåd fått sin position stärkt.
Om dom sedan utför dåd i Sverige eller inte det kommer inte ha någonting med det här dådet att göra, en ursäkt möjligen men inte som grundorsak.

Man ska se och förstå att det har dött och kommer att ytterligare att dö hundratusentals muslimer. Dem utgör en stor del i islamisternas propaganda, som en varning till andra muslimer eller som martyrer i kampen mot dem otrogna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Jaså, det vore naturligtvis trevligt om du hade rätt i detta, men vad har du för argumentation för att underbygga detta påstående?

Titta längre bak i tråden då jag redan svarat på den frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in