2019-03-15, 19:03
Medlem
falskmustarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ex.nihilo
Jag kan inte spela upp klippet på minfil..
Citat:
Ursprungligen postat av alltidantidig
Finns på Nordfront.se.
Finns på Bestgore också.
https://www.bestgore.com/murder/livestream-video-deadly-shooting-attack-mosque-christchurch-new-zealand/

Citat:
Läser nu att lokala medier skriver om att ISIS hotar med hämnd.
Jaha. Till skillnad från alla gånger deras anhängare attackerat civila mål i Europa? Gillar de inte att få smaka på sin egen halalmedicin, måntro?
Citera
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det var skjutningar i två moskéer.

Nej, i ena moskén och en kort stund senare utanför den andra moskén. Du verkar inte ha förstått vad du har tittat på.
Citera
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Moskén har haft kopplingar till rekrytering av IS. Det finns ett par artiklar om det i media i AUS samt NZ. Sök på moskénamnet.
Har du lust att länka till nån sådan artikel? Sökte och kunde inte hitta nåt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Med anledning av dagens klimatstrejk så kanske man ska fundera ett tag över alla som skriker efter diktaturmetoder för att rädda planeten:
Why focus on immigration and birth rates when climate change is
such a huge issue?

Because they are the same issue, the environment is being destroyed by over population, we Europeans are one of the groups that are not over populating the world. The invaders are the ones over populating the world. Kill the invaders, kill the overpopulation and by doing so save the environment.

/…/

Green nationalism is the only true nationalism

There is no Conservatism without nature, there is no nationalism without environmentalism, the natural environment of our lands shaped us just as we shaped it. We were born from our lands and our own culture was molded by these same lands .The protection and preservation of these lands is of the same importance as the protection and preservation of our own ideals and beliefs.

For too long we have allowed the left to co-opt the environmentalist movement to serve their own needs. The left has controlled all discussion regarding environmental preservation whilst simultaneously presiding over the continued destruction of the natural environment itself through mass immigration and uncontrolled urbanization, whilst offering no true solution to either issue.

There is no Green future with never ending population growth, the ideal green world cannot exist in a World of 100 billion 50 billion or even 10 billion people. Continued immigration into Europe is environmental warfare and ultimately destructive to nature itself.

The Europe of the future is not one of concrete and steel,smog and wires but a place of forests, lakes, mountains and meadows. Not a place where english is the defacto language but a place where every European language, belief and tradition is valued. Each nation and each ethnicity was melded by their own environment and if they are to be protected so must their own environments.

THERE IS NO TRADITIONALISM WITHOUT ENVIRONMENTALISM

Så grisen som gjorde detta anser alltså att vänsterliberala och profithungrande globalister kapat, förvridit och subverterat miljöaktivism och att det största hotet mot miljön är överbefolkning? Det håller jag faktiskt med idioten om. En trasig klocka har ju rätt två gånger om dagen trots allt. Men du, idioten som gjorde detta, hur fan tror du dina idèer om "eko-fascism" och "traditionalism" kommer bemötas nu när du skjutit ihjäl 49 helt oskyldiga människor i kallt blod? Du har ju själv kapat och subverterat andras retorik och idèer genom att göra detta.

Ruttna i skit! Det här jävla aset har lyckats sabba allt. ALLT!

Överbefolkningen kommer moder natur själv ta hand om i sinom tid. Behövs ingen jävla galning med ett manifest för det. Vi kommer att nå 11 miljarder sen sätter hon p för oss. I alla fall om vi ska tro Hans Rosling. Vilket jag gärna gör. Den här äckliga globala betong-teknokratin kommer att kraschlanda och gå upp i rök till slut, ingen tvekan om det. Det idioter som denne gör är dock bara att köpa Soros och kompani mera tid och sympati för sin sjuka agenda.

Allting med det här attentatet är som om MSM:s allra våtaste drömmar alla slår in på en och samma gång. Och folk undrar varför jag låter negativ och grinig. Folk undrar varför jag är misantrop. Deprimerande och tragiskt skit som detta är exakt varför. Dagar som dessa är exakt varför. Här har ni en utav flera anledningar till varför jag inte vill leva i denna sjuka värld.

Men fortsätt gapa och skrika och hota och hata och splittra och söndra och härska över varandra. Fortsätt bete er som giriga jävla skator och urballade sadister mot varandra. Fortsätt med detta vansinne ni medans jag kliver åt sidan, lämnar erat sjuka samhälle bakom mig och låter er slita varandra i stycken.

Jag vill inte bry mig längre. Jag vill inte vara här.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-03-15 kl. 19:09.
Citera
2019-03-15, 19:05
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loquo
Det där säger ingenting, sunnimuslimer och shiamuslimer begår terrordåd mot varandra.

Framtiden kommer att visa dig att jag har rätt. Terrordåd kommer minska i västvärlden efter dagens attack på muslimer i Nya Zeeland.

Oh really? Du verkar redan fel ute:
https://www.zerohedge.com/news/2019-03-15/revenge-coming-isis-terror-threat-made-against-new-zealand-prime-minister

Kommer garanterat citera dig nästa gång det sker ett terrordåd i väst och de hävdar det var som hämnd för Nya Zeeland.
Citera
Medlem
Citat:
Läser nu att lokala medier skriver om att ISIS hotar med hämnd.

Länk?

Inte alls förvånad, men de är nog inte ens relevanta om sådant inträffar fredliga människor som bara ber. Nu kan många radikaliseras som absolut aldrig skulle sympatisera med Daesh, och detta måste man hindra.
Citera
Medlem
https://www.google.com/amp/nymag.com/intelligencer/amp/2019/03/the-christchurch-shooters-manifesto-isnt-in-code.html
Citat:
Before he begins his drive to the mosque, the shooter says, “Subscribe to PewDiePie” — a phrase that recently became a meme via the YouTuber’s fans’ fervent efforts to preserve PewDiePie’s status as the channel with the most subscriptions on that platform.
Citera
2019-03-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Har du lust att länka till nån sådan artikel? Sökte och kunde inte hitta nåt.
https://twitter.com/mattiasreporter/status/1106514755391496192
Citera
2019-03-15, 19:07
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingler
Någon som vet vad låt nummer 2 han spelar i bilen heter? :

Om du med "låt" menar marsch så är det British Grenadiers: https://www.youtube.com/watch?v=PGrxHO-B2TY
Citera
Medlem
boogeyes avatar
Vilken jävulskt, skrämmande video!! Jag orkade bara titta tills dom första skotten small sedan gick jag på toan och spydde...
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
CS GO, inget speciellt med hans uppträdande som är värt att diskutera.

Nä men att göra det med mus och tangentbord mot fiktiva fiender på en skärm, och att göra det live mot verkliga människor - det är väl ändå en jävla skillnad. Både fysiskt och psykiskt.

Slakta fiender i CS har väl de flesta gjort. Men jag tror ändå att de allra flesta skulle dra sig för det IRL rent psykiskt.

Och att vara en virtous i CS som vinner alla strider innebär ju knappast att samma person skulle klara av det IRL. Eller hur?
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Nej, i ena moskén och en kort stund senare utanför den andra moskén. Du verkar inte ha förstått vad du har tittat på.
Jag uppfattar att artikeln om "hjälten" avhandlar skjutning nummer två, men jag kan ha missuppfattat, som du så tydligt och distinkt förklarar för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in