Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Med anledning av dagens klimatstrejk så kanske man ska fundera ett tag över alla som skriker efter diktaturmetoder för att rädda planeten:
Why focus on immigration and birth rates when climate change is
such a huge issue?
Because they are the same issue, the environment is being destroyed by over population, we Europeans are one of the groups that are not over populating the world. The invaders are the ones over populating the world. Kill the invaders, kill the overpopulation and by doing so save the environment.
/…/
Green nationalism is the only true nationalism
There is no Conservatism without nature, there is no nationalism without environmentalism, the natural environment of our lands shaped us just as we shaped it. We were born from our lands and our own culture was molded by these same lands .The protection and preservation of these lands is of the same importance as the protection and preservation of our own ideals and beliefs.
For too long we have allowed the left to co-opt the environmentalist movement to serve their own needs. The left has controlled all discussion regarding environmental preservation whilst simultaneously presiding over the continued destruction of the natural environment itself through mass immigration and uncontrolled urbanization, whilst offering no true solution to either issue.
There is no Green future with never ending population growth, the ideal green world cannot exist in a World of 100 billion 50 billion or even 10 billion people. Continued immigration into Europe is environmental warfare and ultimately destructive to nature itself.
The Europe of the future is not one of concrete and steel,smog and wires but a place of forests, lakes, mountains and meadows. Not a place where english is the defacto language but a place where every European language, belief and tradition is valued. Each nation and each ethnicity was melded by their own environment and if they are to be protected so must their own environments.
THERE IS NO TRADITIONALISM WITHOUT ENVIRONMENTALISM
Så grisen som gjorde detta anser alltså att vänsterliberala och profithungrande globalister kapat, förvridit och subverterat miljöaktivism och att det största hotet mot miljön är överbefolkning? Det håller jag faktiskt med idioten om. En trasig klocka har ju rätt två gånger om dagen trots allt. Men du, idioten som gjorde detta, hur fan tror du dina idèer om "eko-fascism" och "traditionalism" kommer bemötas nu när du skjutit ihjäl 49 helt oskyldiga människor i kallt blod? Du har ju själv kapat och subverterat andras retorik och idèer genom att göra detta.
Ruttna i skit! Det här jävla aset har lyckats sabba allt. ALLT!
Överbefolkningen kommer moder natur själv ta hand om i sinom tid. Behövs ingen jävla galning med ett manifest för det. Vi kommer att nå 11 miljarder sen sätter hon p för oss. I alla fall om vi ska tro Hans Rosling. Vilket jag gärna gör. Den här äckliga globala betong-teknokratin kommer att kraschlanda och gå upp i rök till slut, ingen tvekan om det. Det idioter som denne gör är dock bara att köpa Soros och kompani mera tid och sympati för sin sjuka agenda.
Allting med det här attentatet är som om MSM:s allra våtaste drömmar alla slår in på en och samma gång. Och folk undrar varför jag låter negativ och grinig. Folk undrar varför jag är misantrop. Deprimerande och tragiskt skit som detta är exakt varför. Dagar som dessa är exakt varför. Här har ni en utav flera anledningar till varför jag inte vill leva i denna sjuka värld.
Men fortsätt gapa och skrika och hota och hata och splittra och söndra och härska över varandra. Fortsätt bete er som giriga jävla skator och urballade sadister mot varandra. Fortsätt med detta vansinne ni medans jag kliver åt sidan, lämnar erat sjuka samhälle bakom mig och låter er slita varandra i stycken.
Jag vill inte bry mig längre. Jag vill inte vara här.