2019-03-15, 11:43
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriper
Blir det en muslimsk demonstration nu om fred och förståelse?

Fast sanningen är att det oftast är just muslimer som gjort sådana "kärleks-demonstrationer" när det det utförts jihadd, bl.a i Frankrike. Förstår inte din poäng?
Citera
2019-03-15, 11:43
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Såg den där videon, lyssnade inte killar på någon typ av serbisk krigsmusik? Får balkanvibbar, även om killen verkar vara en vanlig nya zeeländare med brittisk dialekt.

Är det bara jag som får den där extremt stereotypiska vibbarna från en radikaliserad 4chan användare?

Serbisk polka lyssnar han på. En mycket svängig klassiker. Bara att söka på Remove Kebab eller Serbia Strong på Youtube för att hitta låten.
Citera
2019-03-15, 11:44
Medlem
Eroticon6s avatar
Han verkar också ha dedikerat skjutningen till de hundratals flockor som blem utnyttjade av muslimska män i Rotherham. Kul att folk här sitter och snyftar över muslimer och låsas som om en minoritet av muslimerna är goda. Dåman kan titta på hur stora delar av den muslimska befolkningen i Rotherham agerade. Med hela familjer som inriktade sig på att utnyttja ickemuslimska flickor. Dessutom har man bevisat att en stor andel av Muslimerna stödjer sharialagar.
Senast redigerad av Eroticon6 2019-03-15 kl. 11:46.
Citera
2019-03-15, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLightstone
Hur fan kan du kalla en galning som mejar ner oskyldiga, försvarslösa människor, eller att skjuta barn på ett sommarläger för ''Counter Jihad''? Både denna skytten och Breivik är sinnessjuka rasister med blodslust, och inget annat.

Det är inga "rasister" ditt mongo. Han är Eco-fascist(!?) enligt honom själv. Vad nu det exakt innebär. Breivik är en sionistisk kristen terrorist.. De är så vitt jag vet de enda i dessa kategorier som begått terrordåd.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Vet att det frågas och postas länkar till filmen varannan sida men tråden växer sjukt fort och är lika bra att jag postar en fortfarande fungerande länk.

https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4

Sjukaste är att jag efter alla klipp på internet knappt blir berörd av videon. Eller självklart berörd men inte sådär äcklad som man blir av ett skärahalsenklipp när det låter som man rensar fisk...

Vars fan är vi på väg.

Som många skrivit så känns det som ett spel. Usch

Nej hemskt i sig att man inte blir mer berörd. Detta handlar alltså om människor som blir ihjälskjutna som det är just ett spel. Försvarslösa personer som blir dödade som djur. De har ingen chans alls och när man ser videon så tänk om man kunde varit där med AK-5 och gett denna idioten litet motstånd.

Även om obeväpnad så undrar jag hur man skulle göra. Ruschar man mot honom och han måste ladda om så har man en chans. Men det innebär att flera av dessa som ruschar kommer att dö.
Senast redigerad av Zaedrews 2019-03-15 kl. 11:48.
Citera
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nu är ju många moskéer kända för radikalisering. Då vill jag veta om just denna moské är det innan jag börjar sörja offren. Jag vill ju inte sörja radikaliserade jihadister men det kanske du vill, och det får du gärna göra.

Nej många mosker är inte kända för radikalisering. Du har väl bara läst om den lögnen 1000 ggr på internet och tror därför att det är så. Du är lika svag och hjärntvättad som Nya Zeeland terroristen. Faktum kvarstår du har ett rubbat psyke och kan omöjligen må bra. Men absolut fortsätt glida på ena sidan av hatspiralen, det gör säkert din framtid bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Fast sanningen är att det oftast är just muslimer som gjort sådana "kärleks-demonstrationer" när det det utförts jihadd, bl.a i Frankrike. Förstår inte din poäng?

Med tanke på rekationerna från muslimvärlden på ett enda klipp av en Brittisk pojke som mobbade en Syrisk pojke lite, att hela England skulle slaktas, "your country will pay"

Så vågar jag nog slänga en tusing på att de inte blir någon kärleksdemonstration efter detta
Citera
Medlem
kato85s avatar
Alla som tycker detta var bra har för låg IQ för att fatta att nästa Charlie Hebdo kommer vara svaret på detta dåd, så klaga då för fan inte nästa gång det sker.

Våld föder som sagt våld.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flottstek
Muslimer i Christchurch, vad gör de där till att börja med? Att svärdets religion skapar våld är obligatoriskt. Tänker på flickorna i Marocko som fick halsarna avskurna och har ingen som helst sympati med muslimerna
Du måste resa mentalt halva världen bort för att rättfärdiga varför du är glad att 50+ pers nu är döda. Du behöver nog rannsaka dig själv lite och fundera över om mamma vore så himla stolt över ett barn som gläds åt andras död.
Citera
Medlem
Sitter och analyserar videon, och speciellt då de omstridda skotten genom framrutan (som vissa påstår skulle indikera att han sköt blanka skott).

Att en framruta inte helt går i småbitar när man skjuter med hagel på den framgår tydligt i t.ex den här videon

https://www.youtube.com/watch?v=8TNU_rlmpjQ

Citat från filmen: "You can shoot a windshield ALOT before it actually fall apart"

Så, vi kan debunka "lösa skott".
Citera
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarOskarius
För att få sina 15 minutes of fame så klart.

Han gjorde det inte för sina 15 minuter fame. I manifestet:

Citat:
No, carrying out an attack for fame would be laughable. After all who can
remember the name of the attackers in the September 11 attack in New
York? How about the attack on the pentagon? The attackers in the plane
that crashed into the field on the same day?
I will be forgotten quickly. Which I do not mind. After all I am a private and mostly introverted person. But the aftershock from my actions will ripple for years to come, driving
Citera
2019-03-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
De som bor i närheten har väl inte sett skottskadade människor med egna ögon?

Hur förklarar du att bilrutan inte sprack när han sköt flera skott rakt in i den?

Framrutan är byggd att inte falla i småbitar för minsta lilla, kolla hur sidorutan fullkomligt exploderar när han skjuter 13:19 i videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in