2019-03-15, 10:23
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Det här lär ju trappa upp andra terrorattacker ( från islamisternas sida) och trigga dem. Ja ja, det är väl den värld vi lever i. En värld där folk inte kan vara sams.

Det kan absolut göra det, men förmodligen inte. De agerar inte enligt hämnd på samma sätt. Deras attacker mot oss är mer inriktade via sin religon och har religösa grunder. Vi är dom otrogna oavsett om enstaka vit man eller kvinna skjuter ner islamister vid moskéer.

Vi kommer få betydligt mer av terrorattacker mot oss och det kommer sannolikt intensifieras nu när IS har besegrats i Syrien. Men IS är inte besegrat alls, tvärtom. De finns numera och växer sig starka i Afghanistan och i Afrika plus på många andra ställen. Det finns en större IS gruppering/anhängare i franska Marseille som inte ens Fransoserna rår på. Vi har idag 2000-3000 personer som sympatiserar med IS och Terrordåd i Sverige som anses vara farliga. Betydligt fler än så och obekräftat upp emot 200.000 tycker att IS är bra och gör rätt. Så man kan då anta att det finns liknade scenario i många europeiska länder.
Citera
Medlem
Man kan inte låta bli att tänka att det är rätt åt dom. Så mycket jävla skit muslimer ställer till med i världen. Kan inte påstå att jag känner något överhuvudtaget. Jävla pissreligion som följs av en efterbliven massa med en livsåskådning som hör hemma på 1300-talet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Kikat videon nu men kunde inte se några barn bli skjutna? Muslimska män sköts, nån kvinna också. So what?

Trevligt att någon hämnas för alla äckliga terrordåd muslimerna utför mot väst. Alla terrorism är feg men ganska trött på att väst är sitting ducks för islamistisk terrorism.

Hur många har dött av västs attacker mot Mellanöstern.

Hur många har dött av islamisters attacker mot vita?

Kom tillbaka när du har siffrorna och SKÄMS.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Fast om du tänker efter lite så hade denna personen troligtvis aldrig agerat som han gjorde om det inte var för psykopater som dig som röstar för massinvasion utav ditt eget land och Europas högsta våldtäktsstatistik.

Så vems är felet egentligen? Att globalister som dig inte ens kan tänka sig att avara ett ända vit land område där dessa kan få leva och bo i fred utan påtvingad massinvandring, gör inte det er till dom riktiga psykopaterna?

Kämpa svenska språket. Jag har aldrig röstat för någon ”massinvasion”. Om du anser att besvikelse över samhällets förändring rättfärdigar den här typen av våldsdåd är du inte bara värdelös på grammatik utan du är dum i huvudet också. Antar att du med den logiken anser att muslimska terrordåd är fine med tanke på att de använder i princip samma logik som GM gör i detta fall. Alltså att sprida sin ideologi med våld som medel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Nu kommer Säpo få jobba ordentligt.....

Japp. Denna jävla idiot har riktat strålkastarna mot Sverige och nu är vi under hot. Bra jobbat jävla terrorist!
Citera
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Memen skapades av låten som spelades av serbiska folkmördare likt denna tönten när dom halshögg civila på Balkan under 90-talet. Han hade en blandad kompott av nationalistiska låtar, även nazistlåtar som hyllar tyska fallskärmsjägare.

Du menar bosniska mujaheddin?

https://balkaninsight.com/2016/04/21/bosnian-serb-soldier-recalls-mujahideen-cutting-off-heads-04-21-2016/

Om du menar dessa så stämmer det, de muslimska bosnierna och araberna halshögg serber. Däremot så sköt serber muslimer i Bosnien. Halshuggning var vanligare hos den muslimska sidan så att säga. Medans nackskott var vanligare hos den ortodoxa sidan.
Citera
2019-03-15, 10:24
Medlem
Vänstern kan lugna sig, han är iaf miljövän.

Why focus on immigration and birth rates when climate change is
such a huge issue?

Because they are the same issue, the environment is being destroyed by
over population, we Europeans are one of the groups that are not over
populating the world. The invaders are the ones over populating the world.
Kill the invaders, kill the overpopulation and by doing so save the
environment.

If you believe we need to correct the white birth rates, why didn’t you
start a family and do it yourself?
Because if we do not destroy the invaders first, our own birthrates will
mean nothing. We do not have the birth rates to fight them at their game,
nor should we as it is ultimately destructive to nature and culture.So I
took matters into my own hands.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Behöver du inte göra ehller. Det räcker att läsa tidningen så får du veta att han lever.

Tack det räcker för min del att veta nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Fruktansvärt, självklart är all typ av terror fruktansvärd.
Men det här är så ointelligent så det finns inte.
Man påstår sig hämnas tidigare terrordåd genom att attackera muslimer, och det som det skapar är större klyftor mellan väst och muslimer och troligen hämndaktioner mot väst av dom som är islamistiska terrorister , våld föder våld.
Terror kommer troligen alltid existera just för att våld föder våld.

Islamistiska terrorister har ju aldrig gjort något mot väst som föder våld.
Ja våld föder våld och inte för att jag förespråkar terror,men det är bara helt otroligt att galningar från västländer inte gjort liknande saker många många gånger tidigare. Jag tror dock tyvärr att det kommer bli allt vanligare med den här typen av terror. Det är inget jag ser fram emot.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlgotR
Men i svensk debatt kommer faran med högerextrema grupper tas upp mer. Och problemet med IS- krigarna kan vi sopa under mattan ett tag till!
För övrigt - När muslimer gör ett terrordåd på en kristen kyrka då är det inte lika viktigt!
Sanslös inställning!
Precis, kommer ni ihåg när muslimska extremister sökte sig till en liten kyrka i en bergsby i Frankrike? Inte? De halshögg prästen och hotade två systrar (nunnor?) och höll resten av kyrkobesökarna gisslan.
Låt mig påminna er:
https://www.reuters.com/article/us-france-hostages-idUSKCN1060VA
Citera
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Det råder inget tvivel att han var vapen tränad.
Ja, han var väldigt effektiv. Han begår inte de misstag en del pårökta islamister gjort när de gått loss med automatvapen.

Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Jag ångrar att jag tittade på videon.

Fick ont i magen. Ångrar mig. Fyfan.

Så jävla trist.
Citera
2019-03-15, 10:25
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Man bör hålla sej borta ifrån Mall Of Scandivia en dag som denna.

Kanske inte Kista centrum där bor ju en majoritet från mellersta östern men absolut där fienden bor som Täby centrum eller Östermalmstorg området runt Stureplan.
Och i ännu högre grad tunnelbanesystemt i centrala Stockholm. Inte stå nära perrongkanten när det kommer inkommande tåg. Semper Vigilans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in