2019-03-15, 06:32
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Eller på någon av alla klimatdemonstrationer som sker idag! Massor av skolungdomar samlade i demonstrationer över hela världen.

Fy fan vill inte ens tänka på det. Folk borde vara extra vaksamma idag. Det kliar säkert i fingrarna för hämndaktioner hos våra IS-terrorister.
Citera
2019-03-15, 06:32
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Jag tror knappast att terrorister svarar likt stormakter som flashar med att spänna sig för varandra. Tror det är svårt för oss vanliga att förutse när attacker sker eller var och av vem.

Vi får hoppas på det. Räkna dock med hämnd från muslimerna.
Citera
2019-03-15, 06:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lauritzen
Så fruktansvärt! Tyvärr ser man även sådana åsikter som jag antar att denna massmördare har, ett extremt hat mot muslimer och prat om våld mot muslimer, här på flashback. Till exempel i tråden om Michael Skråmo så har jag idag sett uppenbart psykiskt sjuka personer uttrycka hot om att mörda muslimer i största allmänhet. Jag vet inte vad man ska göra åt problemet förutom att från samhällets sida ha hårda vapenlagar och en effektiv anti-terrorlagstiftning och organisation.

Nya Zeeländare är fredens folk, han som sköt representerar inte dem. Han var galen.
Nya Zeeland är för fred
Citera
2019-03-15, 06:33
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Måste vara ett av de mest surrealistiska videoklippen någonsin. Cirka 3 minuter av remove kebab låten följt av iskall spraying inuti en moské. Ironiskt hur han tycks vara närmast besatt av det låga antalet födelser bland vita, men själv är barnlös med all sannolikhet.

Tror inte han hade det alltför lätt med den sociala interaktionen bland världens kvinnliga societet.
Citera
2019-03-15, 06:34
Medlem
okok1s avatar
Var GM vit? Hur många GM? Ser att 4 är gripna.
Citat:
Totalt fyra personer, tre män och en kvinna, har gripits efter dödsskjutningen.
Citera
2019-03-15, 06:35
Medlem
Hamsterbolls avatar
De har gripit 4 personer, men har de gripit skytten?
Citera
2019-03-15, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
I en av moskeerna går skytten in flera gånger och skjuter i högarna av skadade, döda och sådana som kanske skräckslaget bara gömt sig under andra. Skapligt utdraget om du frågar mig.

Är det flera moskéer som beskjutits? Hittar bara en på film.

En moské som han går in dubbelt. Har trippelt sparat videon också.. haha.
Citera
Medlem
Detta kommer eskalera.

Tänk islamister som går in på en stor svensk grundskola som i Beslan, vapen har ju var 10e muslim i Malmö med tillhörande 10-pack handgranater. Vad händer då? Fullt realistiskt och kan hända vilken dag som helst.

Mångkulturen är misslyckad innan den ens började och de korrumperade politikerna vet om det - ska de ta konsekvenserna av det eller?
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Såg precis på videon.
Fy sjutton. Ondskan och våldet kommer att öka. Man kan bara vara djupt oroad för framtiden.

Helt jävla makalöst. Kvinnan i slutet som skriker Im hit Im hit. Sedan mördar han bara henne. Så sjukt så det finns inte ord.
Citera
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Nya Zeeländare är fredens folk, han som sköt representerar inte dem. Han var galen.
Nya Zeeland är för fred

Hahaha, msm kommer inte att köra med den retoriken. Hade han dock varit en IS-terrorist, då hade det varit den tongången med all sannolikhet.
Citera
2019-03-15, 06:38
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Aha ok, så detta är en hämnd för henne med andra ord plus för alla muslimer.

Ingen aning - känns ju en smula märkligt att gärningsmannen skulle ha fått en form av fix idé kring henne. Ebba är/var ju inte den enda flicka som fallit offer för terrorism i västvärlden.
Citera
2019-03-15, 06:38
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Vi får hoppas på det. Räkna dock med hämnd från muslimerna.

Eftersom Ebba nämns så känns det ju som Sverige blir indraget på något hörn.

Tror bestämt jag skippar tunnelbanan idag och går eller tar bussen till jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in