2019-02-05, 12:19
Medlem
Här är hans kanal - https://www.youtube.com/channel/UCzUCo8AuXrxMuZEfbnmw5iA

Så vem är denna herre? Någon som sitter med något intressant om honom?

Jag tycker personligen att han är en riktig Beta. Gråter så fort en tjej gör slut, och hade väl förmodligen sprungit därifrån om någon hade bråkat med hans kompisar eller dylikt.
Citera
2019-02-05, 13:04
Medlem
Nattiskatts avatar
Han sökte till idol 2014 har jag för mig. Sedan vet jag att hans hobby är musik, han sjöng endast på engelska förut men har börjat sjunga på svenska nyligen vilket sägs ha varit bättre, inget jag orkat bry mig om personligen.

Hans mamma är från Litauen.

För övrigt verkar han vara desperat efter att få vara i ett förhållande, samt inte verkar kunna se att tjejerna som blivit tillsammans med han faktiskt har utnyttjat honom för att få synas själva. Han verkar vara lätt manipulerad och ganska svag när det gäller tjejer överlag. Han verkade även bli svartsjuk när han trodde att det var något mellan en annan youtuber och hans ex.
Citera
2019-02-05, 13:05
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Om jag minns det rätt medverkade han väl i Ung och bortskämd? Tyckte han verkade efterbliven fast det verkar visserligen alla medverkande i det programmet .
Citera
2019-02-05, 13:59
Medlem
Otroligt osäker och feminin man född 1994 som beter sig som vilken 17 åring som helst.

Blev övertalad av en tjej att köra upp en vibrerande dildo i röven för att G punkten satt där.

Gått runt på fester och skrutit om sin framgång och fame.
En stor tönt verkar han vara.
Citera
2019-02-19, 21:00
Medlem
Youtubern Ben Mitkus och realityprofilen Diana Baban har synts flitigt tillsammans den senaste tiden.
Nu ger de svar på frågan som många har undrat över – de bekräftar att de är ett par.
– Det känns väldigt genuint. Diana har fötterna på jorden och är jättesnäll, säger Ben Mitkus på Youtube.

https://www.expressen.se/noje/ben-mitkus-och-diana-baban-bekraftar-vi-ar-ett-par/
Citera
2019-03-13, 12:56
Medlem
Troubleholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Youtubern Ben Mitkus och realityprofilen Diana Baban har synts flitigt tillsammans den senaste tiden.
Nu ger de svar på frågan som många har undrat över – de bekräftar att de är ett par.
– Det känns väldigt genuint. Diana har fötterna på jorden och är jättesnäll, säger Ben Mitkus på Youtube.

https://www.expressen.se/noje/ben-mitkus-och-diana-baban-bekraftar-vi-ar-ett-par/

Vi får väl se hur länge det håller..
Citera
2019-03-14, 22:29
Medlem
Rabattfyllans avatar
Tycker bra om Ben Mitkus och hans YouTube-karriär. Humor som passar mig. Han känns inte riktigt vuxen och mogen för sin ålder men det antar jag kommer framöver.

Han flyttade för något år sedan och har hållit sin adress hemlig. I senaste videon får man dock se en viss byggnad (02:19) genom fönstret. I den byggnaden finns Mekonomen Group och Hemköp och det betyder att han bor i en av de nybyggda fastigheterna på andra sidan. Vid Norra Stationsgatan.
Citera
2019-03-20, 20:42
Avslutad
En totalt meningslös person. Världen vore en bättre plats om han inte fanns i rampljuset överhuvudtaget.
Citera
2019-03-24, 22:59
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
En totalt meningslös person. Världen vore en bättre plats om han inte fanns i rampljuset överhuvudtaget.

Ord och inga visor. Vad föredrar du för underhållning på "Tuben" då?
Citera
2019-03-24, 23:16
Medlem
Schnyggves avatar
Finns säkert många 10-15-åriga tjejer och killar som tycker han är världens coolaste och roligaste...jag tycker han verkar vara svagbegåvad, dryg och allmänt jobbig att vara i närheten av. En fjant. Fast det är bara mina fördomar förstås...
Citera
2019-04-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Tycker bra om Ben Mitkus och hans YouTube-karriär. Humor som passar mig. Han känns inte riktigt vuxen och mogen för sin ålder men det antar jag kommer framöver.

Han flyttade för något år sedan och har hållit sin adress hemlig. I senaste videon får man dock se en viss byggnad (02:19) genom fönstret. I den byggnaden finns Mekonomen Group och Hemköp och det betyder att han bor i en av de nybyggda fastigheterna på andra sidan. Vid Norra Stationsgatan.

Ben har precis flyttat (några veckor sedan), han bor på Torsplan, tidigare bodde han på Evenemangsgatan vid Friends / Mos, den lägenheten sålde han i veckan (han blev utkastad av föreningen p.g.a flertalet störningar).
Citera
2019-05-06, 17:53
Medlem
Han må ju vara Sveriges mest naiva youtuber.
Blev tillsammans med Nicci Hernestig i februari-mars 2018 (om jag minns rätt), flyttade ihop tillsammans en månad efter, hjälpte till med hennes youtubekarriär och sedan gjorde hon slut med honom två-tre månader efter det.
Nu, blev tillsammans med Diana Baban för kanske två-tre månader sen, flyttade ihop tillsammans nyss, hjälper henne just nu med hennes youtubekarriär. Hon dumpar säkert honom om några månader.

Tror att Diana är mer av en ”famedigger” än vad Nicci är, Diana är bara mer smart och diskret med det. Nu när hon är influencer _måste_ hon ju bo i Stockholm också, hon har ju hoppat runt mellan boenden och blivit utslängd emellanåt. Klart hon tar Ben då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in