Citat:
Ursprungligen postat av
Elli09
Om du söker bland mina inlägg så har jag beskrivit både henne och O.Mwn hon var ingen mes som man inte såg...snarare lite vass och bitsk men pratade väldigt mkt om tösernas sjukdom, vilket man kunde tycka att hon skulle försöka se lite mer relativt på som faktiskt O gjorde.Så jag förstår inte hur det kunnat gå så här långt....så tragiskt för töserna
Samtliga beskrivningar av H har uttryckts i positiva ordalag, förutom ditt sätt att se på henne faktiskt; lat som vägrar skjutsa M till pianolektionerna, något nedlåtande beskrivning av figur och längd, vilken inte alls överensstämde med Missans uppgifter. Överdriven oro för sina flickor. Samt dina/era spekulationer om att H måste ha förgiftat töserna under en längre tid.
Har nog inte läst ett enda positivt ord om H.
Den naturliga frågan som följer: hur kom ni två överens?
Och varför var Os död tragisk, om det visar sig att det var han ensam som har bragt hela sin familj om livet, för att avslutningsvis begå självmord?
Att han har dödat H vet vi, och det med eller utan tillåtelse.
Enl. A-C A är
en av föräldrarna gärningsman till morden på flickorna. Om båda har varit delaktiga även i morden, som du säger, kan förhoppningsvis FU avslöja.