2019-03-13, 20:49
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Lite skillnad och snacka till sig en utvisning och ge sig på borta följet

Vem det nu är som gjort sig skyldig så till detta övertramp hoppas jag man överväger att avsluta anställningen för vederbörande.

Enligt pressen
Raden längst ner firar Rögles mål som senare granaskas ( för hög klubba) dunkar i plexi och är glada.
En metall pryl som sammanfogar plexiskivorna faller ner i båset.
Materialaren blir arg och kastar upp den på läktaren i ansiktet på en person som ej gjort något....
Citera
2019-03-13, 20:55
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Enligt pressen
Raden längst ner firar Rögles mål som senare granaskas ( för hög klubba) dunkar i plexi och är glada.
En metall pryl som sammanfogar plexiskivorna faller ner i båset.
Materialaren blir arg och kastar upp den på läktaren i ansiktet på en person som ej gjort något....

Bedrövligt beteende om det nu är sant. Befann mig själv på plats men inget jag såg.
Citera
2019-03-14, 11:44
Medlem
jotbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
12) Brynäs
Det var en ny tung grundserie i fjol. Det blev en tiondeplats, som det faktiskt blivit tre av de fyra senaste säsongerna. Och jag kan inte se att Brynäs blivit bättre än förra vintern.

Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Är karln hög? WTF?

Så mycket fel hade han väl inte.
Citera
2019-03-14, 16:29
Medlem
Ryck plåstret snabbt ikväll. Det är allt jag ber om.
Citera
2019-03-14, 18:22
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custemo99
Ryck plåstret snabbt ikväll. Det är allt jag ber om.

Vem vill du att Bibic skall sänka...?
Citera
2019-03-14, 18:24
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Bedrövligt beteende om det nu är sant. Befann mig själv på plats men inget jag såg.

Det finns medicin mot AdHd...
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/1k1XKX/efter-polisanmalningen--nu-talar-malmos-materialare-ut
Citera
2019-03-14, 21:20
Medlem
En säsong som forsätter att gå emot lite. Play-in ör ju en liten missräkning men bra med lite motgång också.

Örebro-Växjö känns väl 50/50 men lyckas vi ta oss till kvart har vi allt att vinna mot topplaget Luleå!
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-14 kl. 21:22.
Citera
2019-03-14, 21:29
Medlem
Någon som kan svara på varför Rögle tog ut målvakten när de stod 2-2? de hade inget att vinna även om de tog 3 poäng, Saik däremot slapp "play in" på grund av Rögles tabbe ... ?
Citera
2019-03-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alssariq
Någon som kan svara på varför Rögle tog ut målvakten när de stod 2-2? de hade inget att vinna även om de tog 3 poäng, Saik däremot slapp "play in" på grund av Rögles tabbe ... ?

Tror hallam ringde abbott och frågade om de kunde fixa så VLH får chans på Luleå i en ev kvart.

Bättre statistik än mot FHC och DIF!
Citera
2019-03-14, 21:35
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Det fetade stämmer ju inte. Så länge vi hade tagit minst en poäng hade vi hamnat på 5e eller 6e plats. Abbott sa efter matchen att han ville ha 3 poäng och hemmaplansfördel. Jag antar att han inte hade koll på att Blue Bulls i princip redan vunnit mot Linköping.
Citera
2019-03-14, 21:41
Medlem
Mitt fel på poängräkningen, fortfarande oklart hur Herr Abbott tänkte där..
Citera
2019-03-14, 21:46
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Mitt fel på poängräkningen, fortfarande oklart hur Herr Abbott tänkte där..
Hade ju inget att förlora, placeringen påverkades inte av förlust, hade kunnat påverkas positivt av vinst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in