Citat:
Ursprungligen postat av
Vintergrisen
Det var väl lite åt det hållet jag tänkte, men det är förstås svårt att veta utan mer information i ärendet. Däremot är väl någon slags "tidsmässigt lågintensiv BDSM-historia" inte helt omöjlig.
Angående brottet koppleri så behöver väl den som gör sig skyldig till det inte ens tjäna pengar på verksamheten? Någon annan får gärna rätta mig om jag har fel, men jag vill minnas att det räcker med att man "förmedlat sexuella tjänster" för att det ska vara tal om koppleri, oavsett vad man sedan själv fått ut av det hela.
tror det stämmer. men det krävs att man kan bevisa att han känt till det, dvs att hon de facto tog betalt för tjänsterna eller att han själv fått pengar. Rör det sig om cash så bevisas inte detta så lätt, ännu svårare om hon tidigare varit med i likande sammanhang, typ gangbangs etc.
Har hon varit med på gruppsexträffar frivilligt. d'r hon sedan själv initierat annan verksamhet så kan ju knappast han läggas till last för det.
Klart att det finns någonting bakom denna historia, men att där skulle vara något kriminellt ser jag som osannolikt just nu. Teknisk bevisning avgör.