Ok,
så i ena vågskålen har vi "deep state" som avslutat en utredning om Trump russian collusion där man haft en bred tolkning av mandatet. Möjligen så är rekommendation att Trumps barn är indiktade.
(fråga: är inte det bullsh1t eftersom Mueller kunnat lagföra dom precis som alla andra, det är bara Trump som inte kan lagföras utan måste hänvisas till kongressen?)
Narrativet är att "deep state" har MSM på sin sida och att Trump och hans whitehats har svårt att nå ut med sitt budskap. Tweets från republikanska civil servants eller politiker får inte genomslag, shadow banning och allt det där. FOX news verkar vara Trumpvänliga.
Var kommer Q in, jo han har byggt upp ett distributionsnät av information, betänk här att Doug Collins tweet kom före FOX news postade sina artiklar om honom och drog ned tusentals re-tweets när han normalt får 100-200 retweets (och artiklarna har inga länkar till tweeten).
Det här blir nu en nyhet som sprids och som förhoppningsvis plockas upp av MSM.
Det var mycket prat om att öka bandbredden på 8chan eller var dom nu håller hus och han har jobbat stenhårt med sina meme-brigades och gör din plikt (vidarebefordra denna tweet patriot).
Nu när FISA och Huebers utredning börjar nå slutet och information börjar släppas piece meal så har han en plattform att förstärka de budskap han vill ska nå ut, Trumppositiva och R positiva budskap.
Inte helt illa om ni frågar mig
EDIT: jag hade missat den här från dagens poster, där medger ju Q precis det jag skriver ovan så det är väl närmast bekräftat,
Citat:
The Great Awakening ('Freedom of Thought’), was designed and created not only as a backchannel to the public (away from the longstanding ‘mind’ control of the corrupt & heavily biased media) to endure future events through transparency and regeneration of individual thought (breaking the chains of ‘group-think’), but, more importantly, aid in the construction of a vehicle (a ‘ship’) that provides the scattered (‘free thinkers’) with a ‘starter’ new social-networking platform which allows for freedom of thought,