2019-03-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXTOXIDXx
Någon som vet om de finns salonger att besöka runt norra skåne ?
Kan va bra att veta om någon hittat någon pärla så man inte letar i onödan

då ja enbart testat i länder som ungern,polen och likande där de är 100% att de erbjuds

Det finns det, men lite varierande beroende på var du letar.
Citera
2019-03-12, 11:06
Medlem
Hur många procent av manliga thaimassage kunder tror ni köper extra (om det erbjuds)???
Mer än 50%?
Citera
2019-03-12, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Hur många procent av manliga thaimassage kunder tror ni köper extra (om det erbjuds)???
Mer än 50%?

99%.
Citera
2019-03-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
99%.

Som skriver i den här tråden möjligtvis. En stor andel gör det inte. Sexköp är fortfarande något som sitter i ryggmärgen att skrämmas av för svennebananer. Fråga Brudarna som jobbar i salongerna.
I de s.k bordellerna ser det ju annorlunda ut till ena hållet och i dom som är "seriösa" övervikt åt andra hållet. De som inte säljer extra har väldigt bra kundstock. Och oftast bättre massage.
Citera
2019-03-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Som skriver i den här tråden möjligtvis. En stor andel gör det inte. Sexköp är fortfarande något som sitter i ryggmärgen att skrämmas av för svennebananer. Fråga Brudarna som jobbar i salongerna.
I de s.k bordellerna ser det ju annorlunda ut till ena hållet och i dom som är "seriösa" övervikt åt andra hållet. De som inte säljer extra har väldigt bra kundstock. Och oftast bättre massage.

Hmm
Nu var det väldigt länge sedan jag inte fick något erbjudande alls.
Det förefaller som att även de salonger som för bara några år sedan var seriösa nu säljer sex även de.
Mao det finns mycket få salonger kvar som inte säljer sex alls.
Tycker att man känner igen de som inte köper sex i tmg de är de som inte förstår varför en viss salong har fått bra kritik. De tycker att massagen blir dålig efter en halvtimme.
Troligen har de då fått en fråga, tackat nej, varefter massagen blir mycket dålig alt tjejen vill snabbt avsluta.
Sex köparna är däremot mycket nöjda med sitt besök.
Citera
2019-03-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Hmm
Nu var det väldigt länge sedan jag inte fick något erbjudande alls.
Det förefaller som att även de salonger som för bara några år sedan var seriösa nu säljer sex även de.
Mao det finns mycket få salonger kvar som inte säljer sex alls.
Tycker att man känner igen de som inte köper sex i tmg de är de som inte förstår varför en viss salong har fått bra kritik. De tycker att massagen blir dålig efter en halvtimme.
Troligen har de då fått en fråga, tackat nej, varefter massagen blir mycket dålig alt tjejen vill snabbt avsluta.
Sex köparna är däremot mycket nöjda med sitt besök.

Fast frågan var ju tvärtom. Hur många som går på thaimassage som köper sexuella tjänster. Någon svarade 99% och jag svarade i min tur på det.
Citera
2019-03-13, 09:48
Medlem
Citat:

Citat:
Fast frågan var ju tvärtom. Hur många som går på thaimassage som köper sexuella tjänster. Någon svarade 99% och jag svarade i min tur på det.

Eftersom frågan ställdes i denna tråd, så svarar jag vad jag tror.
Jag har pratat med tjejer som jobbar på salongerna. Hört en hel del av vad som förväntas att erbjuda. Speciellt från gifta män som vill ha sina fantasier tillgodosedda av vad dom inte får av sin partner.
Citera
2019-03-13, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Eftersom frågan ställdes i denna tråd, så svarar jag vad jag tror.
Jag har pratat med tjejer som jobbar på salongerna. Hört en hel del av vad som förväntas att erbjuda. Speciellt från gifta män som vill ha sina fantasier tillgodosedda av vad dom inte får av sin partner.

Vad dom förväntas erbjuda har ju inte heller något med frågan att göra. Den handlar ju fortfarande om:
"Hur många procent av manliga thaimassage kunder tror ni köper extra (om det erbjuds)???
Mer än 50%?"
Om du menar läsare i tråden utan att skriva det blir det luddigt. Som jag skrev. Du verkar ju ruttad så du kanske kan hjälpa till att spekulera i frågeställningen?
Citera
2019-03-13, 21:44
Medlem
Messerschmittzs avatar
Jo men visst är det så.Knallade förbi en thaimassage härom dagen när jag frös till och backade igen för det där thai ansiktet på en skylt hade jag sett tidigare på en dåligt uppförd eskort sida.Så visst, det finns många sätt att ge massage på.
Citera
2019-03-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Mer än 50%?

Tror det är betydligt högre, gissar på bortåt 90%.
Citera
2019-03-13, 22:09
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Tror det är betydligt högre, gissar på bortåt 90%.

Säger inte emot dig.
Jag skulle själv inte betala för sexuella tjänster och har ett ganska stort nätverk med likasinnade. Precis som er som söker upplevelser på sexuella planet tipsar vi varandra om bra massage. En duktig massös som blir sur om man tackar nej till extratjänster och avslutar tidigt eller slutar bry sig efter avvisning blir "svartlistade".
Problemet ligger i att dessa salonger och massöser blir färre och färre. Även om de är fullbokade drar de inte in pengar nog för att gå runt, tyvärr. Gäller även i ytterförorter med låga hyror.
Citera
2019-03-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Säger inte emot dig.
Jag skulle själv inte betala för sexuella tjänster och har ett ganska stort nätverk med likasinnade. Precis som er som söker upplevelser på sexuella planet tipsar vi varandra om bra massage. En duktig massös som blir sur om man tackar nej till extratjänster och avslutar tidigt eller slutar bry sig efter avvisning blir "svartlistade".
Problemet ligger i att dessa salonger och massöser blir färre och färre. Även om de är fullbokade drar de inte in pengar nog för att gå runt, tyvärr. Gäller även i ytterförorter med låga hyror.

Jag tackar ja en gång av tio ungefär. Aldrig annat än handjobb. Undrar var jag skulle hamna i en statistisk sammanställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in