Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Nej, som du såg så ASGARVAR jag åt dig, din desperado.
Han är säkert pricksäker på dina pseudoteorier, jag betvivlar inte.
H*n spekulerar om exakt allt du drar fram - dvs vederbörandes eget svar på förfrågan om allt mellan läkemedel och rivsår. Ville du inte citera det inlägget?
Avser du detta inlägg nedan?
Som du ser har jag också citerat detta inlägg bland de andra inläggen ovan. Men du vill ju alltid anklaga för något, även om du bara drar till med ett påstående tydligen.
Det är inget att diskutera - postaren
dreba var oerhört rätt ute i detaljer vi andra inte hade en susning om då: exakta dödsorsaker,, H dödad, korrekta fyndplatser, korrekta arrangemang efter döden-nedbäddade, avsaknad av droger i barnen, att Os mående var känt på arbetsplatsen etc.
Det var i stort sett bara avsaknad av självmordsbrev från O som inte riktigt stämde.
Övriga saker som vi idag känner till stämde på pricken.
Jag är misstänker att
dreba hade mer kännedom och fakta än denne på slutet ville erkänna.
Därför är det intressant att fundera över om resten av
drebas uppgifter också skulle kunna stämma.
Citat:
Ursprungligen postat av
dreba
Det är spekulation från min sida. Polisen avfärdade mycket tidigt förövare utanför familjen. Det säger mig att barnen blivit strypta eller kvävda och hittade i sina resp sängar. De har blivit burna till sängarna, nerbäddade, som en "act of remorse eller denial". Barnen blev sannolikt vittne till mammans dråp. Han har därefter tagit sitt eget liv.
Pappan en högpresterande docent som gått in i en utmattning. Slutligen vårdsökande och det sannolikt den senaste månaden. Blir insatt på psykofarmaka som försämrar. Sertralin är för övrigt förstahandspreparat vid behandling. Faktorn som skall till är SSRI. Avtrubbning, suicidalitet, aggression vanliga biverkningar som inträder första månaden.