2019-03-11, 02:08
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Var TS måhända inte född när Afrodite representerade oss 2002?

Uppenbarligen. TS är en ung människa som inte läst på om Melodifestivalens historia.

År 2002 vann 3 mörkhyade kvinnor, aka 3 negresser, den svenska Melodifestivalen.

Landet gick inte under, tunnelbanan stod inte stilla, mellanmjölken sinade inte och sommaren kom även det året, trots att tre mörkhyade representerade Sverige.

https://m.youtube.com/watch?v=If2Gy6P_2o4

Så jag känner lugnet.
Citera
2019-03-11, 02:10
Medlem
Ridnes avatar
Men vad är detta för idioti???

Jag är emot massinvandringen och kaozblattar men John Lundvik hör knappast till den kategorin. Han verkar vara en riktigt fin människa som vuxit upp med svenska värderingar och kultur. Hans låt var bäst.. det tyckte jag också. Tydligen tyckte svenska folket också det eftersom han fick högst antal röster av dem också. Ska det bara vara etniskt svenska som får joddla i mellon menar du? Vi har tillochmed invandrare i riksdagen om du missat det ditt spån.
Citera
2019-03-11, 03:11
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppliberal
Det är ju en neger.

Varför ändrade mod rubrik?

Vill mod vara så vänlig och träda fram med en motivering till rubrikbytet?

Det här är väl för fasiken ändå Flashback, och inte Aftonbladet?
Citera
2019-03-11, 05:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Men det är ju DU som är ansvarig för detta, hade du bara trallat lite bättre så hade vi ju sluppit blånegern
Citera
2019-03-11, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppliberal
Det är ju en neger.

Varför ändrade mod rubrik?

Ironiskt nog är/var ”färgad” en benämning på folk av blandat ursprung (alltså inte helsvarta) under aparthiedtiden i Sydafrika.
Citera
2019-03-11, 06:36
Medlem
jay.simpsons avatar
Såna här trådar är guld för msm och ger Flashback det rykte Flashback har i msm. Det gick uselt för Loreen

Nu bryr jag mig inte om melodifestivalen. Jag har inte sett ens tio minuter av skattebetalarnas dyraste underhållning melodifestivalen är helvetet för oss som uppskattar musik. Få önska honom lycka till ändå.
Citera
2019-03-11, 07:00
Bannlyst
Kan det här med otur öka inkommandet av Afrikaner till Sverige på nytt?
efter 2002 ökade det mycket i par års tid kommer jag ihåg.

Kan det ge sken av att i Sverige är Svarta bäst och mest älskade ?

85% av rösterna Mello får är av kvinnor, rest 15% bögar

En på tusen är som John av dessa färgade som kommer hit.
999är problem bara , på ett eller annat sätt.

Som man röstar ligger man ju
Senast redigerad av larry420 2019-03-11 kl. 07:02.
Citera
2019-03-11, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Uppenbarligen. TS är en ung människa som inte läst på om Melodifestivalens historia.

År 2002 vann 3 mörkhyade kvinnor, aka 3 negresser, den svenska Melodifestivalen.

Landet gick inte under, tunnelbanan stod inte stilla, mellanmjölken sinade inte och sommaren kom även det året, trots att tre mörkhyade representerade Sverige.

https://m.youtube.com/watch?v=If2Gy6P_2o4

Så jag känner lugnet.

Japp - Men om man har blonda barn med musikaliska ambitioner eller som vill bli programledare i TV så kanske man kan tänka till.
Citera
2019-03-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Du brainiac, har du uppmärksammat att du sitter i en tråd om melodifestivalen? Vad förväntade du dig, djuplodande och skarpa analyser med tunga källhänvisningar? Melodifestivalen är svenska statens, numera inte ens indirekt, bread and circuses för den absolut dummaste delen av befolkningen. Har du aldrig någonsin gjort den kopplingen? Varenda enskild person som talar om det här jippot i media är utan undantag goda exempel på precis hur korkade offentliga personer kan vara. Melodifestivalen är som ett slags självdiagnosverktyg för lågt IQ och obefintlig kulturell bildning, ingen vuxen, intelligent och något sånär bildad människa med självrespekt kan ju se på det.

Och förresten fröken geni, flashback är inte en person eller en åsikt.

Jag skiter väl i melodifestivalen och vilka som rör sig i de kanalerna
Konstaterar bara kort att debatten i denna tråd om möjligt är av ännu lägre IQ nivå och passar som ett om möjligt ännu vassare självdiagnosverktyg i problematiken med att finna den korkaste av de korkaste levande. Alla är ju samlade här! Briljant!

Det är lika roligt som patetiskt det här. Är ni hobbyrasister inte bättre än såhär? Sjunka till denna nivå?
Ska ni få någon värdig plats i rasdebatten måste ni använda andra medel, pojkar.
Citera
2019-03-11, 09:07
Medlem
evenes avatar
Håller med. Fruktansvärda samhällsproblem vi har? Hur ska framtiden se ut om en färgad får vara med i en svensk tävling? Hahahah dör
Citera
2019-03-11, 09:21
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han pratar som det verkar bra svenska åtminstone. Känns ganska svensk om än inte etnisk sådan.

Personligen hade jag ju dock hellre sett att Arvingarna vann än ett Gospel-nummer.

Jag gillade Arvingelåten med, den kändes schlager, lite soul, men den kändes också vara 15 år för sent, omodern helt enkelt. Och sen var gubbarna för gamla med. Och för tajta brallor.

Min favorit var River låten. Men rätt låt vann, det var ju inget snack, rensade brädan! Det är sjukt att folk fokuserar på hudfärg. Jag själv hade engelskt medborgarskap men är född i Sverige från båda engelska föräldrar. Bytte nyligen till svenskt medborgarskap pga Brexit. Skulle inte jag få ställa upp i mello? (om jag hade nån talang för det, dvs hehe) skulle folk härinne bli sura? Jag har bott, pluggat, och jobbat i Sverige i hela mitt liv, precis som John. Det enda som skiljer oss är hudfärgen,och att han varit svenskt HELA sitt liv.
Citera
2019-03-11, 11:10
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Säger väl endel om hur många som tar notis om mellon . Är nog mest 60-åriga kärringar som pratar om sånt i fikarummet .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in