2019-03-10, 22:30
Medlem
Zloths avatar
De kunde inte ens skrapa ihop några svenska programledare verkar det som.

Men men, melodifestivalen är trots allt ett kulturmarxistiskt jippo så det är ju inte direkt förvånande.

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Jag svarade en person inatt som skrev ett liknande inlägg men mitt svar raderades. Jag får väl göra ett nytt försök.

Det är bara SD-bonnraggare som ogillar Lundvik som person. För dessa så handlar det bara om det faktum att han är neger. De skulle fortsätta att ogilla Lundvik även om han flyttade till Afrika och stannade där. TS är ett bra exempel på SD-bonnraggare som bara tänker ett steg av tio.

Vi nationella däremot tänker betydligt längre än så. Vi ogillar inte Lundvik som person för att han är neger. Vi ogillar den anti-vita, kulturmarxistiska agendan som just nu pågår i världen. Vi nationella ogillar dom som kvoterar in negrer och araber för att fullfölja denna anti-vita agenda.

Årets melodifestivalen var ju ett enda stort inkvoterat negerkalas.

Japp, så är det.
Citera
2019-03-10, 22:40
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Man kan ha många åsikter kring invandrare i Sverige (Det har jag i många fall!) men den här tråden gör hela debatten och idiotin som så många gånger florerar i det helt sinnessjuk.
Humorn är på Hög nivå, samtidigt som det är så jävla tragiskt att det finns Svenskar, i Sverige, med ett så satans lågt både IQ och intellekt.
Pinsamt.
Håller ni denna nivån? Ni som på riktigt ogillar invandrare. Är ni inte bättre än såhär?
Fattar ni inte att ni inte kan komma och klaga på ”rasist-stämpeln” som något löjligt, när ni beblandar er med en sånhär dagisnivå?

Pinsamt Intelligensnivån är under alla jävla normal lägstanivå. Det är ett sånt jävla tecken på vilken fritidsgård Flashback blivit. Sans, balans, rimlighet och saklighet. Provat det?

Med vänlig hälsning, blond Svensk.
Du brainiac, har du uppmärksammat att du sitter i en tråd om melodifestivalen? Vad förväntade du dig, djuplodande och skarpa analyser med tunga källhänvisningar? Melodifestivalen är svenska statens, numera inte ens indirekt, bread and circuses för den absolut dummaste delen av befolkningen. Har du aldrig någonsin gjort den kopplingen? Varenda enskild person som talar om det här jippot i media är utan undantag goda exempel på precis hur korkade offentliga personer kan vara. Melodifestivalen är som ett slags självdiagnosverktyg för lågt IQ och obefintlig kulturell bildning, ingen vuxen, intelligent och något sånär bildad människa med självrespekt kan ju se på det.

Och förresten fröken geni, flashback är inte en person eller en åsikt.
Citera
2019-03-10, 22:53
Medlem
muppliberals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Denna trådrubrik och inlägg är av värsta sortens rasist. Jätte bra låt och snyggt framfört av John!

Det är ju en neger.

Varför ändrade mod rubrik?
Citera
2019-03-10, 23:02
Medlem
Tråkig ingång.

Personligen hyser jag starka negativa känslor gentemot Sveriges asyl- och immigrationspolitik, men jag har aldrig känt att jag någonstans någon gång skulle tycka illa om folk pga hur de ser ut. Min ilska riktar sig mot våra politiker som inte vill se hur verkligheten ser ut och som uppenbarligen inte besitter någon som helst form av konsekvensanalytisk förmåga.
Det måste väl ändå vara hur man är som person som ska ligga till grund för hur man betraktas av sin omgivning.

John verkar vara en skön kille och jag hoppas han lyckas ta hem hela konkarongen.
Citera
2019-03-10, 23:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Var TS måhända inte född när Afrodite representerade oss 2002?
Citera
2019-03-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

vem fan kollar på eurovision, bättre en neger än nå dansbandsfjolla ändå
Citera
2019-03-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitpudding
Han är varken svensk eller ens född i Sverige - så han passar som representant för det Nya Sverige. Ni gammelsvenskar kan glömma att ni nånsin mer kommer att yla i Eurovision, det är svarta svenskars nya tid som börjar nu! Alltför länge har ni hållit er fast vid det gamla vita rasist-Sverige, men i de mänskliga rättigheternas namn är det dags att släppa taget nu. Det Nya Sverige är här för att stanna och ni gammelsvenskar finns inte ens kvar på 200 år så varför bryr ni er?

Han är född i England , adopterades där av ett svenskt par sedan flyttade han och hans svenska föräldrar (tbx) till Sverige när han var 6 år (1989, dvs för 30 år sedan).

Han är en erkänt duktig låtskrivare och enormt musikalisk. Han fick samtliga 12r från internationella juryn och högst betyg från svenska folkets röster.

Idag får ni faktisk försöka hitta nåt bättre att beklaga er över. Även här på Flashback.
Även om färgen på hans skinn är lite mörkare än min.
Citera
2019-03-11, 00:12
Medlem
RyanBroslings avatar
Mod redigera rubriken; yttrandefrihet på riktigt.
Citera
2019-03-11, 00:28
Medlem
Hur kan man tycka att det inte är ok? Han är ju knappast en av dom som skjuter hej vilt på våra gator eller bränner bilar i förorten. Han verkar vara en ok vanlig snubbe så varför ska han inte få köra.

Sjukt att det fortfarande hatas pga hudfärg, så jävla trångsynt av er som tycker så. Finns det verkligen inget annat i era liv än att lägga energi på såna korkade saker?

När Loreen vann då? Va det lika illa? Inte fan är hon vit i huden! Sluta attackera olikfärgade som vill och är bra människor.
Rikta ilska mot dom som inte är det, och våran sk regering.
Citera
2019-03-11, 00:42
Medlem
Flashback Forum, Sveriges största forum för yttrande- och åsiktsfrihet samt självständigt tänkande.

Så beskriver Flashback sig självt så varför har nu moderatorn censurerat rubriken och bytt ut ordet neger mot färgad?

Rimligtvis bör denne moderator avsättas och ersättas med en icke PK moderator. Om Flashback glider mot mer politisk korrekthet så kommer det att leda till att intresset för forumet upphör.
Citera
2019-03-11, 01:05
Medlem
Jesusandmes avatar
apa

Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Afrodite gjorde det för ett antal år sen. Visade de inte det i Ryssland?
Senast redigerad av Jesusandme 2019-03-11 kl. 01:06. Anledning: missad bokstav
Citera
2019-03-11, 01:07
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Var TS måhända inte född när Afrodite representerade oss 2002?

De kanske inte visade schlagern i Ryssland på den tiden???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in