2019-03-02, 02:41
Medlem
TröttSvensks avatar
Gjorde ett nytt besök på KFC Bromma denna fredagskväll.
Samma intryck som förra gången, fullt av blattar i 10 till 20 års åldern med vinterjacka med pälskrage och svarta adidasbrallor.
De står vid varje beställningskärm och gapar på arabiska till varandra eller i till någon i mobilen.
De tar typ 20 minuter på sig att beställa om de ens beställer, de flesta verkar bara stå där och titta på utbudet och trycka planlöst på skärmarna för att sen skratta och skrika, kooolla dy har ny köpt för tuuuusen spääään.
Fullt med folk som står och väntar på mat, min beställning tog ca 25 minuter...
Kycklingen var ett skämt, ofullständigt panerad med en panering som var mjuk och kladdig.
Pommes var inte färdigfriterade.
Smutsigt i restaurangen, fullt med brickor och skräp på borden.
Citera
2019-03-02, 11:45
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Samma intryck som förra gången, fullt av blattar i 10 till 20 års åldern med vinterjacka med pälskrage och svarta adidasbrallor.
De står vid varje beställningskärm och gapar på arabiska till varandra eller i till någon i mobilen.
De tar typ 20 minuter på sig att beställa om de ens beställer, de flesta verkar bara stå där och titta på utbudet och trycka planlöst på skärmarna för att sen skratta och skrika, kooolla dy har ny köpt för tuuuusen spääään.
Kycklingen var ett skämt, ofullständigt panerad med en panering som var mjuk och kladdig.

ja kfc är nog den fastfood kedja som drar till sig den värsta skiten av människor, sen kommer väl donken. Maten är verkligen ingen höjdare, det kanske smakar bättre utomlands men alla kedjor i sverige är så jäkla dåliga av nån anledning.
Citera
2019-03-04, 17:16
Medlem
Cloecuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja kfc är nog den fastfood kedja som drar till sig den värsta skiten av människor, sen kommer väl donken. Maten är verkligen ingen höjdare, det kanske smakar bättre utomlands men alla kedjor i sverige är så jäkla dåliga av nån anledning.

Jag har också testat KFC Bromma och det var verkligen en urkass upplevelse!! Degig kyckling och supertorra frittar, och miljön skall man inte ens tala om!! Det såg ut som att halva Mellanöstern lekte intifada där inne och både pommes och dryckesbägare flög vilt över lokalen utan att någon ur personalen sade till.

Även menyn är ett skämt om man jämför med utlandet! Flera saker saknades och då inte minst deras potatismos med sås!

Jag kommer absolut inte att göra ett återbesök!
Citera
2019-03-04, 17:20
Medlem
eremitkraftans avatar
Saknas potatismosen och såsen kan det kvitta.
Citera
2019-03-04, 19:36
Moderator
rotadents avatar
Sluta tjafsa om Max i KFC-tråden tack.

//R
Citera
2019-03-04, 20:05
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eremitkraftan
Saknas potatismosen och såsen kan det kvitta.

nä fy fan nu räcker det ! har de inte potatismos och gravy ???
Citera
2019-03-04, 20:37
Medlem
eremitkraftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
nä fy fan nu räcker det ! har de inte potatismos och gravy ???

Precis! Hade sett framemot en hink!
Citera
2019-03-04, 20:41
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eremitkraftan
Precis! Hade sett framemot en hink!

Dags att klaga hos KFC. Visst borde det finnas potatismos och gravy på menyn.

Har enbart ätit deras menyer och alla de har varit goda med väldigt bra kyckling och goda tillbehör.
Citera
2019-03-04, 20:43
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk

Har också besökt KFC Bromma ett par gånger nu och kan bara instämma med din beskrivning. Kommer aldrig mer sätta min fot där.
Citera
2019-03-10, 11:43
Medlem
allahars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Har också besökt KFC Bromma ett par gånger nu och kan bara instämma med din beskrivning. Kommer aldrig mer sätta min fot där.
Kan bara instämma, var på KFC på Kungsportsplatsen i Göteborg vedervärdigt, sunkig lokal kass service
maten under all kritik!
Citera
2019-03-14, 19:04
Medlem
Rigor Mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allahar
Kan bara instämma, var på KFC på Kungsportsplatsen i Göteborg vedervärdigt, sunkig lokal kass service
maten under all kritik!
Då var det inget undantag när jag var där för nån månad sen med andra ord. Jag hade samma erfarenhet.
Citera
2019-03-22, 14:45
Medlem
Dornings avatar
Jag har varit på KFC i London och Prag flera gånger, och det har alltid varit supergott.
Vad gör vi i så fall för fel på svenska KFC??? Jag har inte provat (ännu).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in