2019-03-10, 00:44
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
En mops är ingen schäfer, det ser man tydligt på den. På samma vis ser man att John Lundvik inte är svensk?

Precis, en mops som ställs ut på en schäfer utställning skulle aldrig hända. Lika lite bör detta få hända.
Citera
2019-03-10, 00:51
Medlem
NemesisSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Föredrar John 1000.000.000 gånger mer än dig, pucko!
Citera
2019-03-10, 00:56
Medlem
PingPongZongs avatar
Så jävla roligt egentligen. Jag har inte sett en sekund från årets melodifestival. Inte hört en låt, inte ens en sekund. Visste inte ens vem den här killen var. Trodde han var en same. Björkman verkar verkligen gå all-in för att göra melodifestivalen så konstig det bara går. Var inte bada naken Samir med i år oxå?
Citera
2019-03-10, 00:57
Medlem
Rookie81s avatar
Givet mina åsikter skulle jag vara en fullblodsrasist, även med Flashbackmått mätt, och jag är helt och hållet med på spåret att svensken indoktrineras dagligen med hur bra invandring är för Sverige medelst dessa tilltag som mello. MEN (och jag kanske är för packad för att se det negativa nu) en vältalig och reko människa av afrikanskt påbrå som denna John är precis vad Sverige skulle
Citera
2019-03-10, 00:59
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Denna trådrubrik och inlägg är av värsta sortens rasist. Jätte bra låt och snyggt framfört av John!

Instämmer till fullo.

Vad finns det att gnälla om när folk (oavsett ursprung) presterar och gör något bra?

Förr i tiden inbillade jag mig att folk på Flashback bara var kritiska mot hur invandring och integration hanterades i Sverige, och kanske den allmäna PK-masspsykosen. Men numera går det nästan inte längre att försvara forumet från ”PK-maffians” rasismanklagelser.

Hatten av för John & c/o, bra jobbat!

Och jag som var så säker på att Bishara eller Hanna & Liamoo skulle vinna.
Citera
2019-03-10, 01:03
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Så länge det är en någorlunda välanpassad svensk neger så är det knappast nåt problem. Det är bara missanpassade kaosnegrer som förtjänar vårt förakt och kritik - inte de skötsamma negrerna.
Citera
2019-03-10, 01:04
Medlem
Skogsvattes avatar
Det är väl numera tradition att mer eller mindre svartmuskiga individer representerar Sverige i Eurovision? Jag kan på rak arm erinra åtminstone 3-4 andra vinnare som fått vara Sveriges ansikte utåt i Judeovisionsschlagerfestivalen.
Citera
2019-03-10, 01:05
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Trodde han var en same.

Nej, programmets same och tillika jojkare vid namn Jon Henrik Fjällgren är ett adoptivbarn från Sydamerika.
https://www.svtplay.se/video/21135734/melodifestivalen-2019-se-bidragen/melodifestivalen-2019-se-bidragen-jon-henrik-fjallgren-norrsken
Senast redigerad av Trolltestet 2019-03-10 kl. 01:12.
Citera
2019-03-10, 01:20
Medlem
Skam för Sverige detta! Fler än jag som längtar 15-25 år tillbaka i tiden? Tiden då melodifestivalen stod för utmärkta svenska artister såsom Carola, Charlotte Perelli, Friends, Fame, Pontare, Sanna Nielsen m.fl och låtar av hög kvalité. Idag har hela tävlingen förvandlats till ett fånigt mångkulturellt jippo.
Citera
2019-03-10, 01:21
Medlem
En rasfrämling, lär väl bli en succé som vanligt då......
En slav på tvn.
Citera
2019-03-10, 01:24
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl19xx
Om du nu vill använda ordet neger skall du veta att dem är svarta och inte blå. Blå neger betyder något helt annat än "Blå neger", lär dig svenska.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Neger
Negrer har varit blå i Sverige sedan vikingatiden eller längre. Blár betyder inte bara blå utan även svart. Dessutom beskriver den ofta utseendet på något som är dött eller sjukt. Så det är nog du som behöver lära dig svenska, mera på djupet.
Citera
2019-03-10, 01:28
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Lugn. Nästa år är det säkert en taliban som representerar Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in