Citat:
Ursprungligen postat av
Gullgulligullan
Ja, motståndarna till Stehlitz information gjorde ett bra jobb att baktala henne för trådens lättledda. Ändå finns det ingen annan som lyckat pricka in så mycket av den fakta som framkom på presskonferensen - åtta månader innan den hölls.
Föga förvånande är det samma hyenor som baktalar polisen, som också baktalar Stehlitz. Om det är en agenda som hyenorna driver, om det handlar om faktaresistens eller om det beror på ren och skär dumhet och okunnighet, vet jag inte. Men jag vet att de har under över ett års tid bromsat upp kunskapsutvecklingen om mordet på två barn.
Nu får du tala ur skägget och inte kasta ut anklagelser generellt till,höger och vänster. Du är dåligt uppfostrad. Man konverserar nämligen inte om tredje person när den kan vara närvarande. Baktalar någon. Inte när man vuxit ur tonåren. Du och några andra drar ner diskussionsnivån. Gissar att ni fyller kvoten för PM men för f-n, slå varandra en signal i stället för att älta i tråden.
Vem baktalar Stehlitz?
Vem baktalar polisen?
Vilka är hyenor? De som mailar ACA förstår jag men några fler?
Vilka fakta prickade Stehlitz in?
Du skriver att någon trakasserar djupt sörjande människor och är chockad och ändå har du sett mycket skitiga bakgårdar. Vad menar du? Pratar du kring någon eller något i tråden eller ditt privata liv?
Det här var en gång ett öppet diskussionsforum.