2019-03-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Man ska nog inte tolka Börje så bokstavligt. Han sa det nog med glimten i ögat.
Inte tolka den puck-ade bokstavligt... OK, uppfattat. Man behöver inte vara ett bokstavsbarn för att missa [den eventuella] "glimten i ögat".
2019-03-09, 17:46
Medlem
Jag tror inte att han menar det bokstavligt, utan att det är en signal till proffspolitikerna att skärpa sig.
2019-03-09, 18:00
Medlem
Salming var med i Skavlan,
tänkte att han inte kunde bli mer pinsam än så,
men det kunde han alltså.
Nä förresten, att vara med i Skavlan är allt mest pinsamt ändå.
2019-03-09, 18:01
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruva
Jag tror inte att han menar det bokstavligt, utan att det är en signal till proffspolitikerna att skärpa sig.

Jag tror inte att man ska använda barn med autismspektrumtillstånd som moralisk kanonmat.
2019-03-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Jag tror inte att man ska använda barn med autismspektrumtillstånd som moralisk kanonmat.

Greta är årets kvinna 2019.
2019-03-09, 18:28
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderfluid
Greta är årets kvinna 2019.
Greta är ett barn. Punkt. Ett psykiskt misshandlat barn där föräldrarna borde få en orosanmälan på sig då man skrämt upp henne med tomtar och troll, låter henne skolka samt utnyttjat henne i ekonomiskt intresse.
2019-03-09, 18:29
Medlem
Påminner lite om när Magdalena Andersson (S) ville ha Zara Larsson som statsminister.
2019-03-09, 18:29
Medlem
Citat:
Fråga Greta och hennes föräldrar om de tar illa upp. Innan dess kanske du ska ta det lugnt med moralkakorna, speciellt den som är toppad med AST.
2019-03-09, 18:47
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruva
Fråga Greta och hennes föräldrar om de tar illa upp. Innan dess kanske du ska ta det lugnt med moralkakorna, speciellt den som är toppad med AST.

Jag skiter väl i dom.
2019-03-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Tror inte Salming är dement inte grundat på detta i varje fall, många som är imponerade av hennes
engagemang

Håller med . Att Greta borde bli statsminister menar han nog inte på allvar . Gubbarna i klimatsans , 85+ , tillhör kanske de dementas skara . De verkar ha gått in i dimman.
2019-03-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Jag är en äkta PK innerst inne. Fast jag tänker självständigt och sedan tänker jag efter en gång till. Humanismen i första hand. Jag är tvärtemot en populist. Jag är mycket modig.

Hur kan man vara politisk korrekt innerst inne, det innebär att du styrs utefter förutsättningarna?
På vilket sätt är du modig, intalar du dig själv?
2019-03-09, 18:57
Medlem
Citat:
Jag skiter väl i dom.
Jag tror dig. Men det gör inte Salming. Han tycker om och beundrar henne. Därför blir det sammantaget lite lustigt att du rycker ut till hennes försvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in