2019-03-09, 13:12
Medlem
Puukkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Att lägga handen på någons lår är knappast våldtäkt.
Jag föddes med manliga könskromosomer och är således ej kvalificerad att uttala mig i frågan.
Personligen skulle jag råda dig att betrakta det som våldtäkt, för säkerhets skull.
Citera
2019-03-09, 13:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puukko
Jag föddes med manliga könskromosomer och är således ej kvalificerad att uttala mig i frågan.
Personligen skulle jag råda dig att betrakta det som våldtäkt, för säkerhets skull.
Han är ju inte ens anklagad för våldtäkt.
Citera
2019-03-09, 13:17
Medlem
Citat:

Det är en vidrig och förnedrade sak att bli drabbad av, att bli tafsad på, när det är från en person som ser ut som Eskil. Denne Eskil som inte bryr sig om det är en politisk kossa eller ett djur i ladugården som ska påsättas. Som djurvän avskyr jag tidelag och annan djurplågeri.

Sen beror det på hur vi definierar olika ord, och vilka ord som nyttjas i brist på bättre ord som beskriver hur en otäck sexattack från Eskil upplevs av en moderat politiker av det täcka könet.
Citera
2019-03-09, 13:22
Medlem
Citat:
Det är antagligen korrekt. EE var nog den sista centerpartisten av den gamla stammen, som folk på landsbygden kunde identifiera sig med. Nu finns det bara Ayn Rand-förlästa flickrumsautister kvar.

Om EE ska upphöjas till den siste av stammen med bönder inom C, visar det bara på att Centern varit ett redundant parti sedan länge.

I dagens Sverige är bönder företagare som inget har att hämta hos löst folk som läser Ayn Rand.
Citera
2019-03-09, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av salvelinus
Hahahahahaaa!! Alla feministers våta mardröm!
Detta måste vara iconen för en medelåders, blekfet, söndersupen makthavare i sina bästa år!

Förmodligen den roligaste bild jag någonsin sett, har han lindat in sin Grande Pistole som nåt slags ormbo?. Inte lätt att ha en åsnekuk när brallorna sitter som ett korvskinn.
Citera
2019-03-09, 13:59
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:

Däremot om man på denna hand har strukit på något som för exempelvis ... en hund... smakar ... eller luktar gott, då är det en annan sak.
Citera
2019-03-09, 14:04
Medlem
longbow4ys avatar
Har en god vän som är uppvuxen ett stenkast från där Eskil är uppvuxen. Liknande ålder och dialekt.

HON lägger alltid händerna på andras ben när hon pratar förtroligt. Män som kvinnor. Kända och okända. Oavsett om hon sitter bredvid eller framför personen ifråga. Alltid helt nykter och helt utan baktanke.

Vad jag förstår är det precis detta EA också har gjort.
Citera
2019-03-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Har en god vän som är uppvuxen ett stenkast från där Eskil är uppvuxen. Liknande ålder och dialekt.

HON lägger alltid händerna på andras ben när hon pratar förtroligt. Män som kvinnor. Kända och okända. Oavsett om hon sitter bredvid eller framför personen ifråga. Alltid helt nykter och helt utan baktanke.

Vad jag förstår är det precis detta EA också har gjort.

Hehe, ja precis. Och så stryker man lite fram och tillbaka med handen, den får gärna söka sig lite upp mot skrevet. När vederbörande ber en ta bort handen, så fortsätter man bara att stryka. Lite förtroligt och helt utan baktanke.

Så gör man där jag kommer ifrån också...
Citera
2019-03-09, 14:51
Medlem
Sqrbankens avatar
Eskil har, oavsett hur saker och ting tett sig, ett utseende värdigt en snuskgubbe åtminstone. Som taget ur ett lexikon
Citera
2019-03-09, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
sekten c utreder det internt

2017

"Centerpartiet: ”Vi har sparat denna typ av uppgifter sedan fyra år tillbaka. Sedan dess har vi genom anonyma medarbetarundersökningar fått kännedom om tre misstänka fall av sexuella trakasserier, som har utretts internt”, uppger partiet."

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/riksdagspartierna-vittnar-om-minst-15-fall-av-misstankta-sexuella-trakasserier

(c)ekten

MSM gråter blod. Inte för att ytterligare en vit man avpolleteras från makt och offentlighet utanför att dertas "starka kvinna" visar sig vara en kvinna med högst tvivelaktiga egenskaper.
Kvinnan med stor K som de ville se som nästa statsminister.
Kvinnan med stor K som var så rak, ärlig, genomgod, som bekämpade Sd och som hade den rätta värdegrunden till 110%.
Citera
2019-03-09, 15:20
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det är en vidrig och förnedrade sak att bli drabbad av, att bli tafsad på, när det är från en person som ser ut som Eskil. Denne Eskil som inte bryr sig om det är en politisk kossa eller ett djur i ladugården som ska påsättas. Som djurvän avskyr jag tidelag och annan djurplågeri.

Sen beror det på hur vi definierar olika ord, och vilka ord som nyttjas i brist på bättre ord som beskriver hur en otäck sexattack från Eskil upplevs av en moderat politiker av det täcka könet.

Så om Eskil var en snygging hade inte du haft något emot att han tar på dig?
Citera
2019-03-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
(c)ekten

MSM gråter blod. Inte för att ytterligare en vit man avpolleteras från makt och offentlighet utanför att dertas "starka kvinna" visar sig vara en kvinna med högst tvivelaktiga egenskaper.
Kvinnan med stor K som de ville se som nästa statsminister.
Kvinnan med stor K som var så rak, ärlig, genomgod, som bekämpade Sd och som hade den rätta värdegrunden till 110%.

Detta var ju f.d minister och en av de mest centrala personerna inom Centerpartiet. Trots detta så satt det extremt långt inne för MSM att ens rapportera om saken. Tillslut tvingades Expressen gå ut med det, och Aftonbladet tvingades haka på.

Som du säger, media gråter blod. Deras "antirasistiska flaggskepp" C har denna typ av skumma figurer vilket är en katastrof för Lugenpresse. Egentligen vill man inte skriva en rad om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in