Citat:
Ursprungligen postat av
NilsHlt
Eftersom det var jag som drog igång pedofil-teorin den här gången så vill jag påpeka att det är just en hypotes. Har inte hört nån här inne påstå sig veta att O var pedofil så snacket om förtal köper jag inte.
Tills dess att annat framkommer, tex att Polisen går ut med att där fanns INGA spår av incest, så kommer det att vara en av många teorier, like it or not.
Nu är jag INTE ute efter att börja bråka med dej, eller att börja tjafsa med dej (lovar)
Men, mitt feta här ovan - så kan man inte riktigt resonera
tycker jag.
Att polisen skall gå ut och
dementera alla andra alternativ ex incest, för annars så kan man ha det som en teori.
Exempelvis så har polisen inte dementerat att Hanna var grovt narkotikaberoende, eller att polisen inte har hittat spår av att töserna inte hade en egen incestrelation, och polisen har inte dementerat att Oskar inte var en spelmissbrukare som Rockpungen påstod.
Det finns oändligt med teorier och polisen går inte ut och dementerar alla dom, utan i detta fallet går polisen ut och berättar vad som har hänt. Och då kan man utesluta alla andra teorier. Polisen har även hittat ytterligare bevis i digital form som stödjer tillvägagångssättet och anledningen.
Glöm inte att anhöriga ville ha en gemensam begravning.
OM nu Oskar hade varit den där narcissistiska, incest-idkande, hustrumisshandlande, brutala mördaren som några vill påstå, tror du då att anhöriga hade låtit hans kista stå i samma kyrka?
Nä, jag tror att många av er är ute och cyklar med era random utkastade "teorier"