2019-03-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
mer info https://www.expressen.se/kvallsposten/mordaren-tog-in-pa-hotell-sedan-skot-han-sitt-offer/

Den 25-årige man som sköts ihjäl den 3 juli förra året i Malmö hade tillsammans med en vän stämt träff med en 23-årig bekant som precis checkat ut från ett hotell. Vännerna som möttes hade festat ihop.

Bevisningen får anses vara övertygande. 23-åringen som överlevde mordförsöket har berättat ingående vad som hände vid 15-tiden den 3 juli på Lektorsgatan i stadsdelen Nydala.
25-åringen som sköts ihjäl hade stämt träff med den misstänkte mördaren som fick sällskap av tre andra yngre män.

...hade den 23-årige misstänkte mördaren oväntat tagit fram en pistol som han hämtat i närheten. Det utbröt omedelbart en diskussion om risken med att gå runt med ett vapen. Den pistolbeväpnade 23-åringen ska då ha svarat:
– Bror, jag har problem med folk.
25-åringen invände då, enligt hans kamrat.
– Bror, det är farligt, i går nån blivit skjuten här och du står fortfarande med gun här, polisen kan komma ta oss alla, varför ska jag ta den risken?
Det var då han blev skjuten.

Förhörsledaren: Så först sköt han mot XXXX(25-åringen, red anm) och sen sköt han mot dig?
– Ja, för att han kan inte skjuta båda två på en gång, svarade 25-åringens kamrat.

...23-åringen ska sedan ha gått fram mot 25-åringens kamrat som träffats i benen och satt pistolen mot hans huvud. Men då var ammunitionen slut.

HP sägs ha berättat att det var Zacki som sköt honom varefter polisen grep fel Z. När han sedan släpptes mördades han.

HP tycks ha fått skyddad identitet.

Ja, fy f*n, det gäller att välja sina vänner. Men det är nog omöjligt i de här kretsarna. Maysem hade rätt när han sa att man inte kan lita på någon, allt handlar om pengar, vänner finns inte.
Citera
2019-03-09, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Den 25-årige man som sköts ihjäl den 3 juli förra året i Malmö hade tillsammans med en vän stämt träff med en 23-årig bekant som precis checkat ut från ett hotell. Vännerna som möttes hade festat ihop.

Bevisningen får anses vara övertygande. 23-åringen som överlevde mordförsöket har berättat ingående vad som hände vid 15-tiden den 3 juli på Lektorsgatan i stadsdelen Nydala.
25-åringen som sköts ihjäl hade stämt träff med den misstänkte mördaren som fick sällskap av tre andra yngre män.

...hade den 23-årige misstänkte mördaren oväntat tagit fram en pistol som han hämtat i närheten. Det utbröt omedelbart en diskussion om risken med att gå runt med ett vapen. Den pistolbeväpnade 23-åringen ska då ha svarat:
– Bror, jag har problem med folk.
25-åringen invände då, enligt hans kamrat.
– Bror, det är farligt, i går nån blivit skjuten här och du står fortfarande med gun här, polisen kan komma ta oss alla, varför ska jag ta den risken?
Det var då han blev skjuten.

Förhörsledaren: Så först sköt han mot XXXX(25-åringen, red anm) och sen sköt han mot dig?
– Ja, för att han kan inte skjuta båda två på en gång, svarade 25-åringens kamrat.

...23-åringen ska sedan ha gått fram mot 25-åringens kamrat som träffats i benen och satt pistolen mot hans huvud. Men då var ammunitionen slut.

HP sägs ha berättat att det var Zacki som sköt honom varefter polisen grep fel Z. När han sedan släpptes mördades han.

HP tycks ha fått skyddad identitet.

Ja, fy f*n, det gäller att välja sina vänner. Men det är nog omöjligt i de här kretsarna. Maysem hade rätt när han sa att man inte kan lita på någon, allt handlar om pengar, vänner finns inte.
Finns det nån bild på mördaren zacki mezar?
Citera
2019-03-09, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnifique97
Finns det nån bild på mördaren zacki mezar?

Rätt säker på att det är han som heter Z*ki *l Zub*idie (*=a) på fejjan.
Citera
2019-03-09, 09:25
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Stämningsansökan:
https://docdro.id/jdxgU2x
https://docdro.id/hel2npE

Tack!

En av de inblandade är N*sim *l J*n*bi, vilket jag antar är en bror till W*sim som vi ju känner väl till sedan tidigare.Han satt häktad för mordet på Abbe, och misstänkt ha skjutit *lex Gh*r* den yngre i ett bråk om stulna jackor om jag minns rätt. N*sim har jag inte hört talas om innan, någon som kan fylla på med info?
Citera
2019-03-09, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack!

En av de inblandade är N*sim *l J*n*bi, vilket jag antar är en bror till W*sim som vi ju känner väl till sedan tidigare.Han satt häktad för mordet på Abbe, och misstänkt ha skjutit *lex Gh*r* den yngre i ett bråk om stulna jackor om jag minns rätt. N*sim har jag inte hört talas om innan, någon som kan fylla på med info?
Tvillingbror
Citera
2019-03-10, 22:37
Medlem
Fup någon?
Citera
2019-03-11, 09:07
Medlem
Citat:
Tvillingbror

Vad har hänt med W*sim ? Är Gh*ra fortfarande ute efter han eller dem har lagt det bakom sig ?
Citera
2019-03-12, 00:54
Medlem
Citat:
Ja då, försöker beställa på måndag
Har du lyckats få ut fuppen🙏
Citera
2019-03-15, 17:46
Medlem
Citat:
Ja då, försöker beställa på måndag

fick du ut fup?

jag får testa på måndag annars :/ målnumret är B 5032-18 va ?

mvh
Citera
2019-03-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ermac86
fick du ut fup?

jag får testa på måndag annars :/ målnumret är B 5032-18 va ?

mvh
Oj glömde ska försöka på måndag
Citera
2019-03-16, 17:30
Medlem
https://minfil.com/nep534w3be/Malm_TR_B_5032-18_Aktbil_337_pdf
Citera
2019-03-16, 20:34
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malm0malm0