2019-03-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det roliga är att du bekräftar en sak i din jämförelse mellan Ghidra och Area 51 och det är att de som söker oftare på Ghidra bor i Ryssland medan area 51 söks mer frekvent rent globalt.

Så det stärker knappast påståendet om massuppväckningen

Det har du ju rätt i

EDIT: nu kollade jag dom andra och dom var bara USA och stärkte väl påståendet om massuppväckningen?

verkar det helt klart att ghidra är mycket populärt i Japan och FISA är No.1 i Rumänien så kanske begränsa till USA för jag kan inte svara på om Qanon är rockstars i rumänien eller japan, jag föll redan på att förstå betydelsen av ghidra på japanska.

Jag har också funderat kring vad WPN eller incognito window gör med google statistik. Jag gissar helt vilt att Qanon fanclub är snabbare att ta till WPN än andra då dom överlag tror på Deep States övervakning etc. Vad tror ni och hur ställer det till i statistiken?
Senast redigerad av Africanized 2019-03-07 kl. 12:20.
Citera
2019-03-07, 13:12
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Förlåt, jag menade så klart att kopplingen mellan Q och Trump är omöjlig att förneka, det är inte ens lönt att diskutera längre. https://m.youtube.com/watch?v=cKR7Srh3uJI
Underbar första punkt. ;D

Trump twittrar om ekonomin och skriver:
"Very little reporting about the GREAT GDP numbers announced yesterday (3.0 despite the big hurricane hits). Best consecutive Q's in years"

Detta tar Q-skallen som ett bevis för en koppling till Qanon, när det är helt uppenbart att det är en förkortning för "Quarters".
Jag antar att resten av bevisen är på samma nivå? (orkar inte kolla mer).
Eller kan du hänvisa till en tidpunkt/ett bevis som inte är ren nonsens?
Citera
2019-03-07, 13:14
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det har du ju rätt i

Jag har också funderat kring vad WPN eller incognito window gör med google statistik. Jag gissar helt vilt att Qanon fanclub är snabbare att ta till WPN än andra då dom överlag tror på Deep States övervakning etc. Vad tror ni och hur ställer det till i statistiken?

Oavsett så googlas Q relaterade termer i betydligt mindre grad än vad vissa försöker påskina. Vore det en sådan massrörelse så skulle det ju ge betydligt större genomslag i Trends. Säger inte heller att det inte är en rörelse alls, men knappast ens en krusning på internets hav.

Ang. VPN så används det av dem som är insatta. Knappast gemene man. Skulle då Qanon bli/vara en massrörelse så är det på sin höjd promillen som VPN:ar.
Citera
2019-03-07, 13:17
Avslutad
Det här jävla fåneriet säger jag bara. Snacka om cointelpro deluxe. Skulle inte förvåna mig ett dugg om det är den där halvfiguren Roger Stone som gömt sig bakom en VPN hela tiden. Finns det seriöst någonting denna Q-mupp "förutspått" som slagit in hittills? Upplys mig gärna.
Citera
2019-03-07, 13:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det har du ju rätt i

EDIT: nu kollade jag dom andra och dom var bara USA och stärkte väl påståendet om massuppväckningen?

Det är just detta - "massuppväckningen" - som motbevisas av att få söker på Qanon.
Att den extremt lojala gruppen av befintliga anhängare/troende googlar sådant som Q skriver om förvånar mig inte det minsta - men de få sökningarna på Qanon visar att det inte finns någon stor hype runt Q - nyfikenheten på Q har varit närmast obefintlig med undantag för en kort period runt månadsskiftet juli/augusti 2018 när tidningarna uppmärksammade fenomenet.

En massuppväckning borde rimligen vara något mer kontinuerlig - men det ser vi ju inget av - eller hur?

HÄR har du en jäkligt intressant Google Trends-jämförelse. Qanon vs Pizzagate - båda har betett sig närmast identiskt med en intressepeak vid mediauppmärksamhet och därefter tynande uppmärksamhet -verkar ha ungefär lika stor andel anhängare också.. Vad tror du det kan komma sig av - kan det till stor del vara samma personer som hoppat på en ny konspirationsteori helt enkelt?

Eller denna , Trump vs Qanon.. Om nu Q var så stor bland Trumps anhängare kan man ju undra varför Q-strecket knappt är en krusning på 0-strecket i förhållande till Trump-sökningarna?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-03-07 kl. 13:58.
Citera
2019-03-07, 18:23
Medlem
Eftersom det länkas ofta till "ryssvänlig" media typ Zerohodge och Sputnik i den här tråden, kan man få känslan att "Q" kan ha kopplingar till Putin och Ryssland.

"Ex-CIA agent: US allies fear Trump will leak classified intel to Putin"

'Trump's actions are making us all less safe,' according to a 30-year veteran of the CIA.

In an alarming new op-ed published in the Washington Post, former CIA agent Steven Hall warns that Trump's attacks on his own intelligence agencies have gotten so bad that his actions are threatening national security and "making us all less safe."

Hall, a CIA veteran who ran and managed Russian operations for more than 30 years, expressed his concern that Trump's constant public attacks and hostility toward the intelligence community will not only harm morale among the workforce but will also damage America's relationships with allied intelligence agencies."

https://shareblue.com/ex-cia-agent-us-allies-fear-trump-will-leak-classified-intel-to-putin/
Citera
2019-03-07, 20:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
I morgon ska Mueller tydligen lämna in sin rapport, så allt tjat om att den ska läggas ner har bevisats vara...falskt.

Vi får dock se om vi får ta del av vad rapporten eller om Republikanerna och/eller Trump blockerar den från omvärlden.
Citera
2019-03-08, 10:12
Medlem
Q post #3000

Citat:
Mar 7 2019

https://twitter.com/Davidwmiller91/status/1103826672762146817

Keep the calendar up-to-date, Patriot.
Check off and log.
Future proves past.
Q

Justitieminister William Barr välkomnar John Huber till Washington DC.

Citat:
US Attorney Utah, @DUTnews:

U.S. Attorney John Huber, who serves as vice chair of the Attorney General’s Advisory Committee, met with new AG William Barr this week in Washington, D. C. ⁦@TheJusticeDept⁩
Citera
2019-03-08, 10:27
Medlem
Paul Manafort ska avtjäna 47 månader i fängelse.

"Donald Trumps före detta kampanjchef Paul Manafort har dömts till fängelse.

Fängelsestraffet för en serie bedrägerier och skattebrott som Manafort erkänt sig skyldig till blir 47 månader – nära fyra års fängelse, enligt NBC News.

– Att säga att jag känner mig förödmjukad och skamsen skulle vara en stor underdrift, sa Paul Manafort i rätten, enligt Politico.

Paul Manafort, 69, var Donald Trumps kampanjchef – nu har han dömts till fängelse.

Den före detta Washington-lobbyisten ansvarade för Trumps kampanj mellan juni och augusti 2016.

Innan dess var Manafort mest känd för sin lobbyistverksamhet – han har genom decennierna arbetat för en rad utländska politiker för att främja deras intressen i USA, bland annat den filippinska presidenten Ferdinand Marcos, rebelledaren Jonas Savimbi i Angola, och Zaires diktator Mobutu Sese Seko.

Men det var Manaforts arbete för Ukrainas tidigare president Viktor Janukovytj som gjorde att han hamnade i trubbel med det amerikanska rättsväsendet.

Paul Manafort började jobba för Janukovytj 2005, och upphörde arbetet 2014, enligt egen utsago, rapporterar Politico. "

https://www.expressen.se/nyheter/trumps-kampanjchef-doms-till-fyra-ars-fangelse/
Citera
2019-03-08, 10:48
Medlem
Q post #3001

Citat:
Mar 7 2019

https://qanon.pub/data/media/55fb379e013810802b3624a6e232df45ba6e2ef71c8ce8cd5a f9b6a210d74022.jpg

https://www.scribd.com/document/401345263/Log-to-Ag-Barr-03-07-2019-Fisa#from_embed

House > Senate
Q

Inhämtande av dokument till senaten's juridiska kommittee. Skall ske före 21 mars.
Citera
2019-03-09, 07:32
Medlem
Alltid lär man sig något nytt av Q

Dom har fanken valt skumma målningar för flygplatsen
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI ID: 9950b1 No.5553520 📁
Mar 7 2019 02:32:30 (EST)
https://thechive.com/2012/03/08/something-is-rotten-in-the-denver-airport-25-photos/📁
Q

Han kanske vill förmedla att han vet vart Deep State kommer försöka smita iväg till nu när the purge drar igång.
Citera
2019-03-09, 09:21
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Varför har Q aldrig tagit upp ämnet 9/11? Och kanske prata om en ny utredning utan en massa korrupta utredare?

Har Trump, Q och dess anhängare accepterat den officiella versionen av vad som hände 9/11 eller är den konspirationen helt enkelt för stor för att ta i?

Något intressant men förvirrande är att både Alex Jones och David Icke säger att Q är en psyop. Alex Jones är dock endå en Trump supporter.

Jag tror det finns en koppling mellan Trump och Q helt klart. Men jag börjar tröttna att Q mest pratar om framtida datum och olika personer som ska bytas ut eller sparkas.

Kanske tar det väldigt lång tid att "drain the swamp" eller så är Trump och Q bara en del av skådespelet som David icke påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in