2019-03-08, 19:03
Medlem
FetFulElaks avatar
Fleskil verkar ju vara politisk och intellektuellt imbecill, med tanke på vilket parti han "jobbar" för... men att detta är ett så olämpligt beteende att det leder till avsked på blank papper? Nej... återigen är det kvasifeministern och medmachomännen som ställt till det. Tacka vet jag könsroller och lite hederligt dask på rumpan.
Citera
2019-03-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacobsstege
Näjdå. Även ett fetto kan ha en rejäl kuk, men den förmörkas av skyddsvallar.
Jag skrev brukar. Sen om den här individen har en jättedolme eller blöja lär vi inte få veta. Han är snart försvunnen och får sitta hemma och ta hand om sig själv.
Citera
2019-03-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Annie: - Ja ja, Stor som en spädgris var den ! Fan - Jag är helt säker !
- Det var Eskil som mördade Palme, Eskil drog ner brallorna framför Palme och drog fram den. Palme dog på fläcken av att ha sett ett sådant monster, och Lisbeth minns ingenting !
- Jag är helt säker ! Annie Lööf, Kvinnodagen 2019

Klimatångesten försvinner så snart klimatklimakteriehysterikorna får se en riktig FB-dase, och då
de stirrar sig blinda på kompassnålen och känner barometertrycket öka nere mellan benen

Det kanske var den berömda så kallade SD-Svansen som var ute och snokade och sonderade terrängen...

Men SD-Svansen upptäckte det orakade och vildvuxna träsket där nere och tänkte att här är det fan i mig talibanvarning, och drog sig snällt tillbaka, gerillakrigare till trots.
Besvikelsen hos Pålfjärd kände nu inga gränser:
- Nu anmäler jag fan i mig gubbslemmet för att han inte fortsatte..

Nu ska vi inte använda sådana fula ord som att "förminska" här när det gäller ett så välutrustat exemplar ifrån den bördiga svenska myllan, det var nog hormoslyret på 1970-talet som slog fel på vissa organ ?

Ja precis Eskil, Bieler, Katerina Janouch och Ebba Busch-Thor, tänk vilka exportinkomster en sådan P-rulle hade kunnat bli ? Bieler och Janouch inleder med lite lesbiska lekar, sen diskuterar de Värdegrunden, Öppna Gränser, och Gränslöshet = FuckMeToo tillsammans i bastun ?

Är detta årets roligaste tråd? Tur att det inte är lönefredag för då hade den väl spårat ut helt.
Citera
2019-03-08, 19:07
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Fan vad superhemskt. En hand på låret. Tur att man inte upplevt detta. Måste vara svårt traumatiserande. Man skulle varit sjukskriven i ett år minst. Satan vilka jobbiga grejer folk utsätts för i Sverige, nästan värre än att vara kidnappad av IS.
Citera
2019-03-08, 19:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Dom har ju redan sagt vad han har gjort. Lagt sin hand på deras lår under bordet. Vad vill du veta? Att han våldtagit dom och tagit stryptag? Vidrigt nog att få dessa prinskorvar till fingrar på sitt lår. Sen kan man undra varför han inte gick på Annie Rödluvan Lööf? Är hon inte tillräckligt sexig?

Även snuskgubbar har sina gränser. För att tafsa på Annie måste man vara rejält desperat. Högerkvinnor brukar ju vara de sexigaste så inte undra på att han höll sig åt det hållet. Man skiter inte där man äter är väl också en aspekt varför han inte gjorde detta mot sina egna C-kvinnor.
Citera
2019-03-08, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Fan vad superhemskt. En hand på låret. Tur att man inte upplevt detta. Måste vara svårt traumatiserande. Man skulle varit sjukskriven i ett år minst. Satan vilka jobbiga grejer folk utsätts för i Sverige, nästan värre än att vara kidnappad av IS.

Riksdagens traumateam är inkallat för att ta hand om de stackars moderatkärringarna som blivit uppvaktade av en riktig man. Vi får hoppas att de inte får bestående men av att ha fått en hand på låret utan kan gå vidare i sin viktiga feministiska gärning bestående i massinvandring av muslimer.
Citera
2019-03-08, 19:22
Medlem
Det ryktades ett tag att Sossarna kunde tänka sig att acceptera Eskil som talman? Hans beteende måste väl redan ha varit känt för insiders i riksdagen vid det laget hösten 2018?

Fanns där en slug baktanke från Sossarnas sida (som vanligt)?
Citera
2019-03-08, 19:24
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
En kram känns allt mer ok än att vid en middag lägga sin hand på låret på en annan. Det är mer som en sexuell invit. Speciellt om kvinnorna här alltså sköt bort handen men snuskgubben fortsatte att lägga sin hand där. Tror dock det möjligen inte kommer vara straffbart om den nu ens blir polisanmälan.

Oacceptabelt!
Erlandssons beteenden enligt flera vittnesmål är uppenbart oacceptabelt. Jag gissar på att det är ofredande även om det kanske inte blir åtal.

Några funderingar.

Jag uppfattar det som en invit när en kvinna lägger handen på mitt lår.
Sedan finns ju några alternativ:
– Är det en välkommen invit?
– Kommer hon att respektera det om jag tydligt visar att jag inte är intresserad?

Om hon respekterar att bli avvisad skulle jag nog inte göra så stor sak av det. Kanske är det känsligare för kvinnor?

En jämförelse med Donald "Grab them by the pussy" Trump
Trump hävdar att man kommer undan med ofredande om man är rik. Jag har inte uppfattat det som att det ifrågasatts i någon större utsträckning i USA. Hur ska man tolka det? Hur många är det egentligen som tycker att det är OK att ofreda, om det inte får några konsekvenser?

Jag tycker att det handlar om respekt och förmåga att tolka signaler. Man tar inte i någon på ett närgånget sätt om det inte är uppenbart välkommet!

Citera
2019-03-08, 19:24
Medlem
Centerkvinnorna försvarar han. Citerar Annie Lööf "hos oss är alltid ribban hög när det gäller sexuella saker".
Citera
2019-03-08, 19:25
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Eskil är väl så gott som newbie på det där? Hade han inte varit helt solo innan han träffade sin nuvarande fru bara förra mandatperioden?
Jag har hört annat från suggorna på gården.
Citera
2019-03-08, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Några funderingar.

Jag uppfattar det som en invit när en kvinna lägger handen på mitt lår.
Sedan finns ju några alternativ:
– Är det en välkommen invit?
– Kommer hon att respektera det om jag tydligt visar att jag inte är intresserad?

Om hon respekterar att bli avvisad skulle jag nog inte göra så stor sak av det. Kanske är det känsligare för kvinnor?
Men EE var ju tillbaka med handen på låret trots att hon hade föst bort den en gång.
Citera
2019-03-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Även snuskgubbar har sina gränser. För att tafsa på Annie måste man vara rejält desperat. Högerkvinnor brukar ju vara de sexigaste så inte undra på att han höll sig åt det hållet. Man skiter inte där man äter är väl också en aspekt varför han inte gjorde detta mot sina egna C-kvinnor.
Tror du har rätt. Någon som satt säkert var Isabelle Lövin och Alice al la Bunke. Så fula och förmodligen inget som passar Eskils ideal. Annie Lööf kan skrämma bort vem som helst och hon skulle förmodligen fantisera om att Eskil var Jimmie Åkesson om dom fick till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in