2019-03-08, 18:29
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Ur led är tiden.
Att karlar spänner på varann eller att folk får för sig att de är av annat kön än sitt eget anser samhället att vi ska acceptera.
Men när Eskil med sin halvmeters bamsefar vill ha lite umgänge, då är det fel...

Eskil är väl så gott som newbie på det där? Hade han inte varit helt solo innan han träffade sin nuvarande fru bara förra mandatperioden?
Citera
2019-03-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
I Aftonbladets artikel om saken så gissar jag att någon har läst i den här tråden.
Det ser ut som om Annie Lööf visar hur stor den verkligen är.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/p6odL1/annie-loof-om-eskil-erlandsson-oacceptabelt-beteende

Annie: - Ja ja, Stor som en spädgris var den ! Fan - Jag är helt säker !
- Det var Eskil som mördade Palme, Eskil drog ner brallorna framför Palme och drog fram den. Palme dog på fläcken av att ha sett ett sådant monster, och Lisbeth minns ingenting !
- Jag är helt säker ! Annie Lööf, Kvinnodagen 2019

Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Feministerna får syntax error när de går upp i talarstolen och ser hans jättedolme, klart att han måste bort, inga såna distraktioner när de diskuterar viktiga saker
Klimatångesten försvinner så snart klimatklimakteriehysterikorna får se en riktig FB-dase, och då
de stirrar sig blinda på kompassnålen och känner barometertrycket öka nere mellan benen

Citat:
Ursprungligen postat av Zentower
Det finns tydligen bildbevis på att han hade bägge händerna ovanpå bordet...
Så det måste varit nåt annat hon kände på sitt lår.

Det kanske var den berömda så kallade SD-Svansen som var ute och snokade och sonderade terrängen...

Men SD-Svansen upptäckte det orakade och vildvuxna träsket där nere och tänkte att här är det fan i mig talibanvarning, och drog sig snällt tillbaka, gerillakrigare till trots.
Besvikelsen hos Pålfjärd kände nu inga gränser:
- Nu anmäler jag fan i mig gubbslemmet för att han inte fortsatte..

Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Precis. Inte för att förminska "Erlandssons kvinnors" upplevelse, men de är knappast jämförbara med de trauman Annie Lööfs nyanlända och ensamkommande har utsatt vanliga svenska kvinnor för.

Nu ska vi inte använda sådana fula ord som att "förminska" här när det gäller ett så välutrustat exemplar ifrån den bördiga svenska myllan, det var nog hormoslyret på 1970-talet som slog fel på vissa organ ?

Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Går inte med skatan Annie, hon är för osexig. Men Eskil och Paula Bieler hade blivit en världs-succé.

Ja precis Eskil, Bieler, Katerina Janouch och Ebba Busch-Thor, tänk vilka exportinkomster en sådan P-rulle hade kunnat bli ? Bieler och Janouch inleder med lite lesbiska lekar, sen diskuterar de Värdegrunden, Öppna Gränser, och Gränslöshet = FuckMeToo tillsammans i bastun ?
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2019-03-08 kl. 18:35.
Citera
2019-03-08, 18:35
Medlem
Jag tycker det ser ut som han har blöja och är förmodligen inkontinent. Såna där runda små gubbar brukar i övrigt endast vara försedda med nåt mindre och kort organ. Han kan ju också ha fyllt ut byxan själv med selstoff för att få moderaternas uppmärksamhet. Mycket obehaglig typ och han påminner mycket om den gamla polischefen vad han nu hette. (se avatar)
Citera
2019-03-08, 18:43
Medlem
Om det vore lite stake i (ursäkta formuleringen) dessa pryda M-damer så träder dom fram och talar om exakt vad Eskil har gjort. Då slipper vi sitta här och spekulera och Eskil skulle bli mer rättvist behandlad både av oss på FB och av media i stort.
Citera
2019-03-08, 18:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Om det vore lite stake i (ursäkta formuleringen) dessa pryda M-damer så träder dom fram och talar om exakt vad Eskil har gjort. Då slipper vi sitta här och spekulera och Eskil skulle bli mer rättvist behandlad både av oss på FB och av media i stort.

Det har de gjort. Handlar som det verkar som att han har en vana att lägga sin hand på låren på dom.

Citat:
Tidigare landsbygdsministern Eskil Erlandsson (C) lämnar riksdagen efter anklagelser om att han tafsat på moderata riksdagskvinnor.

Riksdagsledamoten Cecilie Tenfjord-Toftby (M) berättar att Erlandsson lade sin hand på hennes lår under en riksdagslunch.

– Jag blev chockad, gick och tog kaffe och gick därifrån, säger hon.

Cecilia Magnusson, tidigare riksdagsledamot för Moderaterna, berättar att hon försökte markera mot Erlandsson när hon utsattes.

– Det var på ett föredrag som avslutades med en måltid och jag satt med några av värdarna och pratade när Eskil kom fram och bad om att få sitta ner. När jag kände hans hand på mitt lår försökte jag skjuta bort den, sedan återkom den och jag försökte få ögonkontakt för att markera att det inte är acceptabelt beteende, säger Magnusson.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Qldr4x/m-kvinnan-utsattes-av-erlandsson--talar-ut
Citera
2019-03-08, 18:46
Medlem
Jacobssteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tycker det ser ut som han har blöja och är förmodligen inkontinent. Såna där runda små gubbar brukar i övrigt endast vara försedda med nåt mindre och kort organ. Han kan ju också ha fyllt ut byxan själv med selstoff för att få moderaternas uppmärksamhet. Mycket obehaglig typ och han påminner mycket om den gamla polischefen vad han nu hette. (se avatar)
Näjdå. Även ett fetto kan ha en rejäl kuk, men den förmörkas av skyddsvallar.
Citera
2019-03-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det har de gjort. Handlar som det verkar som att han har en vana att lägga sin hand på låren på dom.

Att det skulle vara "sexuella trakasserier" i ett samhälle där det är kutym att kramas både till höger och vänster så fort det tillfälle ges låter ytterst märkligt. En hand på låret eller en kram, vilket är värst om man inte önskar någondera?
Citera
2019-03-08, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Inte otroligt att det är en väl tilltagen vuxenblöja som suger upp läckage från en drypande mikropenis.

Då vet jag det, man ska inte äta och surfa på FB samtidigt.
Citera
2019-03-08, 19:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Att det skulle vara "sexuella trakasserier" i ett samhälle där det är kutym att kramas både till höger och vänster så fort det tillfälle ges låter ytterst märkligt. En hand på låret eller en kram, vilket är värst om man inte önskar någondera?

En kram känns allt mer ok än att vid en middag lägga sin hand på låret på en annan. Det är mer som en sexuell invit. Speciellt om kvinnorna här alltså sköt bort handen men snuskgubben fortsatte att lägga sin hand där. Tror dock det möjligen inte kommer vara straffbart om den nu ens blir polisanmälan.
Senast redigerad av Zaedrews 2019-03-08 kl. 19:02.
Citera
2019-03-08, 19:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ur led är tiden.
Att karlar spänner på varann eller att folk får för sig att de är av annat kön än sitt eget anser samhället att vi ska acceptera.
Men när Eskil med sin halvmeters bamsefar vill ha lite umgänge, då är det fel...

Inte underligt att vi män blir förvirrade.
Citera
2019-03-08, 19:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Dom har ju redan sagt vad han har gjort. Lagt sin hand på deras lår under bordet. Vad vill du veta? Att han våldtagit dom och tagit stryptag? Vidrigt nog att få dessa prinskorvar till fingrar på sitt lår. Sen kan man undra varför han inte gick på Annie Rödluvan Lööf? Är hon inte tillräckligt sexig?
Citera
2019-03-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ur led är tiden.

Vi lever i en tid som varken du eller jag förstår. Håller med dig till fullo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in