2019-03-08, 10:57
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
vissa moderater ser bättre ut än andra

därmed inte sagt att hon i länken har något med detta fallet att göra

https://nyheter24.se/nyheter/politik/851448-ida-drougge-sveriges-sjatte-sexigaste-politiker

Knappt en +5 men för en riktigt gammal uv som Eskil räcker det nog
Citera
2019-03-08, 11:02
Medlem
Enträgen verkar han också ha varit. Man kan undra om hans "raggningsförsök" någonsin har gått hem?
Givetvis några glas vin till middagen och sedan har han satt igång.

"En av de utsatta kvinnliga M-riksdagsledamöterna berättar nu för Expressen att ex-ministern Eskil Erlandsson tafsade på henne redan 2016 – i samband med ett politiskt evenemang som avslutades med en middag.
– Han lade handen på mitt lår under bordet. Jag sköt undan den direkt, men den kom tillbaka, säger kvinnan.
– Efter den händelsen förlorade jag all respekt för honom och varnade mina kolleger. "

https://www.expressen.se/nyheter/m-kvinnans-egna-ord-om-erlandssons-tafsande/
Citera
2019-03-08, 11:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Intressant.

Jag minns att jag reagerade på att Eskil Erlandsson gifte om sig för några år sen med en mycket yngre kvinna. Jag är helt emot att diskutera politikers utseende när man diskuterar personens politiska gärning, men ett giftermål är ju inte en politisk gärning, och när det gäller hans äktenskap reagerade jag på att Eskil Erlandsson inte ser särskilt vacker ut, och att han var så mycket äldre än sin nya fru. Vad såg hon hos honom?

Kolla bulan:
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Tidningarna borde köra med den här bilden då de rapporterar om detta.

https://www.google.com/search?q=Eskil+Erlandsson&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwizvbyp0_DgA hUClIsKHcJmARoQ_AUIDigB&biw=1600&bih=763#imgrc=FFj 35pL9kjvieM:
Citera
2019-03-08, 11:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Varför...eh...tror du att han skulle vara välutrustad? Gemensam bastu på CUF ungdomsläger, eller?

Eller för att man kollat på den här bulan.
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Tidningarna borde köra med den här bilden då de rapporterar om detta.

https://www.google.com/search?q=Eskil+Erlandsson&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwizvbyp0_DgA hUClIsKHcJmARoQ_AUIDigB&biw=1600&bih=763#imgrc=FFj 35pL9kjvieM:
Citera
2019-03-08, 11:13
Medlem
Passande att M nu kan klaga på hur dåligt C har skött detta ...
Citera
2019-03-08, 11:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Toppen. Mycket bra.

Den enda vettiga riksdagsledamoten i den sinnessjuka sekten centerpartiet hoppar av. Nu kan dom hälsa hem. Eskil hade gediget stöd av de få bönder och landsortsfolk som fortfarande röstar på centern. Med honom försvinner 20% av partiets röster.

Tafsandet behöver inte vara så allvarligt även om Eskil i och för sig ser lite ut som en snuskgubbe. Centerpartiet har velat bli av med honom länge. Försökte mygla bort honom redan före valet. Eskil passar helt enkelt inte in. Han är varken en kriminell muslimkärring, sliskig bög, egocentrerad småländska med hybris eller fanatisk flyktingkramare med vansinne i blicken.... som partikamraterna.
Jepp. Han blev nerpetad på valsedlarna, men kom ändå in i riksdagen pga. många personröster.
Citera
2019-03-08, 11:17
Medlem
LiberalDemokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Hur har han betett sig mot dina partkamrater?Vad exakt har han gjort?
Vilka är Moderatkvinnorna?Ut med namnen.Lägg fram allt som finns.

Centern tar inget ansvar.Centern och Anders W Jonsson och Annie Lööf verkar ha mörkat allt sen första gången 2016.Längre än så?Man undrar hur mycket som försigår som allmänheten inte får veta?

Jag kan säga att det handlar om minst fyra moderata riksdagskvinnor (som jag vet) och att det inte bara gäller ovälkomna närmanden utan rent tafsande. Namnen kommer jag inte att gå ut med här. Berörda personer får själva besluta om det vill gå ut med sina namn. Dock är det som hänt för jävligt!
Citera
2019-03-08, 11:21
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Enträgen verkar han också ha varit. Man kan undra om hans "raggningsförsök" någonsin har gått hem?

– Han lade handen på mitt lår under bordet. Jag sköt undan den direkt, men den kom tillbaka, säger kvinnan.
–]

Målmedveten, kampvillig och energisk. Erlandsson är inte den som ger sig. All heder åt karl'n som inte viker ner sig när det blåser lite motvind.
Citera
2019-03-08, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

"En av de utsatta kvinnliga M-riksdagsledamöterna berättar nu för Expressen att ex-ministern Eskil Erlandsson tafsade på henne redan 2016 – i samband med ett politiskt evenemang som avslutades med en middag.
– Efter den händelsen förlorade jag all respekt för honom och varnade mina kolleger. "

https://www.expressen.se/nyheter/m-kvinnans-egna-ord-om-erlandssons-tafsande/

Haha, nu kan Eskils karriär bara peka uppåt (förstå piken !!) - Sverige har äntligen en Berlusconi som kan få omkull feministerna, hahaha. En kvinnlig Berlusconi finns ju redan, Mona Sahlin, med horder av latino-lovers efter sig, som nog delvis har tagits över av Annie Lööf (pedofilen, som verkar gilla små afghanska danspojkar istället ).

Haha, Eskil, kom ihåg Trump som sade: grab'em by the p*ssy - Nu blir han säkert Statsminister inom kort !
Citera
2019-03-08, 11:29
Medlem
Jofs avatar
Så gjorde man i Torpa och det var ingen som klagade. Fruntimren i Stockholm verkar vara för märkvärdiga.
Citera
2019-03-08, 11:31
Medlem
Han har en yngre hustru som givit honom ett barn! Han har också enligt obekräftade uppgifter ett rejält könsorgan! De som gör som honom brukar också vara rejält utrustade, för vem med litet och klent organ vill visa upp det...? Häpp!
Citera
2019-03-08, 11:33
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Vi kan inte ha sådana här SEXFÖRBRYTARE lösa inne i riksdagshuset. Jag läste att han hade lagt en hand på en Moderatkvinnas knä. Vad blir hans nästa attack? En hand på någons axel kanske? Fy fan.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2019-03-08 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in