Om Postnord läser detta så vill jag att dom ska veta att ni gör ett jävla kanonjobb.
Läste en undersökning idag på Aftonbladet om hur folk tycker Trafikverket sköter vägarna och 70% sa att dom sköter det bra. Jag älskar när vi kan sluta vara så jävla negativa och faktiskt vara öppna när människor gör ett bra jobb. Postnord tillhör den kategorin som gör ett jävligt bra jobb enligt mig.
Senast jag fick ett paket så dumpades det i brevlådan. Trots det så plingade telefonen till och sa att posten nu var framme. Wow tänkte jag, is this the future