2019-03-07, 19:41
Bannlyst
I nyhetsmedia har det varit känt i många år, men det läsarna inte känner till mår de inte illa av. Makten skyddar makten om det inte går till den gränsen som det gick nu.
Citera
2019-03-07, 19:41
Medlem
Merwinnas avatar
Usch, han ser ju så oaptitlig ut också. Ännu värre att bli tafsad på av någon som ser oaptitlig ut, menar jag... Jag har alltid undrat hur hans fru kan... ja. Men uppenbart har de gjort det, det har ju blivit tre ungar av det också! Jag tycker alltid att det är ännu konstigare, när män tafsar som själva borde förstå att de har ett sådant utseende att kvinnor blir äcklade - jämfört med män som är hyfsat attraktiva. Det blir dubbelfel, och det borde kännas patetiskt också - att tvinga sig på människor av motsatt kön som upplever en som motbjudande, i skydd av maktpositionen som gör att de inte vågar säga ifrån eller anmäla...

Bra att han ryker nu, i alla fall.
Citera
2019-03-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Tidningarna borde köra med den här bilden då de rapporterar om detta.

https://www.google.com/search?q=Eski...Fj35pL9kjvieM:

Den bulan var inte att leka med. Linford "Lunchbox" Christie känns inte längre lika imponerande.
Har sett flera bilder på den karlen och antingen använder han blöja eller så har han tidernas största kuk. Eller kanske han sysslar med sådana där injektioner som gör kuken riktigt fet?
Citera
2019-03-07, 19:42
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
"den tidigare ministern anklagas för att ha tafsat på flera M-kvinnor, enligt Expressens källor. "

Expressen

Det är troligen mer än "tafs", men mindre än något självklart straffbart.

Någonstans mellan trist me-too-beteende och sexuellt ofredande.

Blir man skickad såhär finns det element av krishantering i detta. "Om du slipper se människan igen, kan vi lägga detta bakom oss" - typ. Givetvis en snaskfaktor med i spelet.
Citera
2019-03-07, 19:43
Medlem
Teleslingas avatar
Vadan hans smak för enbart m-kvinnor?
Citera
2019-03-07, 19:45
Medlem
pillenottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Tänkte mest på hans väldigt märkliga inlägg i riksdagsdebatten om kriminalisering av just tidelag.

Bland det konstigaste jag sett, faktiskt. Iaf i riksdagen.

Edit: för tydlighet skull:
https://youtu.be/IBrybugODSA
Jo, han var ju extremt uppskruvad av detta - lite som om han just sett ljuset i tunneln.
Jag blev mest bekymrad över att någon i hans ålder, från någon mjölkpallsregion - låtsades att inte känna till känna till fenomenet
Citera
2019-03-07, 19:48
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Vadan hans smak för enbart m-kvinnor?

Sannolikt handlar det inte bara om M-kvinnor, men det kan ju tänkas att toleransen från deras sida minskat litet grann på senare tid.
Citera
2019-03-07, 19:49
Medlem
Grudaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillenotten
Jo, han var ju extremt uppskruvad av detta - lite som om han just sett ljuset i tunneln.
Jag blev mest bekymrad över att någon i hans ålder, från någon mjölkpallsregion - låtsades att inte känna till känna till fenomenet

Eller hur?!

Jag fick känslan av att han gick igång på att prata om det. Han har varit på min 'hidden crazy'-lista sedan dess.
Citera
2019-03-07, 19:50
Medlem
Teleslingas avatar
Vad säger unga frun nu då? Får hoppas Eskil har en jäkligt bra förklaring, annars lär hon ta ungen och dra.

Edit: UngarNA, ska det vara. Finns tre kultingar hemma i stian.
Senast redigerad av Teleslinga 2019-03-07 kl. 19:54.
Citera
2019-03-07, 19:52
Medlem
Han ska ha tafsat på kvinnor.

https://www.sydsvenskan.se/2019-03-0...gen-omedelbart
Citera
2019-03-07, 19:53
Medlem
pillenottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Eller hur?!

Jag fick känslan av att han gick igång på att prata om det. Han har varit på min 'hidden crazy'-lista sedan dess.
Japp, fick också samma vibbar!
Citera
2019-03-07, 19:54
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Tafsat på Lööf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem