2019-03-06, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Karl
Jag fick upp han i facebookflödet, typ en sån bild man ser på riksdagsledamöter, så jag utgick från att partiet nu ska satsa på Simon Solberg som ett affischnamn i Stockholm. Riksdagskandidat 2022?

Han blir nog utesluten snart efter hans samröre med diverse "högerextrema"
Citera
2019-03-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bio-graf
Det är tydligen en del på gång redan, många i SD Stockholms stad som är insyltad i denna.
Mer info kommer närmsta tiden, passa på och läs, av någon anledning försvinner uppgifter om vissa personer väldigt fort. Det kallas skyldig!

(FB) SD-tjänsteman polisanmäld för våldtäkt

Detta kommer följas! har alltid undrat med tanke hur många som såg vad som hände hur lätt dessa grabbar kom undan. Lär bli hett för Findel Madison, Felix Byström, Jonathan Othén om fler börjar berätta. Simon Solberg var ju där men vågade nog inte säga ifrån fast han visste att det var hemskt det som skedde. Är ju helt galet att dessa herrar är kvar i partiet med SD-uppdrag i Stockholm. De var duktiga på att tysta ner det.
Citera
2019-03-06, 20:59
Medlem
Det här med att det samtliga kretsföreningsombud är handplockade av Peter kommer han garanterat att sitta kvar. Tyvärr. Joakim Hedelin har ingen chans...
Citera
2019-03-06, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaaankyou
Han blir nog utesluten snart efter hans samröre med diverse "högerextrema"

Jag vet att han var med i Nordisk ungdom samtidigt han var med i ungdomsförbundet, men han har väl lämnat extremismen bakom sig, eller?
Citera
2019-03-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honoru3
Emily är Hedelins dotter? Då kommer det ju ses som svågerpolitik.

Viktor Carlsson var bra på skolbesök, han skulle kanske kunna göra comeback.
Citera
2019-03-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Karl
Viktor Carlsson var bra på skolbesök, han skulle kanske kunna göra comeback.
Han vägrar vara aktiv i Stockholm så länge Henrik Vinge finns där.
Citera
2019-03-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk

Kommer han ens att få komma tillbaka? Han blev ju rätt så rejält smutskastad. Tror att han hör hemma bättre i Afs.
Citera
2019-03-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk

Han är ju utesluten dessutom.
Citera
2019-03-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashlack
Snälla. Om Viktor hade misshandlat Linnéa Cortés på riktigt, varför blev i sådana fall Henrik Vinge och Viktor vänner med varandra på Facebook efter bråket? Vilken pojkvän blir vän med den person som skulle misshandlat dennes flickvän? Det tyder troligtvis på att inte ens Vinge själv tror på Linnéas tycka-synd-om-story.

Om någon hade misshandlat min flickvän, skulle jag aldrig någonsin haft kontakt med den personen på något vis. Vilken är en sund reaktion. Eller ännu sundare, klå upp den personen själv.

Sedan kan man undra varför Linnéas puttinuttiga-midsommarvideo på Youtube försvann? Kan det vara så att alla hennes ''vänner'' i videon inte trodde på henne? Ja kanske det, eftersom majoriteten av folket i midsommarvideon snackade skit om Cortés i Almedalen och sa att hon var en lögnare. Inklusive hennes bff Ulrica.

Allt detta och mycket annat, fick mig att ändra uppfattning om Viktor och framförallt om Linnéa. Och det är jag inte ensam om.

Detta har jag inte läst innan. Men intressant. Det räcker med att Vingarna har sabbat ungdomsförbundet, inte att de nu får tillåtas att även dra ner Stockholm i skiten.
Citera
2019-03-06, 23:21
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honoru3
Kan man inte köpa ut Peter Wallmark?

I relation till de 100k han plockar ut per månad måste det bli dyrt..
Citera
2019-03-06, 23:25
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaaankyou
Det här med att det samtliga kretsföreningsombud är handplockade av Peter kommer han garanterat att sitta kvar. Tyvärr. Joakim Hedelin har ingen chans...

Det tror väl ändå ingen..
Citera
2019-03-07, 11:04
Medlem
Hur hade distriktet sett ut idag om William Hahne getts en chans att utformat det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in