2019-03-06, 12:02
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iblomma
Kommer det att funka i längden?

Om det fortsätter komma avslöjanden i samma takt som hittills känns det inte som att PS kommer orka med det. Blir helt ohållbart och varenda sympatisör kommer undra vad i helvete partiet sysslar med.
Citera
2019-03-06, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProstensDotter
Tror inte Westmont får förnyat förtroende. Wallmark försöker fasa ut honom.

Han är helt värdelöst osäker i debatter och verkar ha noll intresse av att tala med vanliga medlemmar. Gillar inte det. Känns mera som att toppar intresserar honom det ser man inte minst på sociala medier hur han limmar på varje person med en månadslön över 60 000...patetiskt.
Citera
2019-03-06, 12:20
Medlem
Vore kul om Emily Hedelin, Andreas Sjöblom, Lucia Wilkinson och Oliver Sundberg tar plats den 24e
Citera
2019-03-06, 12:31
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Vore kul om Emily Hedelin, Andreas Sjöblom, Lucia Wilkinson och Oliver Sundberg tar plats den 24e

Ungsvenskar kan nog glömma positioner under Wallmark..
Citera
2019-03-06, 12:38
Medlem
Citat:
Ungsvenskar kan nog glömma positioner under Wallmark..

Varför? Ungsvenskarna lokalt har täckt upp för honom.
Citera
2019-03-06, 12:52
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Varför? Ungsvenskarna lokalt har täckt upp för honom.

Jo, men det förväntas bara av dem. De får inga positioner för det. I slutändan handlar DS mm. bara om att säkra så många röster på årsmötet som möjligt.
Citera
2019-03-06, 12:56
Medlem
Citat:
Jo, men det förväntas bara av dem. De får inga positioner för det. I slutändan handlar DS mm. bara om att säkra så många röster på årsmötet som möjligt.

Tröttsamt....

Lucas Argården kanske får en plats i DS på årsmötet då han är en av de som varit aktiv längst.
Citera
2019-03-06, 12:58
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Felix Byström ska ha sagt vid ett tillfälle att Henrik är hatad hos det gamla ungdomsförbundet och särskilt i Stockholm. Antar att han körde samma stil redan då.

Det vet jag inte, men att Henrik Vinge inte är särskilt populär i något läger är väl skapligt vedertaget.
Citera
2019-03-06, 13:08
Medlem
Citat:
Det vet jag inte, men att Henrik Vinge inte är särskilt populär i något läger är väl skapligt vedertaget.

Så varför skickar man fram honom då? Han är ju direkt partiskadlig
Citera
2019-03-06, 13:18
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Så varför skickar man fram honom då? Han är ju direkt partiskadlig

Menar bara att ingen, utöver Wallmark, är nöjd över att han ständigt blandar sig i Stockholms stad utan att ha någonting med det är göra. Hans uppdrag från PS är ju att sköta integrationsfrågorna och göra sitt jobb i justitieutskottet, inte blanda sig i interna konflikter lokalt. Sägs därför finnas en rejäl irritation mot honom från bla. partisekreteraren och många riksdagsledamöter. Vinge har gått i god för Wallmark.
Citera
2019-03-06, 13:26
Medlem
Citat:
Ryktas att bla. Wallmark och Vinge redan kallats till förhör.

Kan du bekräfta ryktet? När skulle förhöret ha varit?

Linnéa Vinge på facebook ''Om det nu stämmer att detta utreds i en förundersökning (kan endast gå på Aftonbladets uppgifter då jag aldrig kontaktats av polis) så välkomnar jag det då den kommer visa att inga felaktigheter förekommit.''

Antingen har hon kontaktas av polisen efter inlägget eller ljuger.
Citera
2019-03-06, 13:56
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleonden
Kan du bekräfta ryktet? När skulle förhöret ha varit?

Linnéa Vinge på facebook ''Om det nu stämmer att detta utreds i en förundersökning (kan endast gå på Aftonbladets uppgifter då jag aldrig kontaktats av polis) så välkomnar jag det då den kommer visa att inga felaktigheter förekommit.''

Antingen har hon kontaktas av polisen efter inlägget eller ljuger.

Exakt. Kallade till förhör brevledes. Straffskala: Fängelse sex månader till sex år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in