2019-03-05, 21:45
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
En felaktigt utpekad person bodde väl I Kullavik?
Var det kanske hos denne han greps?

Tänk på att inte anklaga närstående, barn eller vänner till AE då de alla varit helt ovetande om vad han är för en avskyvärd person!

Jag har inte sett något konkret på att han greps i Kullavik, bara att han greps i norra Halland.
Citera
2019-03-05, 21:45
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azerti
Jag vill se en bild på äcklet. Var kompis med flickan, vi gick i samma klass och lekta ofta. Dådet skedde 700 m från mitt barndomshem på en gångväg jag gått dagligen under hela ungdomen. Under en promenadefter dådet mötte jag en okänd kille som var fruktsamtvärt otäck. Det var tur att jag hade hunden med mig för han var inte OK... har inte glömt det ansiktet. Gräv fram en bild
Ja bilder på AE skulle faktiskt vara bra för det finns kanske fler brottsoffer som skulle känna igen honom. Alla anmäler ju inte på grund av rättens behandling av våldtäktsoffer, det blir en våldtäkt till.
Men en bild på hur han ser ut nu hjälper inte enbart. Det bör vara bilder på honom från när han var i 30 års åldern till nutid.
Citera
2019-03-05, 21:48
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azerti
Malin Olsson mördad på östra kyrkogården 1995. AE har och har haft släktingar bosatta i närheten. Man har inget DNA från det brottet, tyvärr

GW tror att det är en annan GM som dödat henne.

Citat:
– Det tror jag inte på ett ögonblick. Skälen kan jag inte ens gå in på. Det är två olika gärningsmän helt enkelt.
https://www.expressen.se/gt/leif-gw-sagar-nya-malin-olsson-sparet/
Citera
2019-03-05, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeinah
Har för mig att den gamla artikeln, som var väldigt magstark, hade Malin som fingerat namn. Vet inte om det är därifrån det kommer. Sen att 8-åringen föll för våldtäktsmannen som slet upp henne i skogen efter att precis har träffat henne.. ja det faller under all annan skit som har varit i den här tråden.

Nej Malin är det olösta mordet på Östra kyrkogården i gbg som skedde 94 eller 95.
Citera
2019-03-05, 21:50
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Nej Malin är det olösta mordet på Östra kyrkogården i gbg som skedde 94 eller 95.
Han har rätt.

Citat:
Inne på sjukhuset söver de Malin. Hon måste opereras.
Läkarna konstaterar att skallen har spruckit av alla slagen. De hittar sperma i
det uppslitna underlivet som måste sys. Sjuksköterskorna gråter.

Tror Malin är ett påhittat namn.
Citera
2019-03-05, 21:51
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda

Ja, men Malin var OCKSÅ ett fingerat namn i en artikel från kort efter våldtäkten som klistrades in här.
Citera
2019-03-05, 21:56
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
GW tror att det är en annan GM som dödat henne.

https://www.expressen.se/gt/leif-gw-sagar-nya-malin-olsson-sparet/
Ja, GW sitter såklart på mer info än oss random flashbackare.
Citera
2019-03-05, 21:59
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Därför att GW vet vem som mördade Malin.
Att GW vet vem mördaren är, är väl ett starkt uttryck?
Senast redigerad av Gilla 2019-03-05 kl. 22:02.
Citera
2019-03-05, 21:59
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Jag tror Bea67 syftar på Malin Olsson på Östra kyrkogården...
men fel tråd och fel GM enligt mig dessutom.

Det finns en intressant detalj med båda fallen - Polishundar i Billdal får spår mot en cykelkällare eller nått - finns väl nån uppgift i Malinfallet med man på cykel också , har inte tid och rota i tid på nätet
utan följer bara ärendet lite vid sidan av så där
Citera
2019-03-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Det finns en intressant detalj med båda fallen - Polishundar i Billdal får spår mot en cykelkällare eller nått - finns väl nån uppgift i Malinfallet med man på cykel också , har inte tid och rota i tid på nätet

Stämmer bra det, tror att man har ett speciellt skärp också som man misstänker kommer från gärningspersonen
Citera
Medlem
Har följt det mesta i tråden men inte allt, så min frågeställning kanske redan tagits upp och avfärdats, ber om överseende i så fall.

Jag undrar om det är möjligt att söka i bildannonserna under "Födda" fast det gäller så pass långt bakåt i tiden. Där brukar väl de flesta med nyfödda vara med, ibland hela familjen. Men det känner ni med tillgång till lokaltidningarna bättre om. Där jag bor finns de även med i e-tidningarna.

Jag är en av många som vill ha ett ansikte på denna undermänniska, skriva ut och spy på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448

I malinfallet har väl GW uppmärksammat att han observerat ett avtryck av änden på ett cykelstyre i jorden på brottsplatsen om jag inte ”är ute och cyklar”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in