2019-03-05, 20:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi kan konstatera att landet nu är kört, och att vi har passerat point of no return. Nu kommer allt bara att bli värre. Svenska folkets sista chans var valet 2018. Svenska kvinnor valde mer invandring och mer feminism, det vill säga samma recept som tagit oss mot avgrunden.

Nu är det bara för oss som har möjligheten att rädda oss själva och våra familjer att luta oss tillbaka och se råttorna gnaga på varandra i en allt trängre och mer nerskiten bur. Vi får se fallet Sverige som ett provrörsexperiment utfört av en galen vetenskapsman, där resultatet får stå som avskräckande exempel för resten av världen. Så här går det när ett samhälle blir ett matriarkat, och männen feminiseras av staten, skolan och media.

Tyvärr svenska kvinnor, det är för sent för damage control och ursäkter nu. Loppet är kört och ni blir de som i högsta grad får sota för vad ni gjort. Vi står inför anarki och ekonomisk misär. Ni har valt sida, nu får ni stå för det.

Du har konstaterat det flera gånger i denna tråden redan. Det behöver inte upprepas fler gånger, VI VET.
Citera
2019-03-05, 21:09
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du har konstaterat det flera gånger i denna tråden redan. Det behöver inte upprepas fler gånger, VI VET.

Det du skriver har visat att du inte fattat ett dugg av vad som inträffar.
Citera
2019-03-05, 21:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det du skriver har visat att du inte fattat ett dugg av vad som inträffar.

Nej det jag skrev talar om för dig att JAG VET eftersom du skrivit det otaliga gånger.
Citera
2019-03-05, 21:28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nej det jag skrev talar om för dig att JAG VET eftersom du skrivit det otaliga gånger.

Du säger att du förstått, samtidigt som du smeker en av forumets mest rabiata feminister medhårs. Du är trovärdig? Jo, tjena.

Din "VD-pappa" var visst feminist också... Ett klumpigt sätt att försöka smyga in lite feministpropaganda bakvägen. Sluta dessutom att använda bebisspråk din imbecilla jänta!

Du sitter här och skriver varenda jävla morgon. Du jobbar för fan inte. Du ägnar dig åt damage control för feminismens räkning. Ni är rätt desperata nu när ni måste låtsas vara "höger"?

Svenska kvinnor är så här lömska. De drar sig inte för att skarva och ljuga. Att ägna sig åt passiv aggressivitet och härskartekniker, eller att böla när de inte får som de vill. Tvi vale.
Citera
2019-03-05, 21:38
Medlem
Citat:
Din "VD-pappa" var visst feminist också... Ett klumpigt sätt att försöka smyga in lite feministpropaganda bakvägen.

Hur var det där egentligen? Jag tror inte på patriarkatet, men min pappa som absolut inte heller tror på patriarkatet, förklarade för mig att partriarkatet finns. (?)
Citera
2019-03-05, 21:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur var det där egentligen? Jag tror inte på patriarkatet, men min pappa som absolut inte heller tror på patriarkatet, förklarade för mig att partriarkatet finns. (?)

Vi kan kalla det feminism by proxy...
Citera
2019-03-05, 21:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du säger att du förstått, samtidigt som du smeker en av forumets mest rabiata feminister medhårs. Du är trovärdig? Jo, tjena.

Din "VD-pappa" var visst feminist också... Ett klumpigt sätt att försöka smyga in lite feministpropaganda bakvägen. Sluta dessutom att använda bebisspråk din imbecilla jänta!

Du sitter här och skriver varenda jävla morgon. Du jobbar för fan inte. Du ägnar dig åt damage control för feminismens räkning. Ni är rätt desperata nu när ni måste låtsas vara "höger"?

Svenska kvinnor är så här lömska. De drar sig inte för att skarva och ljuga. Att ägna sig åt passiv aggressivitet och härskartekniker, eller att böla när de inte får som de vill. Tvi vale.

Oj vad du blev upprörd. Lugna känslostormen. Jag har inte ens sagt emot dig.
Och du drar in både min pappa och mitt jobb?
Pappsen utgjorde ett underbart exempel i mitt svar till FF gällande Stieg Larssons trilogi. Blev så uppenbart vad man fokuserar på, antingen är det kvinnohat eller så är det politik i allmänhet.
Som jag sagt tidigare, min pappa käkar såna som er till middag.
Citera
2019-03-05, 21:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Oj vad du blev upprörd. Lugna känslostormen. Jag har inte ens sagt emot dig.
Och du drar in både min pappa och mitt jobb?
Pappsen utgjorde ett underbart exempel i mitt svar till FF gällande Stieg Larssons trilogi. Blev så uppenbart vad man fokuserar på, antingen är det kvinnohat eller så är det politik i allmänhet.
Som jag sagt tidigare, min pappa käkar såna som er till middag.

Det var du som drog in din far, inte jag. Bra att du påminde mig om din blind spot, där du inte ens kunde uppfatta manshatet i Milenniumtrilogin. Då tycker du kanske att Valerie Solanas skrev en kärleksnovell också? Du kan sluta försöka, för jag ser rakt igenom dig. Ett barn av din tid. Ränderna går inte ur, även om du försöker kläcka ur dig de rätta signalorden. "Individen"... "Marknaden"... Du har inte den blekaste aning vad du snackar om.
Citera
2019-03-05, 21:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det var du som drog in din far, inte jag. Bra att du påminde mig om din blind spot, där du inte ens kunde uppfatta manshatet i Milenniumtrilogin. Då tycker du kanske att Valerie Solanas skrev en kärleksnovell också? Du kan sluta försöka, för jag ser rakt igenom dig. Ett barn av din tid. Ränderna går inte ur, även om du försöker kläcka ur dig de rätta signalorden. "Individen"... "Marknaden"... Du har inte den blekaste aning vad du snackar om.

Valerie Som visste jag inte ens vem hon var förrän cirka en månad tillbaka när jag blev upplyst här.
Vänligen begrip att jag inte är särskilt påläst om feminismens historia eller nutid.

Och nej, det var du som drog in min pappa i detta. Jag drog in honom till FF , vilket inte har någonting med dig att göra.
Citera
2019-03-05, 21:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Valerie Som visste jag inte ens vem hon var förrän cirka en månad tillbaka när jag blev upplyst här.
Vänligen begrip att jag inte är särskilt påläst om feminismens historia eller nutid.

Och nej, det var du som drog in min pappa i detta. Jag drog in honom till FF , vilket inte har någonting med dig att göra.

Du tog upp din fars påstådda ideologiska tankar i forumet, och får då tåla att din (brist på) trovärdighet relateras till dessa påståenden.

Du verkar inte vara särskilt påläst om någonting. Förutom några inlärda papegojfraser du upprepar. Skulle du vara lärare sa du?
Citera
2019-03-05, 22:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du tog upp din fars påstådda ideologiska tankar i forumet, och får då tåla att din (brist på) trovärdighet relateras till dessa påståenden.

Du verkar inte vara särskilt påläst om någonting. Förutom några inlärda papegojfraser du upprepar. Skulle du vara lärare sa du?

Lärare i NO och matematik ja. Så du får ursäkta mig om jag inte lägger tid på Valerie Solanas.

Jag har inte nämnt någonting om pappas ideologi, jag talade om en sak han sa kopplat till ett par böcker. Men i vanlig ordning kan du inte skilja på sakfråga och hel ideologi.
Din nivå är alltså så ofattbart låg när du blandar in gamla inlägg där jag nämnt min pappa. Du har inte ett enda vettigt belägg för din smörja du sprider här. Fokusera på att leta fram det istället för att gagga om människor du inte känner.
Så kan du leta till dagen du trillar av pinnen eftersom det mesta existerar only in your mind.
Citera
2019-03-05, 22:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag har inte nämnt någonting om pappas ideologi, jag talade om en sak han sa kopplat till ett par böcker.

Din fars tolkning av boken visade ju på ett tydligt feministiskt ställningstagande. Är du verkligen så dum att du inte begriper det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in