2019-03-05, 19:56
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Har de kommit fram någon bild på AE?
Ber om ursäkt att jag inte hinner läsa ifatt allt på vardagar.

Batikhäxan, har du bild på AE?
Nej jag har inte heller hittat nåt. det finns en film på nån studentfest där det kanske kanske kan finnas en gubbe men han ser lite för gammal ut.
Hittar vi ingen så måste nån gå på rättegången, vi måste en bild på fanskapet.
Citera
2019-03-05, 20:01
Medlem
har nu gått igenom ytterligare grannar och fd grannar etc etc, inkl diverse sidor som har koppling till fritidsaktiviteter etc på hans senaste adress. Noll. Nada. Inte ett digitalt spår av AE varken i Sjötofta, Kungsbacka eller Våxtorp.
Citera
2019-03-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har googlat runt och hittat olika uppgifter som kan tyda på vad AE sysslat med, skulle kunna förklara alla olika adresser, ”besiktningar” (kommunuppdrag?)
http://www.sakerhetskonsult.com/4.html
https://www.fixalyan.se/hyresvard/ae-n29-fastighet-ab/
https://www.ratsit.se/5567850325-AE_N29_Fastighet_AB#foretagsuppgifter

Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Snygg hemsida
http://www.sakerhetskonsult.com/1.html

Det där är ju bara random länkar som inte har med AE att göra. Fast själva yrkena kan visserligen vara tänkbara.
Citera
2019-03-05, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Ja, jag är en av dem som "kommer in" och försöker i den mål tid finns att läsa ikapp.
När du säger allt, vill jag nog hänvisa till inlägg #1765.
Personligen vill jag ha ett ansikte att sätta på den här vidriga våldtäktsmannen, det måste du nog kunna acceptera.
Tack igen för någorlunda vänligt svar

Jag tycker ju det är lite smått sjukt att folk "måste se bild", men jo, alla kan inte tänka som mig och jag kan acceptera att det är så. Därför jag lägger en extra timme på det ikväll. (utan resultat..)
Citera
2019-03-05, 20:05
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Det där är ju bara random länkar som inte har med AE att göra. Fast själva yrkena kan visserligen vara tänkbara.
Fast en Anders Eriksson står visst som grundare av brandsäkerhetsföretaget. men det behöver ju inte vara rätt Anders Eriksson.
Citera
2019-03-05, 20:06
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Mer input i ämnet: Jag har nu gått igenom cirka 20-25 st olika fd grannars facebook-profiler, letat bland foton efter t ex "grillkväll med grannen" eller nåt sånt.. men nada.. noll.

ex-fruarnas facebook-sidor är sedan länge redan genomgångna. Även där noll. Senaste frun har inte facebook.

Arbetskollegor eller brorsan och hans egna företags instagram?
Citera
2019-03-05, 20:06
Medlem
Citat:
Yes, precis varenda bit har sökts av. Eller njaä, men det har sökts många många timmar och obs sonens inlägg i natt där han säger att AE inte hade konto på sociala medier vad han visste. Så allt pekar på just att AE inte går att hitta. Och då pratar vi även medlemsregister, föreningsliv etc etc. Har sökt på alla möjliga tänkbara kombinationer med namn + alla orter han bott på senaste 29 åren inkl närliggande orter, men hittar noll. Förutom mindre detaljer som att han haft enskild firma för många år sedan (dvs firman heter som honom) och att han sålt ett hus för 1,05 milj. Allt det som hittats är redovisat i tråden (igår em/kväll).

Ok. Menade inte att vara dryg (bara lite). Men med ett så vanligt namn så blir han ju svårfunnen. Tvivlar inte på att du/andra har sökt så fingrarna blöder. Men sök på. Han finns nog.
Själv är jag kass på sånt.

Edit: nånting säger mig att han finns, under annat namn och i samband med otrevligheter.

Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Han måste finnas på bilder tagna och postade av hans tidigare fruar. Förmodligen på stängda facebooksidor.

?

Nog inte otroligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
En chans att få se honom är att gå på blivande rättegången. Även om den hålls inom lykta dörrar, så får man ändå komma in i inledningen.

Ja, om man lyckas få en plats. Lär bli trängsel.
Citera
2019-03-05, 20:07
Avslutad
Tänk er, det är den människa man blev varnad för som barn...
”Lita på mig, jag jobbar med brandskydd och säkerhet...ser jag farlig ut?”
”Kom igen, jag har kontakter och kan ordna bostad, dessutom är jag hantverkare och händig”
Det är mobilnummret, avsaknad av hemsidor och kontaktuppgifter.
Kalla kårar. Alla möjligheter att knacka dörr och bli insläppt hos eventuella offer...
Citera
2019-03-05, 20:08
Medlem
Var i Kareby bodde han? Adress?
Citera
2019-03-05, 20:11
Medlem
Jag vill se en bild på äcklet. Var kompis med flickan, vi gick i samma klass och lekta ofta. Dådet skedde 700 m från mitt barndomshem på en gångväg jag gått dagligen under hela ungdomen. Under en promenadefter dådet mötte jag en okänd kille som var fruktsamtvärt otäck. Det var tur att jag hade hunden med mig för han var inte OK... har inte glömt det ansiktet. Gräv fram en bild
Citera
2019-03-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tänk er, det är den människa man blev varnad för som barn...
”Lita på mig, jag jobbar med brandskydd och säkerhet...ser jag farlig ut?”
”Kom igen, jag har kontakter och kan ordna bostad, dessutom är jag hantverkare och händig”
Det är mobilnummret, avsaknad av hemsidor och kontaktuppgifter.
Kalla kårar. Alla möjligheter att knacka dörr och bli insläppt hos eventuella offer...

Du dillar ju om nån helt annan snubbe än den AE vi söker här. Finns liksom fler än en med det namnet i Sverige... Finns inga som helst indikationer på att vår AE har arbetat med brandskydd - tvärtom postades det info igår om att han fuskade lite med byggrenoveringen av ett hus postaren var och kikade på för några år sedan. Nej, släpp dina länkar. De är nonsens.
Citera
2019-03-05, 20:13
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrG8
Var i Kareby bodde han? Adress?
I Kareby bodde han på 2000-talet mer intressant är var han bodde före / under tiden för dådet.
1990 bodde han på
Bråtan 8232
442 92 Kungälv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in